Jump to content

Kioz

Members
  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

1 Follower

About Kioz

  • Rank
    125cc
  • Birthday 03/29/1988
  1. Bro, where did u get ur seat done? reli nice and am thinking to get mine done also.. thanx in advance...

  2. Haha issit?! my bad. Lol The one with fairing and dual shocks on the rear.. Is that called the sport classic?
  3. Anyone wanna trade their GT1000 + top up for my 2011 streetfighter S? Interested please contact me at 9272-9088. I might consider a Paul smart if it's in red.
  4. Kioz

    Harley Riders gather

    FOR SALE! Harley-Davidson Thunder Hill Leather Jacket Condition - worn twice for kopi sessions.. SIZE - M Price - $400 only. FIRST COME FIRST SERVE. Comes with inner armor or what ever u guys call it.. ( as good as brand new..no wrinkles at all. ) ( Brand new at retail is $900++ reaching 1k from HD singapore if you're wondering ) Interested Parties kindly contact me at 9272-9088 reason for sale... pointless to keep as i don't own a Harley anymore.. More Details: kindly check the offical harley website for more info. http://i98.photobucket.com/albums/l274/kki
  5. Kioz

    Harley Riders gather

    non harley rider can join you all? :cheeky: anyways, i got a pair or new leather jacket which i bought 2 weeks ago. now collecting dust due to the fact that my bike got sold.. -_-!! anyone keen? if not the jacket will be patched with another brand for own use..=X SIZE M pictures will be up soon.. Price - $600 flat. NON NEGO. ( Originally was $999 ) :thumb: Condition - 2 weeks old, worn twice at night only to show off.....lol contact me at 9272-9088
  6. Kioz

    Harley Riders gather

    Wah..haha this is war!! Lol. Now ever car I see on a bike lot, I'll take photo and stomp it.
  7. Kioz

    Harley Riders gather

    see you guys later! i'll be coming down with xcore
  8. Kioz

    Ducati Riders

    Hi guys! Have a new project on mind thus, Am sincerely currently looking for a DUCATI STREET-FIGHTER colour - red but black preferred. price - you quote me don't ask me to offer. Other details - would be great if I could get my hands on a base model as most of The accessories will be changed even the rims Have a safe ride guys! Looking forward to join the red team soon! Please do not hesitate to contact me For offers. 9272-9088
  9. Kioz

    Harley Riders gather

    I'm fine with kallang mac or king alberts mac.. So that's 2 for kallang mac..
  10. Kioz

    Harley Riders gather

    MWTS...so um.. interest check guys! might or might not let it go...havent decided.. reason for sale - bike under utilized & i think i want something Italian?... =X Pardon me for the weird exchange rate cos most of my parts are from Europe.. Basically, this bike is still in the means of being " fully done up ".. anyways this bike handles like a SM..no kidding...tons of torque + you get to go low... 600cc sport bikes will have some slight trouble catching up.. =P Bike - Harley Davidson XR1200 Reg Date - May 2009 Accessories List Performance Parts: 1) SPECIAL ORDER Ma
  11. Kioz

    Harley Riders gather

    heheh! me too man! come on guys! arrange a simple meet up! hopefully someone senior will be able to organize one soon!!
  12. Kioz

    Harley Riders gather

    hi guys, was wondering if anyone is gonna organize a simple coffee meet up? to talk and get inspiration of each others custom works on their rides too btw.. this thread used to be very active for meet ups previously.. seems like it's dying now.. =( btw, any XR riders here? seen one with a BST carbon fibre rims, ohlins and etc.. if you're the owner and you're reading this now, kindly PM me as i would like to know more about the carbon rims as i still can't decide if i should go for the Marchesini or BST..
  13. Kioz

    Harley Riders gather

    amsoils seems to be the best / commonly used for Harleys. try twins performance at toh guan. they have tons of stuffs there.
  14. Kioz

    Harley Riders gather

    WITH REGARDS TO MY SALE, IT'S A FIRST COME FIRST SERVE THING. ALL ITEMS ARE NOW CASH & CARRY! the price is dirt cheap. you can go to harley singapore and check it out yourself. =) the gips are around $150 + -? the termi slip ons are around $1K ++ ?? i forgot. the last time i checked with another XR rider he told me he got it at a whooping 1.6k.. the easy clutch cost me 95 EUROs! this i somehow managed to dig up the online purchase receipt charged to my credit card. my loss your gain. haha that's great! well i'm actually looking at the ducati streetfighter S as i g
  15. Kioz

    Harley Riders gather

    hey! how? manage to get a new ride? well xr1200 is running great!! though i only ride it once a week.. anyways i might just sell it as all my friends just went into ducati rides now.. makes me want to get one too..very tempting.... O.O
×
×
  • Create New...