Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
Oh.. ini kena pakai tankbra

 

yup.. kalo takde doesnt werk

 

nak kena pakai tankbra apa cup size? ada specific brand tak ~ triumph, wacoal, etc? :D

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
bonz....yang ni ko jual berapa? aku mcm berkenan la....tapi dalamnya condition ok tak? :D

 

jual murah pat aku eh....pls....pls....

 

condition bley tahan teruk ar.. :D (ari ari pakai) bag takde koyak but the raincover ade koyak skit.

 

err..nak murah eh? bley tunggu tak? aku lum fikir bout the price pon :angel:

 

agak2 ko nye murah tu brape eh?:p picit gue, kalo lagi baik dtg uma bwk cash.. ok aku let go, kalo tak cukup kiter settle BM. :D :deal:

 

nak kena pakai tankbra apa cup size? ada specific brand tak ~ triumph, wacoal, etc? :D

 

victoria secret (C cup cukup)..I LOIKE!!!:p

 

hehe.. too big for sport bikes.. will cos problem turning n depending on rider height, visibility..

Posted (edited)
:eek: kau betul nya nak quit touring..:cry:

Jangan cakap motor pun nak jual :weep:

takya ckp, Petom skarang ade di southern wind motor trading. Sape mau scanz dgn dia, sile ke sana. Comes with full sliders, bagster tank bra, scorpio alarm, scottoiler, skid marx screen, bmw grips, DNA air filter, thai front number sticker and exclusive FMC sticker :cry:

Edited by DaBonz
Posted
err..burung pakai rollerskates?

 

burung GARUDA pun ok jugak.....bole sampai ke Bali, Bandung, Surabaya :lovestruck:

 

condition bley tahan teruk ar.. (ari ari pakai) bag takde koyak but the raincover ade koyak skit.

 

err..nak murah eh? bley tunggu tak? aku lum fikir bout the price pon

 

agak2 ko nye murah tu brape eh?:p picit gue, kalo lagi baik dtg uma bwk cash.. ok aku let go, kalo tak cukup kiter settle BM.

 

bole tunggu....aku pun cuma pakai coli tangki bila touring aje :D

 

:btw: settle BM tu amenda? o_O

 

victoria secret (C cup cukup)..I LOIKE!!!

 

hehe.. too big for sport bikes.. will cos problem turning n depending on rider height, visibility..

 

tu secret bagus punya....tapi betul ke kau pakau yang C-cup? aku rasa kau rasa DD pun tak cukup utk kau :lol:

 

:btw: coli ni aku plan nak pakai utk motor 900cc aku.... :thumb:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
bole tunggu....aku pun cuma pakai coli tangki bila touring aje :D

 

:btw: settle BM tu amenda? o_O

 

 

 

tu secret bagus punya....tapi betul ke kau pakau yang C-cup? aku rasa kau rasa DD pun tak cukup utk kau :lol:

 

:btw: coli ni aku plan nak pakai utk motor 900cc aku.... :thumb:

 

kasi aku balik kluarkan tengok condition. Will sms u.

 

I 54B :angel: I nak yg lacy lacy eh?

 

wokay tapi klau bole aku nak let go fast.. need the funds:angel:

Posted
Sarah kau nye album "In the making part 1" macam title filem blue on facebook...the pic with all 5 bikes and babes looks nice.

 

Rabak Sarah buat cita Blue tak ajak..

Sila tolong burn DVD ke bluetooth :angel:

 

[/color]

Arr.. aku tak buat tu TITLE.. ku share album je.. :cheeky:

 

Tak ajak? wat pe nak ajak.. ko dah ade DVD Blue @ PD pe..

HOT di pasaran...

 

:sweat:

http://i19.photobucket.com/albums/b189/sarasta/SarastaR.jpg
Posted

:bounce: FMC FRIDAY Nite LKS (Theme: HeALthY LIfEstyLE) :bounce:

Date: 7 AUG 09 FRIDAY

Time: 9.00pm

Venue: MAK'S PLACE

 

after LKS, we shall proceed with the 2nd programme>>>>>

 

FMC vs DOINK's Gay Club

Date: 7 AUG 09 FRIDAY

Time: 11pm [Confirmed!!!!]

Venue:East Coast CAGE

FMC Probable XI

1. DOINK1

2. Sarasta (AutoADD)

3. "Abg Body" (AutoADD)

4. Muddy (AutoADD)

5. Beronzz (AutoADD)

6.

7.

8

9.

10.

11. Bo

13. Fai

20. BP

24. TLK24

37. Din37

69. Nicky69

http://i19.photobucket.com/albums/b189/sarasta/SarastaR.jpg
Posted
takya ckp, Petom skarang ade di southern wind motor trading. Sape mau scanz dgn dia, sile ke sana. Comes with bagster tank bra, scorpio alarm, scottoiler, skid marx screen, bmw grips, DNA air filter, thai front number sticker and exclusive FMC sticker :cry:

 

Semua nak jual moto aje nampak... Abg Z pun nak jual Koii

Siapa nak beli moto aku? Aku jual cheap..cheap.. :angel:

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Posted
Mak's place kat mane siak?

 

dia kat lorong opposite masjid kassim. kau carik aje tenda kaler oren, tk salah aku lah.

 

Semua nak jual moto aje nampak... Abg Z pun nak jual Koii

Siapa nak beli moto aku? Aku jual cheap..cheap.. :angel:

 

hehehe. aku asyik jual minyak tarak hasil pong.

 

lebih baik aku jual motor lagi chantek! sapa mau beli KSR aku ... aku kasi members price, kalau tak aku tolak kat kedai lagi puas hati.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted

 

Oxford Hump Bag Panniers. With rain cover n extra bunjee cords. Used once, in very good condition but a little dirty. Asking $200 cash n carry.

 

Fits both Gen2 FZ1 n FZ6.(tried n tested)

 

MW jual 280 skarang. :angel:

 

http://images.dabigbrownbear.multiply.com/image/2/photos/upload/300x300/SOXRdgoKCGsAAARMyQ01/panniers.jpg?et=QFPSIcnJnCw3O3Abyqw3RQ&nmid=118354261

 

alamak! $200!!!! :faint:

 

guwe skip lah. tgh carik dirt cheap punyer saddle or tail bag, tapi not in a hurry pasal lepas raya baru gi touring.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
alamak! $200!!!! :faint:

 

guwe skip lah. tgh carik dirt cheap punyer saddle or tail bag, tapi not in a hurry pasal lepas raya baru gi touring.

 

np.. but pls dun get viper.. teringat aku ikan nye.. kesiaaaaaaaaannn....

 

tanye korang dulu sape nak, bley let go members discount :p. By 2mrw takde intrest aku post kat garage.

Posted
takya ckp, Petom skarang ade di southern wind motor trading. Sape mau scanz dgn dia, sile ke sana. Comes with full sliders, bagster tank bra, scorpio alarm, scottoiler, skid marx screen, bmw grips, DNA air filter, thai front number sticker and exclusive FMC sticker :cry:

 

 

 

Petom dah masuk kedai..... nanti konsperm dia kluarkan ni punya......

 

 

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/AcabionGTBO552007.jpg

 

 

541 HP, top speed 466km/h!

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted
MAP

 

Address:

401 Changi Road

Singapore, Singapore 419847

Singapore

 

Operating Hours:

4pm-1am

 

Off Days:

Mon

 

Contact Number:

68447656

 

Oh ni kedai sebelah ASphoon Changi

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Posted
MAP

 

Address:

401 Changi Road

Singapore, Singapore 419847

Singapore

 

Operating Hours:

4pm-1am

 

Off Days:

Mon

 

Contact Number:

68447656

 

kat seblah A.S. Phoon Changi Branch

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
I 54B :angel: I nak yg lacy lacy eh?

 

wokay tapi klau bole aku nak let go fast.. need the funds

 

jgn cakap lace-lace, nanti I kasi yang see-thru nya :lovestruck:

 

kasi aku tau kondisyen bag tu....kalau cantik & murah, aku beli! :cheeky:

 

members price...pls...pls...jgn mare ye

 

Semua nak jual moto aje nampak... Abg Z pun nak jual Koii

Siapa nak beli moto aku? Aku jual cheap..cheap..

 

moto kau dan moto aku moto legend.....kalau kat sini, tak laku....kalau kat scrap yard, konfem laku

 

lebih baik aku jual motor lagi chantek! sapa mau beli KSR aku ... aku kasi members price, kalau tak aku tolak kat kedai lagi puas hati.

 

berapa members price tu? aku ada members tgh survey2 motor cute tu.... :deal:

 

Oh ni kedai sebelah ASphoon Changi

 

kat seblah A.S. Phoon Changi Branch

 

ni mcm repeated answer je..... :slapforehead:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

 

moto kau dan moto aku moto legend.....kalau kat sini, tak laku....kalau kat scrap yard, konfem laku

 

 

Betol tu.. Mana ade moto yg 800 dan 900 cc lagi.... :angel:

 

:btw:ade sesiapa berminat nak pumpet mlm ni? Makan nasi lemak kat kulai ke? :cheeky:

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Posted
Betol tu.. Mana ade moto yg 800 dan 900 cc lagi.... :angel:

 

:btw:ade sesiapa berminat nak pumpet mlm ni? Makan nasi lemak kat kulai ke? :cheeky:

 

aku tak minat nak pumpet tapi aku minat nasi lemak :hungry: kulai ...... bungkuskan utk aku 1 ye :angel:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
aku tak minat nak pumpet tapi aku minat nasi lemak :hungry: kulai ...... bungkuskan utk aku 1 ye :angel:

 

Aku makan kan untuk kau boleh lah...:angel:

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...