Jump to content

asjunior

Members
  • Content Count

    2,484
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About asjunior

  • Rank
    200cc
  • Birthday 06/12/1970
  1. Wkakakkakakakakakak........................lu pon lagi satu, wahahahaha....... :slapforehead:
  2. Da macam *Mak Dara* melatah..........................wahahahahah:cheeky: :cheeky:
  3. Entah la.....ako pon tak tahu apa da kena dgn moto aku, tibe2 nye merajuk tak nak pergi pg semlm, separuh jln terus cease..... :cry:
  4. bukan terbegek aje si ah beng tu,,,,,, op pocok pon, munkin dia tahu
  5. Selamat petang hai kawan2 dan jugak sewaktu dgn nye........ terbegek bila nama aku ter catit dlm post.......
  6. Woiiiiii ako bukan SHIFU la, aku cuma track guide mcam tourist guide le........
  7. Sabar bro *klo jodoh tak kemana.......jeling kat sarip dol dgn saloma dlm seniman bujang lapok........* apa salah nye ko ajak larling ko jln2 makan angin sampai ayer keroh sesudah puas makan angin baru cari minuman LTAJ...... Ok kawan2 sekalian semua...........aku mau outz jumpa AHHHHH BBBBBBBB dan Sharul aka sibingaiSRSraceDirectorracerStradaPowerLTAJ :angel:
  8. yessssss that my man....but take it slow bro...... btw Aiye vroooomR1, MINGGU NI AKU ONzzzzzzzzzz
  9. fprm ke frop ke frog ke from ke............Ko paham ako paham kire ok la......hehehehehe jgn marah eh....nanti kena jual.....kat ayer keroh roundabout jeling kat B78
  10. wahahahahah.............ako pemalu, yg tak tahu malu *beruk makyeh*.......hahahaha:cheeky:
  11. Hey..........very same, GUde evening my man...............ow ur 'FINGER*jeling kat ace*' doin so far.........
  12. arlooo my SRSdirectorcumSTRADAracer.............. Evening Aiye..................wah nampak ko da makin active mcam SABUN active tajaan level-brother Everybody ar WELCOME........................................................ No fprm to fill in but need to understand LTAJ, rin jelas kan.....hehehehehe:cheeky:
  13. wah fik, lama tak masuk dlm lelaman MSR......amcam minggu ni turun tak *PG*
  14. Mualaikum.S, bro yan......buat aku ya udah, dek.........
×
×
  • Create New...