Jump to content

hamsterwhale

Members
  • Content Count

    2,237
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

4 Followers

About hamsterwhale

  • Rank
    200cc
  • Birthday 06/25/1984
  1. Keep seeing purice, badeggman and few others and hearing their voices almost every otherday. Huat ah!
  2. If I'm interested in the oil filter, pls call me at 83994567

  3. Ya still rmb u anything I can help u?

  4. Afternoon Bro, still remember me? u did help me with my phantom before at woodlands cresecent.

  5. http://chain-guide.com/basics/2-2-4-wear-of-working-parts.html
  6. why are u quoting a 2005 webpage?that is no longer relevant? technology do not stagnant, and moreover the statement is not made by a manufacturer, its made by a webstore...in short i doubt the statement and it does not hold truth there is a simple reason why a O ring is definitely better than a non sealed chain...its not about the lubing or wat, most impt is the particles of dust itself that'll enter and slowly degrade the link itself period...that is the one that is causing the wear n tear, not the lubing process that'll determine a lifespan of a chain, unless ur talking about same type of
  7. all gone...gone...gone....gone............ and the things is who bring wife or wat i also dunno, until the very day the make payment then i know hmmm can foresee abit troublesome, but nvm once namelist compiled and money collected, i'll go for a horiday....woohooo!!!
  8. lets see, BBF, SBBF, NBW need to say more?always more than 30+bikes + handling of logistic + liaison....dont make me dig all the thread up ah....lol
  9. wah kaoz now i need to compile all the confirmed attending personnel into the main thread....nbz double job... lol
  10. i wonder what makes u think u do not need a o-ring chain, a bushless chain is almost throwing money into drain for no result, the reason a o-ring is there is to store the oil n grease, and to prevent dust particles from entering the linkage of the chain plates. lemme give u quote u a scenerio, if u juz happen to finish lubing ur chain, u ride out and u get caught in the rain, what do u think will happen to your oil that u juz lubed in the chain, this is the only 1 i'll quote, cuz there is tons of scenerios that'll happen... yes its cheap, but then again this is not 'a penny saved is a pe
  11. Confirmed List of ppl eating : 1) Madman + Babycakes + 2 little kuehs on the spot collect 2) Ham + ah Ger paid 3) nivlek on the spot collect 4) KmaX + Mdm KmaX + Junior KmaX on the spot collect 5) VidaK + 1 paid 6) Bikee paid 7) Viciouskitty +1?? paid 8) Fusionzone paid 9) Chinu paid
  12. what happened is the relay contact point over time has oxidise or lay term rust, all u need is some sandpaper and also derusting agent WD40 give it a squirt and it'll gain back its former glory, then if u wanna prevent oxidisation from building up, slap some grease over the contact points and all is well
  13. Kev's pls help me unlock the chalet thread and rename the title to PK 2011 Annual Chalet Sat 27th August 2011 (Main Thread) gum sia gum sia
×
×
  • Create New...