Jump to content
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website such as:

    • Forums
    • Blogs
    • Picture/Video Gallery
    • Motorcycle Clubs
    • Event Calendar
    • and many more!

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Simpang Bedok, La Kopi/Supper/TCSS

Coldwind blowing, pray no rain....

 

1) yb83

2) dixion

3) Shinsou

4) wait4me

5) mess

6) LionBalls(auto add)

7) PUNK (auto add)

8) Zechs (TBC)

9)Desmond

 

Meetingpoint Usual place TP Caltex @ 11pm

Min: 5pax or automatically cancelled

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Sephyer/av-334001.gif

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Sephyer/TR_LOGO.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 45.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PUNK

    4131

  • xjrredbull

    3986

  • Zechz

    3965

  • VidaK

    3555

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simpang Bedok, La Kopi/Supper/TCSS

Coldwind blowing, pray no rain....

 

1) yb83

2) dixion

3) Shinsou

4) wait4me

5) mess

6) LionBalls(auto add)

7) PUNK (auto add)

8) Zechs (TBC)

9) Nic

 

Meetingpoint Usual place TP Caltex @ 11pm

Min: 5pax or automatically cancelled

Einigkeit und Recht und Freiheit

Link to post
Share on other sites
wa got outing den i cant join again. stupid tagging. left 6 more days. hai. after my tagging hopefully got outing. den i sure join de. haha

 

got chance one =) looks like i am the first one who get home =X

i am selling off my bike next month, more gathering! :faint:

Yamaha tzm-(31/11/2006-18/11/2007)

 

Gilera Runner VXR200-(02/12/2007-25/02/2009)

 

Drz sm 400

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites
basket got ppl park at my usual spots.. make me park at the other side of the carpark...

same here, i park at the back of my house.

lolx... all hellrider... zua trottle till so fierce, haha

no la, relax only.

 

i think later when the rest got back while we sleeping confirm backtrack again . LOL

Yamaha tzm-(31/11/2006-18/11/2007)

 

Gilera Runner VXR200-(02/12/2007-25/02/2009)

 

Drz sm 400

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites
lolx, all the 2b's' zao 1st, left all the dua jiat mao all still there...

 

tats why i leave first =X hahas. no la actually come home to have a early night.where gryffindor?

Yamaha tzm-(31/11/2006-18/11/2007)

 

Gilera Runner VXR200-(02/12/2007-25/02/2009)

 

Drz sm 400

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites
I'm back already, party people!!! Was a great meeting with y'all and my doubts have been realised that Shinsou, PUNK, Kev, Lion King & Gryffindor are all racers!! Hahahahahahahaha!!!

 

eh eh eh apa sia..

 

i no lacer i safe rider one.. :thumb:

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Sephyer/av-334001.gif

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Sephyer/TR_LOGO.jpg

Link to post
Share on other sites
I'm back already, party people!!! Was a great meeting with y'all and my doubts have been realised that Shinsou, PUNK, Kev, Lion King & Gryffindor are all racers!! Hahahahahahahaha!!!

 

haha yeah, met alot of nice & funny broz, lotsa bird language to chat,

i like.... lol....

 

haha, still aint too late for u to noe they all racers.... lolx....

not like me, relax rider, majesty400!!!:thumb:

18th Oct 06: SSDC Practical 1

24th May 07: TP Test

24th May 07: 2b + p-plate

Link to post
Share on other sites
I'm back already, party people!!! Was a great meeting with y'all and my doubts have been realised that Shinsou, PUNK, Kev, Lion King & Gryffindor are all racers!! Hahahahahahahaha!!!

 

hahas, indeed all racer. not like us right? relax only :cheeky:

Yamaha tzm-(31/11/2006-18/11/2007)

 

Gilera Runner VXR200-(02/12/2007-25/02/2009)

 

Drz sm 400

 

:cheers:

Link to post
Share on other sites
lolx... all hellrider... zua trottle till so fierce, haha

 

i nv throttle until fierece hor..

 

i trying to keep up with ben nia.. cnt catch him lor he so bloody fast..

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Sephyer/av-334001.gif

http://i41.photobucket.com/albums/e296/Sephyer/TR_LOGO.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...