User Tag List

Page 3 of 55 FirstFirst 12345671353 ... LastLast
Results 101 to 150 of 2727

Thread: AnY iTe simei students around ?

  1. #101
    ngky7
    has no status.
    P Plate
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    158
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default



    hope to see u guys soon.. riding ktm FP plate.
    Regards,
    Ken Ng
    -
    Past: 2006 - 2006 KTM EGS 200 (FP8910R)
    Past: 2006 - 2007 Honda NSR150SP (FS5732S)
    Current: MRT, BUS

  2. #102
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    aha.. they see female rider curious mah.. esp those fierce one..

    Lousy Noob Rider

     

     
  3. #103
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Why so quite again??Hah..
    y not maybe we can exchange our msn here..
    so i post my here first.Do add me into ur msn contact.



    1. linglila - Linglila_mito@hotmail.com
    2.
    3.
    4.

  4. #104
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Why so quite again??Hah..
    y not maybe we can exchange our msn here..
    so i post my here first.Do add me into ur msn contact.



    1. linglila - Linglila_mito@hotmail.com
    2. Jocelyn - jocelyn82356@hotmail.com
    3.
    4.

  5. #105
    BLUE KISS
    has no status.
    Class 2A BLUE KISS's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    708
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Gd day all,

    My name is Desmond Choo and I am the current club president for NTU Rider’s Club. In our effort to make contact and forge closer ties with the other school bike clubs, NRC would like to invite your club’s committee members to take part in this really useful and exciting road safety talk that NRC has organized. Kindly read the advertisement below for more details.
    I am hoping that thru this post, representatives from each club’s committee could maybe exchange contact with NRC so that we may create opportunities to collaborate with each other. My vision is to create a network among our schools so that we can learn and exchange pointers with one another and progress to greater heights with each others help. Feel free to call me at 81020410. If its not too much to ask, maybe members of the clubs who are reading this post could help spread the word to their leaders about this message. Thanks! Also feel free to visit NRC’s website at http://clubs.ntu.edu.sg/nrc/

    “Don’t ride bike la, its so dangerous! ”.

    Don’t these few words sound so awfully familiar? Well, I believe all of us have probably heard it at least once from our parents, relatives or even friends. We probably replied them by saying “ Don’t worry, I will ride carefully”. But the question is, do we really?
    If the answer to the above question is “yes”, then how do you explain the high motorcycle accident rate in Singapore? How do you explain the almost daily news reports of bikers being killed or seriously injured in such accidents? Didn’t the victims of those accidents ride carefully too?
    Whether we ride for transport, leisure or passion, we all cannot deny the fact that the dangers of riding a bike are real & unpredictable and consequences unimaginable. However, those dangers CAN be avoided! Best of all, all it takes is just some time and interest to learn.
    Ever committed to help our members to “Ride with a difference”, NRC is proud to present a road safety talk entitled “The Essence of Road Survival”, which will be hosted by the leader of Team Hornet Singapore, Alan Lim.
    Alan who is more commonly known as Spectrum in Singapore Bikes Forum is a reknowned and well-respected leader of the local bike community. He has successfully hosted countless of outings both locally and over the border, and has been gathering quite a huge following among our local riders. Recognizing his wealth of experience in riding, NRC has specially invited him over to share his ideas on road safety. NRC is very honored and excited to have him as our guest speaker and is confident that our members will benefit tremendously from the talk.
    Seats to this talk is limited, thus if your are interested in learning how to avoid the dangers on the road and stay alive, kindly email us back with your name and contact number at nrc@ntu.edu.sg to make your reservations now! You wouldn’t want to miss out on this exclusive opportunity!
    Kindly see below for event details and be informed that we would be having a convoy practice ride cum makan outing to West Coast Macdonald’s after the talk.


    Event: “The Essence of Road Survival”
    Date: 13th Dec 2006 (Wednesday)
    Time: 5pm-6pm
    Venue: NTU, lt 19A
    Map: http://www.street-directory.com/ntu/campus...x=18&search.y=5
    Remarks: Outing is after talk till late


    Yours sincerely,
    Desmond Choo
    Club President
    NTU Riders Club

  6. #106
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Anyone there??
    Holiday liao..
    Wanna make a bike outing for simei ite bikers????

  7. #107
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@Dec 19 2006, 03:01 AM
    Anyone there??
    Holiday liao..
    Wanna make a bike outing for simei ite bikers????
    holiday since last week.. hw to make outing for simei riders difficult wor.. sch so many riders here like 2 or most 6 nia =.="

  8. #108
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    bo bike how to outing..anyone graduate liao ma? waiting 4 result @ feb..?

    Lousy Noob Rider

  9. #109
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,737
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    simei residents??
    一路向北 4 EVER , my friend



  10. #110
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,737
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    simei residents??
    一路向北 4 EVER , my friend



  11. #111
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    linglila i think i saw u on ur mito around 3+am saturday night travelling at around 120kmh at cte towards amk. is it u?
    women are always the best goalkeeper

     

     
  12. #112
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    hmm..sorri.
    who is this??
    i had forgot whether did i travel at 3+a.m on cte liao.haha.
    cos nowadays keep on rain n workin nite shift so abit confused.
    pai seh!!
    haha..


  13. #113
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    i saw u 17th dec 3+am. ride so fast for wat? wan chase u up also hard. btw im also a student in simei. but we nv talk be4. i jus know ur bike. and u r the owner as currently u only person who ride mito in sch.
    women are always the best goalkeeper

  14. #114
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    zzz time flies so fast.. in another week sch reopen for me =.=" sianz haben complete my project =X

  15. #115
    compfused
    has no status.
    SBF Lacer compfused's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Somewhere I don't belong
    Posts
    8,034
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@Dec 28 2006, 06:10 PM
    zzz time flies so fast.. in another week sch reopen for me =.=" sianz haben complete my project =X
    Same la also hven't finish my project..Need to get on it a.s.a.p. Btw when school reopen?
    09/07/2009 - Passed 2B TP (10th attempt)

    I have tried to see things from your point of view..But no matter how hard I try..Or what I do..I just can't get my head that far up my butt..

  16. #116
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    8th jan.
    women are always the best goalkeeper

  17. #117
    yOngiEe
    has no status.
    Class 2B yOngiEe's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Jalan Eunos
    Posts
    212
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    looks like our sch have many female riders wors.

    btw the parking lot infront the security house available for bike parking le arhs





    where got time

  18. #118
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    sch wana reopen liao ah? i jus saw my result.. gpa 2.93.. dono shld be happy or sad.. haha

    btw sch got ppl ride mito meh.. hw come nv see b4.. or maybe i blind.. i onli noe sch got 1 grey y2k aprilia..

    Lousy Noob Rider

  19. #119
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    u dont own a bike ma. so less often will go to the carpark there. so cant see lor. unless ur fren pillion u to sch everyday.
    women are always the best goalkeeper

  20. #120
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by turbocharge@Dec 29 2006, 07:00 AM
    u dont own a bike ma. so less often will go to the carpark there. so cant see lor. unless ur fren pillion u to sch everyday.
    but i quite often go check out carpark one.. haha or sit there smoke

    Lousy Noob Rider

  21. #121
    compfused
    has no status.
    SBF Lacer compfused's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Somewhere I don't belong
    Posts
    8,034
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@Dec 29 2006, 11:18 PM
    but i quite often go check out carpark one.. haha or sit there smoke
    Okay..If any of the motorbike parts missing or bike kena sabo you guys should know who to look for right? Ahaha..
    09/07/2009 - Passed 2B TP (10th attempt)

    I have tried to see things from your point of view..But no matter how hard I try..Or what I do..I just can't get my head that far up my butt..

     

     
  22. #122
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    i usually park at e swimming pool there lei.. haha so i dun knnow if the parking lot infront the security house available for bike parking paiseh ~ =p

  23. #123
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@December 29, 2006 01:34 am
    sch wana reopen liao ah? i jus saw my result.. gpa 2.93.. dono shld be happy or sad.. haha

    btw sch got ppl ride mito meh.. hw come nv see b4.. or maybe i blind.. i onli noe sch got 1 grey y2k aprilia..
    hah..no need to see le la.
    Sch reopen no more mito liao..
    Sianz!!
    take bus to school.
    Long long journey...

  24. #124
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 02, 2007 02:26 pm
    hah..no need to see le la.
    Sch reopen no more mito liao..
    Sianz!!
    take bus to school.
    Long long journey...
    y no more mito? u sell already?
    women are always the best goalkeeper

  25. #125
    garfieldrox
    has no status.
    TeePee garfieldrox's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Woodland / Marsiling
    Posts
    4,645
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    So mani simei students? i dunno gt this thread? haha... but too bad... jus grad from thr... so sian... nw no sch le... sobz sobz... btw i riding SP... nice to c u all guys and girls...

  26. #126
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 02, 2007 02:26 pm
    hah..no need to see le la.
    Sch reopen no more mito liao..
    Sianz!!
    take bus to school.
    Long long journey...
    i also nt studying there liao.. graduate last yr '06.. haha.. now waiting 4 my result niah.. xD


    i stay bukit batok take mrt n bus go there also wana slp.. heng most of the time take car ride go ^^

    Lousy Noob Rider

  27. #127
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by turbocharge@January 04, 2007 07:49 am
    y no more mito? u sell already?
    ya sell already.
    waiting for 2a tp.

    haha..btw u riding wat bike??
    sian tomorrow school reopen liao.


  28. #128
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@January 05, 2007 09:50 pm
    i also nt studying there liao.. graduate last yr '06.. haha.. now waiting 4 my result niah.. xD


    i stay bukit batok take mrt n bus go there also wana slp.. heng most of the time take car ride go ^^
    so??

  29. #129
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    sch open ler~~~ i'm in sch nw.. so many new faces around.. even my class gt 1 newbie ahha... kinda more small lians and bengs wor

  30. #130
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@January 08, 2007 12:50 pm
    sch open ler~~~ i'm in sch nw.. so many new faces around.. even my class gt 1 newbie ahha... kinda more small lians and bengs wor
    Hah..Dun like that say ppl la..
    currently no bike damn sian!!!
    guys do take care on the road.

  31. #131
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    women are always the best goalkeeper

     

     
  32. #132
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by turbocharge@January 09, 2007 10:02 am
    Turbocharge: Y suddenly u giddy??
    Sick ar??
    Got go school later anot??

  33. #133
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@December 29, 2006 01:34 am
    sch wana reopen liao ah? i jus saw my result.. gpa 2.93.. dono shld be happy or sad.. haha

    btw sch got ppl ride mito meh.. hw come nv see b4.. or maybe i blind.. i onli noe sch got 1 grey y2k aprilia..
    Sorry, jus wanna let u noe that the grey aprilia in our school is NOT a Y2K version.
    It is FZ plate. It is a RS pipe version.Should be register in 2005.
    Thought u alway in the aprilia thread but u seem like noe nothing abt aprilia.
    HAha!

  34. #134
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 09, 2007 05:20 am
    Hah..Dun like that say ppl la..
    currently no bike damn sian!!!
    guys do take care on the road.
    these few days raining i also never ride my bike.. haha finally can wear skirt to sch But den sumtimes taking public transport also gd.. can slp =.=" ride bike hab to be alert at all times wor.. keke ...

  35. #135
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    haha. rain also can ride bike to sch 1 ma. jus buy a raincoat. wear skirt also can ride leh. inside wear "safety" short. lol. but dont distract others and cause them to accident. hehehehe.
    women are always the best goalkeeper

  36. #136
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by turbocharge@January 09, 2007 03:59 pm
    haha. rain also can ride bike to sch 1 ma. jus buy a raincoat. wear skirt also can ride leh. inside wear "safety" short. lol. but dont distract others and cause them to accident. hehehehe.
    haha!!
    Shall we organise a meet-up for ite simei bikers??
    Anyone??

    Maybe out for some makan, tcss n rounding?

  37. #137
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    today late wore skirt den ride bike so ma fun....

  38. #138
    compfused
    has no status.
    SBF Lacer compfused's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Somewhere I don't belong
    Posts
    8,034
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@January 10, 2007 12:51 pm
    today late wore skirt den ride bike so ma fun....
    Thankfully the skirt is tight..Coz I once seen a girl riding a wave with those loose long skirt..Not a pretty sight when it moves..Might even cause an accident because of that..
    09/07/2009 - Passed 2B TP (10th attempt)

    I have tried to see things from your point of view..But no matter how hard I try..Or what I do..I just can't get my head that far up my butt..

  39. #139
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by compfused@January 10, 2007 12:57 pm
    Thankfully the skirt is tight..Coz I once seen a girl riding a wave with those loose long skirt..Not a pretty sight when it moves..Might even cause an accident because of that..
    ya lor.. accident.. esp those ah pek that loves to stare haha

  40. #140
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,737
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@January 10, 2007 06:51 pm
    ya lor.. accident.. esp those ah pek that loves to stare haha
    i like to follow onli hahahahh
    一路向北 4 EVER , my friend



  41. #141
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 09, 2007 11:14 am
    Sorry, jus wanna let u noe that the grey aprilia in our school is NOT a Y2K version.
    It is FZ plate. It is a RS pipe version.Should be register in 2005.
    Thought u alway in the aprilia thread but u seem like noe nothing abt aprilia.
    HAha!
    i also rarely see the bike.. see 1-2times nia.. some more tat time is when i dun even noe bike.. now i dun even bother abt ite stuffs.. i dun even bother abt going to sch during my sch days much less going to bike slot n check out bikes..

    and aprilia no matter 2005 or 2000 it's still called a Y2K. the only difference is the paintwork & plate, yr 2000 and above aprilia are mainly called y2k except for the '06 model.

    Lousy Noob Rider

     

     
  42. #142
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@January 11, 2007 07:32 am
    i also rarely see the bike.. see 1-2times nia.. some more tat time is when i dun even noe bike.. now i dun even bother abt ite stuffs.. i dun even bother abt going to sch during my sch days much less going to bike slot n check out bikes..

    and aprilia no matter 2005 or 2000 it's still called a Y2K. the only difference is the paintwork & plate, yr 2000 and above aprilia are mainly called y2k except for the '06 model.
    but i quite often go check out carpark one.. haha or sit there smoke
    Hah thought u say alway go to the carpark where most of the bikes park n smoke.
    Haha!!

    Huh??
    What do u mean by mainly called Y2k??
    boi u noe ur stuff anot??
    u wan i call vik aka subzero to explain to u??
    Can pm me who u wanna vik aka subzero contact number.
    i bet he is willing to explain to u.

    Sorry i not trying create flames.

  43. #143
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    suddenly tok abt ger wear skirt n ride, evryone start to back again.
    Haha!!
    can see that u guys r ..... Hehe!!


  44. #144
    turbocharge
    has no status.
    Class 2B turbocharge's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    East
    Posts
    308
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@January 11, 2007 07:32 am
    i also rarely see the bike.. see 1-2times nia.. some more tat time is when i dun even noe bike.. now i dun even bother abt ite stuffs.. i dun even bother abt going to sch during my sch days much less going to bike slot n check out bikes..

    and aprilia no matter 2005 or 2000 it's still called a Y2K. the only difference is the paintwork & plate, yr 2000 and above aprilia are mainly called y2k except for the '06 model.
    erm i think for aprilia, the very 1st bike is call extrema. then follow by replica, Y2k then follow by the rs 03-05 (there r with the rs pipe(smaller exhaust)). 03 - 05 only the paintwork different. hehe. then for 06 is call the rs125 06 lor.
    women are always the best goalkeeper

  45. #145
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by turbocharge@January 11, 2007 02:07 pm
    erm i think for aprilia, the very 1st bike is call extrema. then follow by replica, Y2k then follow by the rs 03-05 (there r with the rs pipe(smaller exhaust)). 03 - 05 only the paintwork different. hehe. then for 06 is call the rs125 06 lor.
    ya i know.. tats wat i mean mah

    2000-05 all call y2k onli from '03 onwards exhaust is smaller like the arrow one

    Lousy Noob Rider

  46. #146
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 11, 2007 01:53 pm


    Hah thought u say alway go to the carpark where most of the bikes park n smoke.
    Haha!!

    Huh??
    What do u mean by mainly called Y2k??
    boi u noe ur stuff anot??
    u wan i call vik aka subzero to explain to u??
    Can pm me who u wanna vik aka subzero contact number.
    i bet he is willing to explain to u.

    Sorry i not trying create flames.
    no nid la.. not bothered by wat is wat.. as long a bike wif 2 wheels and can run over 120km/h is enuff..

    Lousy Noob Rider

  47. #147
    davidtoh83
    has no status.
    Class 2 davidtoh83's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    942
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 11, 2007 01:53 pm


    Hah thought u say alway go to the carpark where most of the bikes park n smoke.
    Haha!!

    Huh??
    What do u mean by mainly called Y2k??
    boi u noe ur stuff anot??
    u wan i call vik aka subzero to explain to u??
    Can pm me who u wanna vik aka subzero contact number.
    i bet he is willing to explain to u.

    Sorry i not trying create flames.
    hi...i'm david...member relation of aprilia rider club...clarence is right...05 is also consider a y2k version...not much of a different...
    Aprilia RS125 = Sept06 - ?? FT****H

  48. #148
    davidtoh83
    has no status.
    Class 2 davidtoh83's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    942
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@January 11, 2007 01:53 pm


    Hah thought u say alway go to the carpark where most of the bikes park n smoke.
    Haha!!

    Huh??
    What do u mean by mainly called Y2k??
    boi u noe ur stuff anot??
    u wan i call vik aka subzero to explain to u??
    Can pm me who u wanna vik aka subzero contact number.
    i bet he is willing to explain to u.

    Sorry i not trying create flames.
    fyi,clarence did his's homework on aprilia...i have to admit he have alot more knowledge then most aprilia rider ever that he haven't get his's licence...lol...he is one crazy aprilia fans...
    Aprilia RS125 = Sept06 - ?? FT****H

  49. #149
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by davidtoh83@January 11, 2007 11:01 pm
    fyi,clarence did his's homework on aprilia...i have to admit he have alot more knowledge then most aprilia rider ever that he haven't get his's licence...lol...he is one crazy aprilia fans...
    lolz.. i not siao lah.. think my aprilia dream dashed for the moment.. cos of ns..

    Lousy Noob Rider

  50. #150
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    then ok lor.
    think i made a mistake ba.

Page 3 of 55 FirstFirst 12345671353 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •