Jump to content

R6uddin66

Members
  • Content Count

    6,199
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About R6uddin66

  • Rank
    800cc
  • Birthday 11/21/1966
  1. OIC ..... Oh POTOT Shah ... *terkejut arh Shah kat forum* Selamat Petang Shahsexy ...... ..................... Oh potot .. *melatah pulak*
  2. tumpang lalu pakai kain eh ... Selamat Pagi bro Fad aka PunkRacerSIN Selamat Pagi bro Yan Selamat Morning bro AhB78PGSepangRacer
  3. nak tahu jugak ...... "bapak dara" macam mana tu
  4. swekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ....... mampos ...... take poto sir ... ready .... 1 .... 2 .... oh POTOT ko imagine lah bila dia melatah ...... wakakakakakaka
  5. Noon bro ...... swaar ko .... gelihati siol .... oh potot ... welcummmmmmm ... tarak keja part-time ka nari
  6. Poto tu apa eh oh .. POTOT .... Selamat Petang bro ShahSexy .....
  7. Yan, the measurement as per below:- YZFR6 Length: 7.5cms / Height: 1.2cms *YAMAHA Logo* YAMAHA Yamaha Logo: 2.7 Diameter YAMAHA Name: Length: 7.8cms/ Height: 2.7cms Bila logo n nama Yamaha combine Length: 10.6cms / Height: 2.7cms
  8. you're good too bro ... u getting better n better (_l_) you loikeeeeeeeeeee no lah bro ... i didn't go cos have job to do ... may be dis Sat or Sun ... wat u say ..
  9. wah ! ! ! bz nampak ... da boleh jadi saudagar PoloTShirt Selamat Petang Yan
  10. alhamdullillah amin tu jari kalau selalu buat "therapy" setengah bulan da boleh baik ....
  11. moto ko baru jugak per .... belom boleh di panggil "kerbau" *jeling kat Ijol* tak leh tukar ... Selamat Petang bro Fad .... bagaiman jari kamu wah ! ! ! ada hajat nampak
  12. apa boleh buat .... moto dia tu tak boleh kena barang baru .. kasi baru aja dia buat hal ... jangan AhB nak kasi dia moto baru tak .. CB08 *ehem ehem* ka pa ...shhhhhhhssss
  13. Selamat Petang bro Asj ... nama ko dan AhB mana boleh dipisahkan .. aku rasa AhB pon terbegek ... how's yr bike bro
×
×
  • Create New...