User Tag List

Results 1 to 39 of 39

Thread: Temasek Sec anyone?

  1. #1
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default



    anyone?
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  2. #2
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    cannot be lah.. i also temasek sec one leh... you also... then i tpjc.. you also right??? i ride gsx4 you also!!!
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

     

     
  3. #3
    jingle
    has no status.
    SBF Lady Riders jingle's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    somewhere
    Posts
    5,765
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    geezz... I'm from Temasek too!

    chilli and pipi also from Temasek.
    Charlie's Angels

  4. #4
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by retro@Mar 23 2006, 03:26 AM
    cannot be lah.. i also temasek sec one leh... you also... then i tpjc.. you also right??? i ride gsx4 you also!!!
    wahaha, so zhun ah!! yup yup i from TPJC de. too bad i no longer riding GSXR400 liao. just sold it off. now taking bus or riding my buddy's phantom. buay tahan ah!! need to find a sweet ride soon.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  5. #5
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by jingle@Mar 23 2006, 01:53 PM
    geezz... I'm from Temasek too!

    chilli and pipi also from Temasek.
    wonder if the pipi is the pipi i met in the CBR150R thread. pipi pass her TP already?
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  6. #6
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    well, i belong to the fortunate batch that spend 2 yrs in the sweet old building and 2 yrs in the nice new building.

    graduated in yr 2000. u all leh?
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  7. #7
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 23 2006, 11:59 PM
    well, i belong to the fortunate batch that spend 2 yrs in the sweet old building and 2 yrs in the nice new building.

    graduated in yr 2000. u all leh?
    oh you good ah... i spent all my life in the old one... quite good memories. just that i cant go back to the sch to visit lah.. no momeries in the new building ma. i left in 1998 ba...
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

  8. #8
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 23 2006, 11:49 PM
    wahaha, so zhun ah!! yup yup i from TPJC de. too bad i no longer riding GSXR400 liao. just sold it off. now taking bus or riding my buddy's phantom. buay tahan ah!! need to find a sweet ride soon.
    wah.. same also!! i not riding gsx400 as well!! change bike liao.. you getting wat??? dun get RVF.. too ex then gotta upgrade waste money.. get cbr4?
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

  9. #9
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by jingle@Mar 23 2006, 01:53 PM
    geezz... I'm from Temasek too!

    chilli and pipi also from Temasek.
    oh chilli ah... the one on a yellow s4 right??
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

  10. #10
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by retro@Mar 24 2006, 03:15 PM
    wah.. same also!! i not riding gsx400 as well!! change bike liao.. you getting wat??? dun get RVF.. too ex then gotta upgrade waste money.. get cbr4?
    so tt means when i was the small boy in shorts in sec 2 u were the big bro in long pants in sec 4 liao.

    well haven decide yet, if getting 2A bike will be S4 liao. if not then a 2B bike liao. nowadays pocket quite empty leh. hai~~ anyway, not to offend anyone but i decided not to get any 2A sports bike liao, cuz they are not as chio as the class 2 sportsbike nowadays.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  11. #11
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    dun get 2a at all lor... go public... i got no choice lah.. my workplace damm inaccessable.. if ya can, then save up for the ultimate bike...
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

     

     
  12. #12
    jingle
    has no status.
    SBF Lady Riders jingle's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    somewhere
    Posts
    5,765
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 23 2006, 11:59 PM
    well, i belong to the fortunate batch that spend 2 yrs in the sweet old building and 2 yrs in the nice new building.

    graduated in yr 2000. u all leh?
    Hey! I'm from the same batch too!

    But I didn't grad in 2000. I dropped out after Sec 2.
    Charlie's Angels

  13. #13
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by retro@Mar 25 2006, 05:21 AM
    dun get 2a at all lor... go public... i got no choice lah.. my workplace damm inaccessable.. if ya can, then save up for the ultimate bike...
    well exactly lah, nowadays i taking bus, i tell u, confirm buay tahan wan de. once u start riding it's very hard to go back to public transport. i need my own transport de. dunno how long more i can tahan
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  14. #14
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by jingle@Mar 25 2006, 10:47 AM
    Hey! I'm from the same batch too!

    But I didn't grad in 2000. I dropped out after Sec 2.
    wah same batch woah~~ what's ur name? skali i know u wan de. i was in class 1\3 and 2\3 in lower sec.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  15. #15
    pipi
    has no status.
    SBF Lady Riders pipi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    tampines
    Posts
    1,170
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 26 2006, 11:16 AM
    well exactly lah, nowadays i taking bus, i tell u, confirm buay tahan wan de. once u start riding it's very hard to go back to public transport. i need my own transport de. dunno how long more i can tahan
    hmmm..mi too...graduated in 2000...

    ozzarhomb? i only remember u from cbr thread..

    LOL

    i was from 4/5/ den 5/5/ in my last 2 yrs in new school..only normal acad class..heh

  16. #16
    pipi
    has no status.
    SBF Lady Riders pipi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    tampines
    Posts
    1,170
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 23 2006, 11:53 PM
    wonder if the pipi is the pipi i met in the CBR150R thread. pipi pass her TP already?
    pipi overslpt for her tp









    n rtt expired by next tp....pdl expiring in june n course expiring in august..


  17. #17
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by pipi@Mar 26 2006, 11:25 AM
    hmmm..mi too...graduated in 2000...

    ozzarhomb? i only remember u from cbr thread..

    LOL

    i was from 4/5/ den 5/5/ in my last 2 yrs in new school..only normal acad class..heh
    oh so u are my xue2 jie3!! unfortunately i have no idea who u are also, ur picture also cannot see ur face. haha.

    TP also can oversleep, no wonder u never PM me tell me u wan my bike.

    must do it next time liao k?
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  18. #18
    pipi
    has no status.
    SBF Lady Riders pipi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    tampines
    Posts
    1,170
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default



    hahaha...u got notice e normal acad girls one meh??only a few of us ma...

    aiyo i oso wanna pass ley...haiz...


  19. #19
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by pipi@Mar 26 2006, 10:42 PM


    hahaha...u got notice e normal acad girls one meh??only a few of us ma...

    aiyo i oso wanna pass ley...haiz...

    overslept??? you best liao lor.. now spend alot more $$$ to get licence...
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

  20. #20
    jingle
    has no status.
    SBF Lady Riders jingle's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    somewhere
    Posts
    5,765
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 26 2006, 11:17 AM
    wah same batch woah~~ what's ur name? skali i know u wan de. i was in class 1\3 and 2\3 in lower sec.
    I was in 1/5 and 2/5, if I am not wrong.
    Charlie's Angels

  21. #21
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by pipi@Mar 26 2006, 10:42 PM


    hahaha...u got notice e normal acad girls one meh??only a few of us ma...

    aiyo i oso wanna pass ley...haiz...

    got notice wan leh, last time i thought ur class monitress was quite cute ah.

    can de lah, before ur next TP just go for a few revisions den at night set as many alarm clocks as u can lah.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

     

     
  22. #22
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by jingle@Mar 27 2006, 01:58 PM
    I was in 1/5 and 2/5, if I am not wrong.
    wah, ur class is power de!! i think it's the only class with more gals than guys wan right? our batch got 2 classes of all boys class.

    hmm, i know quite a few 2\5 ppl leh, samantha, alicia, mingpei. elaine, alwyn etc etc.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  23. #23
    pipi
    has no status.
    SBF Lady Riders pipi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    tampines
    Posts
    1,170
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Originally posted by retro@Mar 27 2006, 03:22 AM
    overslept??? you best liao lor.. now spend alot more $$$ to get licence...
    yahz lor i really overslpt..tt night i onoly remember i woke up to close e windows cuz it was rainin quite heavily...den wen i woke up...ald 8.50 am..

    BOO HOO HOO!


  24. #24
    pipi
    has no status.
    SBF Lady Riders pipi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    tampines
    Posts
    1,170
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 27 2006, 04:15 PM
    got notice wan leh, last time i thought ur class monitress was quite cute ah.

    can de lah, before ur next TP just go for a few revisions den at night set as many alarm clocks as u can lah.


    only e class moniteress meh..LOL

    anyway i WAS fat n ugly then...dun tink anyone wld pay any special attention to mi..lol

    hmmm u dun look familiar too leh...anyway i dun know ur batch well too..only azril, kamal, dezhi..those frm band lo...



    im sick of goin there doin e same tings over n over again...now i gotto go tk trial test den can tk rtt...den gotto renew pdl n course...ARGHHHH

  25. #25
    jingle
    has no status.
    SBF Lady Riders jingle's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    somewhere
    Posts
    5,765
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 27 2006, 04:18 PM
    wah, ur class is power de!! i think it's the only class with more gals than guys wan right? our batch got 2 classes of all boys class.

    hmm, i know quite a few 2\5 ppl leh, samantha, alicia, mingpei. elaine, alwyn etc etc.


    Yeah, I think so. GIRL POWER ROCKS!
    Charlie's Angels

  26. #26
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by pipi@Mar 28 2006, 03:38 AM


    only e class moniteress meh..LOL

    anyway i WAS fat n ugly then...dun tink anyone wld pay any special attention to mi..lol

    hmmm u dun look familiar too leh...anyway i dun know ur batch well too..only azril, kamal, dezhi..those frm band lo...



    im sick of goin there doin e same tings over n over again...now i gotto go tk trial test den can tk rtt...den gotto renew pdl n course...ARGHHHH
    yup, the monitress with the black plastic frame specs if i never remember wrongly.

    heehee, next time when i get to go home i shall go dig up my year book and take a good look.

    it's always frustrating when taking license wan de. just endure a bit more lor. so getting wat bike? still interested in CBR150R
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  27. #27
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 29 2006, 01:22 PM
    yup, the monitress with the black plastic frame specs if i never remember wrongly.

    heehee, next time when i get to go home i shall go dig up my year book and take a good look.

    it's always frustrating when taking license wan de. just endure a bit more lor. so getting wat bike? still interested in CBR150R
    trying to sell ya bike ah????
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

  28. #28
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by retro@Mar 29 2006, 03:43 PM
    trying to sell ya bike ah????
    ermm nope. my CBR150R sold off long ago liao le. last time Pipi was asking about CBR150R mah so thought of asking.

    now i'm bikeless after selling my G4. suffering
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  29. #29
    XtremeZ
    has no status.
    Class 2A XtremeZ's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    617
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    temasekian here ^__^ grad in 2002 think i am the youngest here sia now serving my NS
    Failure is the route to success...

  30. #30
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by XtremeZ@Mar 29 2006, 07:40 PM
    temasekian here ^__^ grad in 2002 think i am the youngest here sia now serving my NS
    doesnt matter lah... we were all young once!!! For we are temasekians!!
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

  31. #31
    retro
    has no status.
    SBF Lacer retro's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BQ!!!
    Posts
    10,271
    Feedback Score
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 29 2006, 04:37 PM
    ermm nope. my CBR150R sold off long ago liao le. last time Pipi was asking about CBR150R mah so thought of asking.

    now i'm bikeless after selling my G4. suffering
    Not going to get any bikes yet??? you in NTU??? hall wat???
    Iron Horses... Let's Rock and Roll!!!

     

     
  32. #32
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by retro@Mar 30 2006, 10:40 AM
    Not going to get any bikes yet??? you in NTU??? hall wat???
    for now still working out the sums lor, dunno should get a small 2B bike or VTEC or Ver S. my bike shop now looking out for me.

    yup in NTU. staying in hall 7. just moved over from hall 6.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  33. #33
    pipi
    has no status.
    SBF Lady Riders pipi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    tampines
    Posts
    1,170
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ozzarhomb@Mar 29 2006, 01:22 PM
    yup, the monitress with the black plastic frame specs if i never remember wrongly.

    heehee, next time when i get to go home i shall go dig up my year book and take a good look.

    it's always frustrating when taking license wan de. just endure a bit more lor. so getting wat bike? still interested in CBR150R
    yr book??i throw away mine liao hahahha

    yahz lo...ttz gal is my close gf..but she like to put ppl aeroplane...forever one..nv change..yst juz tua mi go bugis only sia...

    no la tink will be getting a runner or gt 200

    see how first..after my bkk trip den i go tk my trial test n rtt...abit demoralized la


  34. #34
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by pipi@Apr 2 2006, 03:44 PM
    yr book??i throw away mine liao hahahha

    yahz lo...ttz gal is my close gf..but she like to put ppl aeroplane...forever one..nv change..yst juz tua mi go bugis only sia...

    no la tink will be getting a runner or gt 200

    see how first..after my bkk trip den i go tk my trial test n rtt...abit demoralized la

    keke, thought monitress is steady and zai zai wan, won't pang seh ppl de.

    oh getting automatic bike, good also lah, easy and relac to ride.
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  35. #35
    Chilli01
    Chilli01
    has no status.
    Edit
    Guest

    Default

    oO i onli juz saw this thread......-____________-

    for we are temasekians.... ya slow i noe....

  36. #36
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Chilli01@January 24, 2007 01:38 am
    oO i onli juz saw this thread......-____________-

    for we are temasekians.... ya slow i noe....
    Bo lah, never too slow de. haha. welcome onboard.

    xue jie, u 1 yr my senior!!
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  37. #37
    MI_R1
    has no status.
    Class 2A
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    651
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Any TEMASEKIAN here.....juz reliving the thread

  38. #38
    ozzarhomb
    has no status.
    SBF Lacer ozzarhomb's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NTU
    Posts
    5,538
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by MI_R1 View Post
    Any TEMASEKIAN here.....juz reliving the thread
    hee, thanks for reliving the thread. temasekian too? year of graduation?
    Resolution for 2009, stay healthy, get wealthy, make more friends, ride safely & pass all exams!

  39. #39
    MI_R1
    has no status.
    Class 2A
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    651
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by ozzarhomb View Post
    hee, thanks for reliving the thread. temasekian too? year of graduation?
    Bringing it up.....

    Graduated: 1990

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •