Jump to content

bujang_senang

Members
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by bujang_senang

  1. nnb...this kinda punks also got ah?? bro wat time, day u normally kena?? where's the exact spot of the church? is it near to the woodlands stadium??
  2. i know wat to do...i'll keep a trombone or trumpet inside my riding jacket...these small kids come beside me and blow...knn...i take out the instrument and blow into their farking helmets...see who win ah!!
  3. not too sure..he explained to me and showed me on a piece of scrap metal over at my workplace wat he meant.. hm..maybe the TS can tell us more..since he is a biker from those days? but i can't wait to start on this project
  4. Kudos to u fer the quote...UPZ fer u brader!! wanna join in the DIY? sure..y not...but it's very time consuming...so y not i learn from him as he and me work on my bike (gonna be a guinea pig in a sense )...then i help u work on urs?? wat bike u riding btw? but fer ur info..once the 'chroming' been done...every week..need autosol and newspaper to wipe the 'chromed' parts...if not..it'll become very dull and faded... the aband showed me pics of his old bikes...i tell u...they were all beauties la!! his LC was the best..he sprayed the tank and body himself..everything himself..c
  5. so wat's the word fer today?? LIVE AND LET LIVE!!! hehe..i guess u're abt late 30s now? coz that's the age of the abang from my workplace...he always gimme tips how to mod my bike wan... he and me got big project..wanna chrome my fork, foot rest..clutch cover and rims..juz like the old times haha..but still too bz fer anything la...so project on hold
  6. take care brader...dun get into any problem or traffic violations...like wat they say...each time a SAF driver enter a MID vehicle..one leg already in shithole... be very careful ya...UPZ fer u fer guarding JI and UPZ somemore for ur pink ic!!!! ORD OH!!! :thumb:
  7. wah..kena spotted?? how u know ah bro? erm..btw i dun blow ppl wan..i very friendly yeah..i'm stayin west and am a mixed fella...kena blow all the time by these irritants and yeah...biking groups in the 80s were more friendly..talked to an abang at my workplace..he told me that last time the REAL STREET RACERS kept no grudges after losing in a race wan...they'd juz arrange another meet up..diff place..abt the same time wan... but he also told me...when they race last time...most of the time..it's always fer the money..but sometimes it's fer money as well as the lady pill
  8. bro...let those small boys be la...i also kena blow a few times b4... these assholes love to challenge ppl to race them...these small boys all have the infectious 'rossi-stoner-hayden' syndrome..they think they are riding in a GP circuit and their skill damn chai wat... to be honest...i'd love to play with them..let them go a few lamp post ahead first...den drop gear, chase, overtake and backfire them to let them know where they stand.. but i dun wanna put my life at risk fer these ****ing numbnuts..i'm juz waiting fer these kinda assholes to meet with an accident up ahead after blowin
  9. too friendly?? erm..can u define that further pls? i'm starting to think of how 'friendly' they are... haha..juz kiddin...
  10. dun mind me asking bros and sis... i've always been lookin fer riding kakis...to befriend and perhaps join them fer touring and all... if u bikers dun mind...can i juz butt in and get to know u guys?? i have always wanted to go touring..farthest i've been is to jb ah boy..always wanted to really go far up north..but no kaki.. so pls..if u braders and sisters dun mind a noob joining in...i'd love to tag along the next expedition u guys have in mind...
  11. wa piang..how he pass his license...check left blindspot but filtered right..either his sense of direction really **** up..or he bought his license lor...
  12. bro..here's wat i plan to do to my s4 spec II : -change timing chain -do a valve clearance check -install kenzo/dyno and do dyno tune/run (if u guys do so?) -maxima 15w50 EO, iridium spark plugs, hyflo oil filter can u pm me with the details (individual cost and how long roughly it will take?) for the things mentioned above? i'd really appreciate it if u can do so so that i can plan my schedule out fer the things mentioned above to be done... thanks again ya...hope to hear from u soon...
  13. usual la bro...alonso-hamilton-massa wannabe trying to emulate their idols...when they can't handle their vehicles...panic and jam break lor.. anyway not common to see long skid marks and dents on the dividers these days...
  14. try using a jacket and gloves when riding? on top of the added protection..wun feel so cold too.. indeed more and more dangerous drivers & riders on the road..all pushing their luck too farking far if u ask me... so pls be very careful ya fellow riders..ride carefully always
  15. rock on bro \m/ once u mastered the skill..teach me le...i carry the slightly bigger marbles..coz i wanna give those idiots a nice buah duku on their bloody forehead..so whenever u see a guy/gal with a nice buah duku on their forehead...means they r a hazard on the road
  16. hm..i never think from that angel b4...thanks fer the advise... guess next time i wun be blowin anymore...muz think of something else to get the driver's attention then...any suggestions?? btw bro...ur signature so depressing..
  17. bro...next time u encounter this kinda driver...if horn also no use..time to clear carbon from ur exhaust liow.. i'd normally try to go right up next to the driver..making sure his window is right along side my exhaust area (pray hard that the windows down)...try to catch his/her eyes (seein their eyes open big big when kena blow is simply )..clutch in quick and whack throttle ah!!dun give chance...if needed do a few rapid times... i tell u..when u do that..nothing will scream fer ppl attention more than that...ppl will then turn and look etc...embarrass that driver...then most importan
  18. i talked to one of the mechs..'ah pui'..he was a real nice fella...explained to me in detail.. all i asked him was how much to do install dyno and with tuning and all...he quoted me a price tat's very reasonable..only that stock fer s4 still not available coz of the festive season in the us..hence warehouse all low on stock... then i asked him how much fer juz tuning and again he quoted me a very reasonable price..after which i added i got full system..he immediately explained to me why i need to get dyno jets and only then do tuning..he showed me the difference between stock jet and dy
  19. oh no la..she didn't hit me...she almost kena whack side-on by a mad driver...he was driving under the influence of alcohol i think...coz no mad man will plough thru the traffic light when it's turned red and he's still abt 40-50m away from the junction... that stretch of road always got ppl beat red light wan...i dunno why...i ever saw a long bed do illegal u-turn there...he cannot do it in one full turn..so did something like a 3 point turn..only that he's was more like a 10 point turn and he held up traffic illegally...
  20. good morn ppl...lovely sunday ain't it? anyway i was on my way back home from work yest when i got that close call...it was abt 2030hrs...the junction that has that logistic hub to its right side ( i was heading from JI to west coast)... and i was juz hanging ard the lady coz i juz wanted to know if she was ok (i didn't know it was a lady until she got out..i pulled up behind the car to check on the driver..she stepped out and went to the bus stop fer a cig...) ...coz she was in utter shock...u imagine la the shock u will have knowing ur life was juz miliseconds from being taken away b
  21. on my way back from work juz now at abt 2030hrs..witness a near miss at jalan buroh traffic junction..the traffic light juz turned green fer me to move off...i always looked both ways before proceeding.. i noticed this car..speedin like hell heading in my direction..(i think it's lewis hamilton wannabe inside)..i decide to not to move off and relax first and see if he manages to break in time..coz behind me no vehicle.. suddenly another car was coming up along side me..i was in the middle lane and the car was in the first lane..i guess the driver didn't suspect anything when she noticed
  22. relax ah bro..dun get too worked up...let their conscience act on them (if they have any)... besides..my momma always tell me..money that's earned the honest way will last u..but money earned dishonestly..will be gone without u even realising it... cheers ya!! Gong Xi Fa Cai..It's a new year..let bygones be bygones and may 2008 be a betta yr fer us all
  23. walow...sibe suspense eh....i know of 1 bike shop with salesladies...very prominent but have very bad rep..but dunno if got anymore other bikeshops with sales ladies there leh... where's it located along? is it located along the stretch after the hawker centre? or along the row on the right on the way out?
×
×
  • Create New...