User Tag List

Page 1 of 55 123451151 ... LastLast
Results 1 to 50 of 2727

Thread: AnY iTe simei students around ?

  1. #1
    299
    posted to M.R
    SBF Lacer 299's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    a little Red Dot across the Sea
    Posts
    10,944
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default AnY iTe simei students around ?



    Come and join in.
    Any comments abt this new campus....

    "But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Now if you know what you're worth then go out and get what you're worth."

  2. #2
    MiCmAsTa
    has no status.
    SBF Moderator MiCmAsTa's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Katong
    Posts
    13,856
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Its HUGE!!!!

    By 2008 there will also be one in the WEST and NORTH....

     

     
  3. #3
    xiao xue
    has no status.
    TeePee xiao xue's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    NE
    Posts
    4,168
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    huh si meh...tats long wor...



  4. #4
    L3mOn
    is married
    SBF Lacer L3mOn's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Singapore
    Posts
    9,882
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    next time ask my kids to study there.. hahahaah...
    L3mOnadE Life is SuCh~~ "Wang-Der-FuL"

  5. #5
    oinkquack
    has no status.
    Class 2B oinkquack's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    bt timah
    Posts
    395
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    floorball ladies world cup would be held there in a few months time.
    "Commit to the Lord whatever you do, and your plans will succeed" --Proverbs 16:3

  6. #6
    cutibiz
    has no status.
    SBF Lady Riders
    Join Date
    May 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    3,873
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Edited
    wahha . i gt a blog http://diary4jo.blogspot.com/ le .. hee .. muz c c ke

    i had found e sunshine of my life .. he so swt .. so swt tat i'm afraid i'll take him 4 granted .. pls pls DEER, dun ever leave me

    cutibiz aka cuti aka baka aka xiao bai aka Joanna





    <u>My IQ score is 103</u>
    Linguistic Architect
    People who are Linguistic Architects are brilliant with language and words. They are also very good at understanding things on an abstract level. They are at their best when they put those two skills together to communicate new ideas and see how they fit into different contexts.

  7. #7
    Precious
    has no status.
    SBF Lacer Precious's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    10,963
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    so envy

    too bad i graduate long long time ago ~

    wah ~ that new ITE got swimming pool, jogging track, tennis court ~ wah ~

  8. #8
    Blahhh
    thinks the new SBF is ugly
    TeePee
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    2,187
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Yalah. Then new regional campuses will rise up by 2015 (I THINK&#33 in Woodlands and Ang Mo Kio. All the small old campuses will be demolish.

    So hor, I be looking forward to my children going, "haha daddy, ur ite campus so small ah&#33;"

  9. #9
    299
    posted to M.R
    SBF Lacer 299's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    a little Red Dot across the Sea
    Posts
    10,944
    Feedback Score
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    graduate frm ite tampines in the year 1998.....now come wif the big one competin wif the small one.

    "But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Now if you know what you're worth then go out and get what you're worth."

  10. #10
    honam24
    is using K20 Engine
    SBF Lacer honam24's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    9,488
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by ProjectD@Aug 18 2005, 10:43 PM
    graduate frm ite tampines in the year 1998.....now come wif the big one competin wif the small one.
    me grad from ite tamp too.. Mm.. i think it it grad from the yr 2k.. now the ite east is damn big lo... like a university campus wor...
    2002 - 2003 Yahama Tzr 125 (FH1687Z)
    2003 - 2005 Honda Sp 150 (FR9672K)
    2005 - 2007 Honda Cbr FireBlade 400 (FN543E)
    2007 - 2010 Suzuki Gsx-R K7 1000 (AU222D)
    2010 - 2011 Honda Civic FD2 (S*******)


    All the way across the board with no limitation

  11. #11
    MiCmAsTa
    has no status.
    SBF Moderator MiCmAsTa's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Katong
    Posts
    13,856
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by honam24@Sep 27 2005, 03:06 AM
    me grad from ite tamp too.. Mm.. i think it it grad from the yr 2k.. now the ite east is damn big lo... like a university campus wor...
    Good Life... almost fully air-con...

     

     
  12. #12
    ImPeRzA
    has no status.
    Class 2A ImPeRzA's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    761
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    hahaha... i studying there.. Yea quite big.. Just like poly..
    2006-2007 - Honda Nsr sp FS 282*R ( Sold)
    2007-2013 - Honda cbr 400 FM 990*R (Scrapped)
    2011- Current - Suzuki Swift 1.5M

  13. #13
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    sooo many bikes in carpark at te simei.. so any1 from forum ?

  14. #14
    j
    has no status.
    Class 2 j's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1,304
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    my chai from there.. counted or not?

  15. #15
    Danny'29
    LOST!!!
    TeePee Danny'29's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    3,610
    Feedback Score
    3 (80%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Im ex ite simei.... hehe...


    Where is RaaZ Now???

    Life Is A Journey... Enjoy The Trip...

  16. #16
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by iceddd@May 29 2006, 01:21 PM
    my chai from there.. counted or not?
    lol...

  17. #17
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    simei ite is so.. cool.. i&#39;m from tampines but i regret coming to tampines lol

  18. #18
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    yyy ? y regrette? share

  19. #19
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    so many babes.. air con food court.. sheltered bike parking.. swimming pool.. haha.. its more like a resort than a school... u come tampines.. canteen like coffeeshop, ppl smoking there.. bike parking, not sufficient, park until pavement.. must ownself climb up 3 storeys.. no escalator like u all simei.. and the food here.. only 2-3 stalls open&#33; no choice @ all~ =(

  20. #20
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,738
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    simei ITE is damn cool/////



    if my time ITE so beautiful , i sure join already ...



    times change
    一路向北 4 EVER , my friend



  21. #21
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    ya lo.. ITE simei is more like a resort den a school..lol.. the swimming pool so big&#33;&#33; summore got a pool saloon worx..

     

     
  22. #22
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    gt bikini babes swimming a not ? i went there 3 times all see old uncle and auntie leh . =&#092;

  23. #23
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    bikini babes.. all went sentosa liao.. haha.. u study wat course at tamp ?

  24. #24
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,738
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    good life ah ITE student now...


    sob sob
    unlike my time.. haiz.
    got track and field ,got pool ,...
    一路向北 4 EVER , my friend



  25. #25
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@Jun 6 2006, 10:58 AM
    bikini babes.. all went sentosa liao.. haha.. u study wat course at tamp ?
    haha sentosa sian =( tot study simei can break time go swimming pool see see get some motivation =X haha.. hmm i&#39;m studying IT @ Tamp.. u ?

  26. #26
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,738
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    swimming pool outsiders
    can jus walk in and swim anot?
    一路向北 4 EVER , my friend



  27. #27
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by wait4me@Jun 8 2006, 03:14 AM
    swimming pool outsiders
    can jus walk in and swim anot?
    hmm i dun tink so leh.. the other time walk past... stand there look only, the life guard show off his muscle and stares @ me. . lol~

  28. #28
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,738
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    u mean wanna swim
    someone will ask ...


    oei .. show me yr pass ah >??
    一路向北 4 EVER , my friend



  29. #29
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    hahha i tink so leh.. coz tampines uniform diff from simei.. go simei eat... like some super star lidat.. ppl keep see see seee.

  30. #30
    Jocelyn
    has no status.
    SBF Lady Riders Jocelyn's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    west
    Posts
    2,545
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    im from simei

  31. #31
    meruuu
    has no status.
    Class 2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    864
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@Jun 13 2006, 09:18 PM
    im from simei
    obviously =X lol

     

     
  32. #32
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    hey mi ite student oso.. haha carpark always full hor.. the bike one.. btw u saw b4 one rs125 &#39;06 there b4? haha chio leh.. heard the owner sold liao cant afford.. btw u noe our basment carpark @ the pool there gt 1 black hayabusa..

    Lousy Noob Rider

  33. #33
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    hey mi ite student oso.. haha carpark always full hor.. the bike one.. btw u saw b4 one rs125 &#39;06 there b4? haha chio leh.. heard the owner sold liao cant afford.. btw u noe our basment carpark @ the pool there gt 1 black hayabusa..

    Lousy Noob Rider

  34. #34
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@Sep 25 2006, 11:45 PM
    hey mi ite student oso.. haha carpark always full hor.. the bike one.. btw u saw b4 one rs125 &#39;06 there b4? haha chio leh.. heard the owner sold liao cant afford.. btw u noe our basment carpark @ the pool there gt 1 black hayabusa..
    Hi..i&#39;m frm ite simei also.

    Hmm..I really dun think that i told u be4 i sold away my aprilia rs&#39;06 becos of cant afford or watever..
    Hah..anyway sold away my aprilia rs&#39;06 cos realised that a 125cc is alway a 125cc.
    So wanted to upgrade to 2a n there r ppl out there offering me good deal on the aprilia..


  35. #35
    yOngiEe
    has no status.
    Class 2B yOngiEe's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Jalan Eunos
    Posts
    212
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@Sep 27 2006, 07:47 PM
    Hi..i&#39;m frm ite simei also.

    Hmm..I really dun think that i told u be4 i sold away my aprilia rs&#39;06 becos of cant afford or watever..
    Hah..anyway sold away my aprilia rs&#39;06 cos realised that a 125cc is alway a 125cc.
    So wanted to upgrade to 2a n there r ppl out there offering me good deal on the aprilia..

    yeahs. ite simei rocks&#33;

    so u were the aprillian who owes the 06 rs125.. lol.
    the 1st day i saw many students gather around ur bike. cool eh.
    rich guy ah. buy 1st hand and sell so fast. not riding anymore ?





    where got time

  36. #36
    intersky
    has no status.
    P Plate intersky's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    In The World Of Space
    Posts
    133
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    I also from Simei... really rOx... i think sch shld tk away those car park change to bike lot better... so many bikes... see liao also bth~
    ? Love is Happy &amp; Hatred is Forgetting &amp; Forgiving ?
    ? Love lives by giving and forgiving; Self lives by getting and forgetting ?


    6 Dec 2005 - 15 Mar 2007: Honda Wave R (FZ9*5*P)
    21 Mar 2007 - 17 Nov 2009: Honda SuperFour Spec II (FW4*9*H)
    13 Nov 2009 - ????: Toyota Passo (SGX*6*9Y)

  37. #37
    Danny'29
    LOST!!!
    TeePee Danny'29's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    3,610
    Feedback Score
    3 (80%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    i miss ite simei... thought of going there to meet my friends n teachers... if not i want to continue my higher nitec at there.. but very far...



    Where is RaaZ Now???

    Life Is A Journey... Enjoy The Trip...

  38. #38
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by yOngiEe@Sep 29 2006, 12:48 AM
    yeahs. ite simei rocks&#33;

    so u were the aprillian who owes the 06 rs125.. lol.
    the 1st day i saw many students gather around ur bike. cool eh.
    rich guy ah. buy 1st hand and sell so fast. not riding anymore ?
    Hah..i&#39;m still riding, a Red n White mito.
    Sold away becos wanna to upgrade to 2a lor..
    No special reason la..

    A 125cc is always a 125cc. Agree??Hah..

  39. #39
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,738
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    everytime i ride past simei ite


    i cant help but think its so nice ...
    beat some poly schools some more .....

    seen from a bare piece of land to a nice building....


    i love yr stadium ........
    一路向北 4 EVER , my friend



  40. #40
    yOngiEe
    has no status.
    Class 2B yOngiEe's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Jalan Eunos
    Posts
    212
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    yes, look from outside is nice&#33;

    but when u step into the toilet





    where got time

  41. #41
    jap_muska
    is lost...
    Class 2 jap_muska's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Yio Chu Kang Heights
    Posts
    887
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Jocelyn82356@May 30 2006, 07:59 PM
    yyy ? y regrette? share
    cos ite tamp dun haf you.. haahaahaa
    #ChalkBoardSG
    -Don't let dreams juz be a dream.

     

     
  42. #42
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by linglila@Sep 27 2006, 07:47 PM
    Hi..i&#39;m frm ite simei also.

    Hmm..I really dun think that i told u be4 i sold away my aprilia rs&#39;06 becos of cant afford or watever..
    Hah..anyway sold away my aprilia rs&#39;06 cos realised that a 125cc is alway a 125cc.
    So wanted to upgrade to 2a n there r ppl out there offering me good deal on the aprilia..

    oh..so u the &#39;06 owner r.. haha nt i sae la.. my fren told me..

    Lousy Noob Rider

  43. #43
    kurarensu
    is cute ^^
    SBF CB400s kurarensu's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    9,140
    Feedback Score
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by Danny&#39;29@Sep 29 2006, 01:30 AM
    i miss ite simei... thought of going there to meet my friends n teachers... if not i want to continue my higher nitec at there.. but very far...

    lolz.. hw far u stay? i stay bukit batok.. oso far mah..

    btw yOngiEe: lol sch outside nice.. u go in u see the door, toilet tap, basin.. LOL.. all spoil one.. some even no water or water leakin from below.. toilet sensor removed wire cutted.. lolz.. toilet door become the roof of the cubic toilet.. in a whole mess.. lolx..

    but still ok lah..

    Lousy Noob Rider

  44. #44
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@Oct 3 2006, 06:40 PM
    oh..so u the &#39;06 owner r.. haha nt i sae la.. my fren told me..
    Oh okay,Seem u r interested in aprilia too&#33;&#33;cool.

  45. #45
    yOngiEe
    has no status.
    Class 2B yOngiEe's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Jalan Eunos
    Posts
    212
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by kurarensu@Oct 3 2006, 06:43 PM
    btw yOngiEe: lol sch outside nice.. u go in u see the door, toilet tap, basin.. LOL.. all spoil one..
    ya i know.. i am frm ite east btw lol.

    u taking class 2b now ?





    where got time

  46. #46
    mystery_boy87
    has no status.
    L Plate
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    8
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    yo.. i m from simei toooo.. can u guys help me out?? wondering a kr cost how much.. fx plate.. quite good cond.. was offered 3k.. is it reasonable???
    Mystery Boy
    Darul..

  47. #47
    linglila
    has no status.
    Class 2B linglila's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    427
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by mystery_boy87@Oct 8 2006, 03:40 AM
    yo.. i m from simei toooo.. can u guys help me out?? wondering a kr cost how much.. fx plate.. quite good cond.. was offered 3k.. is it reasonable???
    Actually u like can liao..
    In fact u already mention the kr is in a quite good condition.
    KR is light n have power..but as for fx 3k maybe is a bit bit steep la.
    as long as u like it, it is worth la.


  48. #48
    yOngiEe
    has no status.
    Class 2B yOngiEe's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Jalan Eunos
    Posts
    212
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by mystery_boy87@Oct 8 2006, 03:40 AM
    wondering a kr cost how much.. fx plate.. quite good cond.. was offered 3k.. is it reasonable???
    from pte owner or shop ?
    as linglila mentioned, 3k is abit steep seriously
    if its from the bikeshop, ask for more freegifts etc.
    or u may go to the classified section to have a look at the sales

    gd luck for u kr hunting





    where got time

  49. #49
    wait4me
    my friend's , friend is my enemy
    SBF Lacer wait4me's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    the far east
    Posts
    39,738
    Feedback Score
    1 (100%)
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Originally posted by yOngiEe@Oct 3 2006, 04:05 PM
    yes, look from outside is nice&#33;

    but when u step into the toilet
    look nice can liao ma ....


    jia you you ite simei
    一路向北 4 EVER , my friend



  50. #50
    mystery_boy87
    has no status.
    L Plate
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    8
    Feedback Score
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    oh okie.. thanx guys.. blue kr is on the way to ite simei..hehhe...
    Mystery Boy
    Darul..

Page 1 of 55 123451151 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •