Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted

try tanya Chip Peng-order-an dan Pembelian Sticker kita.. mana tahu rumah dia available for iftar on the 6th sept.. menjak dia dah pindah, beli TV full HD besar baru serta SCV box HD latest, kita semua blom pernah dapat tengok MotoGP kat teebee baru dia... hehehe

 

anyway, on the 6th sept pon aku cannot make it due to work commitments...

 

takya describe sume pe...:cheeky:

 

umah ku da jadi no lepak zone.. ade weekend aku dgn wifey pon consider gi uma unker madangkan uma sendiri ramai sangat. Harapan jgn fikir yg buruk. :angel:

 

kenyit miang nampak...

 

 

apa lagi!!!.. BP dah signal tu....

 

*wink*....*wink*

 

hey dia kenyit mata..kara kucha..kara kucha cha cha

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
*wink*....*wink*

 

kenyit miang nampak...

 

apa lagi!!!.. BP dah signal tu....

 

tu arh....aku baru nampak ni! :eek:

 

akan ku konfem lagi dgn Tuan Rumah :thumb:

 

kepada ahli2 FMC, make sure korang free pada hari minggu depan

:bounce: **~~(Sep 6, 2009)~~** :bounce:

:deal: Reserve-kan hari itu untuk berbuka puasa bersama!!! :deal:

try tanya Chip Peng-order-an dan Pembelian Sticker kita.. mana tahu rumah dia available for iftar on the 6th sept.. menjak dia dah pindah, beli TV full HD besar baru serta SCV box HD latest, kita semua blom pernah dapat tengok MotoGP kat teebee baru dia... hehehe

 

orang punya susah mana kita tahu.... :angel:

 

Ok BuLeH..FrI JuMpa KaNdaNG KeRBauECP

 

ok, jumpa di kandang kerbau! dgn ini nama kamu akan di-autoadd dlm list :thumb:

 

 

umah ku da jadi no lepak zone.. ade weekend aku dgn wifey pon consider gi uma unker madangkan uma sendiri ramai sangat. Harapan jgn fikir yg buruk.

 

salah tu....bukan kah rumah kau sudah menjadi lepak zone utk famili members? :cool:

Edited by TLK24

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

:cheers:Gentelan Ramadhan (Ep. 2)

:cheers:

 

 

Tarikh: 28 Ogos 2009

Masa : 11pm hingga 1 pagi

Tempat : Kandang East Coast

 

 

Berminat?

 

0. Dabonz ( + 8 more merry men, tak conferm )

1. Leonhaslam (Autoadd)

2. Abg sedara Leonhaslam (Autoadd)

3. Dark Lord

4. Iceberg

5. NazAdidas

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. bOtzz (autoadd)

13. BO Brady (Selfadd)

14.

20. BP (autoadd)

24. TLK (autoadd)

69. Nicky (autoadd)

1045. DOINK1 (PENDING)

 

 

 

 

 

Sila ambli perhatian ~

1: Kandang untuk Gentelan Ramadhan (Ep 2) sudah di tempah selepas akhirnya Gentelan Ramadhan (Ep 1). Kedatangan anda amat dihargai.

2 : LKS akan dimulakan selepas Gentelan Ramadhan Ep 2. Tempatnya belom ditentukan lagi. Harap maklum.

 

 

Sekian,

Terima Kasih...

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
nope.. more like childcare center/weekend chalet :angel:

 

at least kalau dgn members, dapat jugak makan Canadian Pizza :D

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
takya describe sume pe...:cheeky:

 

umah ku da jadi no lepak zone.. ade weekend aku dgn wifey pon consider gi uma unker madangkan uma sendiri ramai sangat. Harapan jgn fikir yg buruk. :angel:

 

hahaha.. fikiran tak pernah buruk.. cuma suka sangat giat kau... kalau tersinggung perasaan emo, tunggu dulu.. hold the feeling.. kul 12malam nanti baru boleh kluarkan ok.....

 

LOL

 

salah tu....bukan kah rumah kau sudah menjadi lepak zone utk famili members? :cool:

 

betul tu... bukan org lain.. famili jugak kan...

 

nope.. more like childcare center/weekend chalet :angel:

 

see directly above.. :angel:

Posted
at least kalau dgn members, dapat jugak makan Canadian Pizza :D

 

hmmm.. dah lama tak makan canadian pizza dgn members kat rumah member sambil tengok motogp...

 

Wah abg Naz kiter pon gentel bola seh...

Aduh, tak leh AngZ!!!!

Ganteng banget gitu lor!!!

 

gentel habis...

Posted
Arrrgghh tidak!!! aku da round sini sane tengok all the variations.. naik bingung.. takpe ler bro.. unless ko ade sample bley kasi aku tengok..aku tak nak buang minyak lagi.. (financial controller pon da bising):angel:

 

 

 

Ada sample.......tu ari Reza pon ada bilang kau pe....

 

 

 

 

picit U...?? i loike~~!!! :lovestruck: :lovestruck: :lovestruck:

 

 

 

 

:lovestruck: lepas magbrib picit I eh :cheeky:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted
hahaha.. fikiran tak pernah buruk.. cuma suka sangat giat kau... kalau tersinggung perasaan emo, tunggu dulu.. hold the feeling.. kul 12malam nanti baru boleh kluarkan ok.....

 

kalau bole hold the feeling sampai 20 Sep.....baru bole settle 0-0... :angel:

 

hmmm.. dah lama tak makan canadian pizza dgn members kat rumah member sambil tengok motogp...

 

:hungry: :hungry: :hungry:

 

:lovestruck: lepas magbrib picit I eh :cheeky:

 

cepat la....I da buka ni.... :lovestruck:

 

:btw: magbrib tu aper? :lol:

 

Besok buka sama2 pun cantik jugak... Siapa free?

 

aku nak! :bounce:

 

......tapi apakan daya aku kena handover pada budak malam :(

 

so jumpa pat kandang east coast aje ok? :cool:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

ermm...bola minat...ttp mlm ni working pulak...lain kali dtg intro and join korang ah gitu..

Dec 2002- March 2004 Phantom 200 '02

March 2004- March 2006 Super 4 Vtec | '04

March 2006- Oct 2007 Fazer 6 '05

Oct 2007- Feb 2009 Super 4 Vtec ||| '06

Feb 2009- now FZ1S '09

 

It Came. I Am Fazer-ed !!

 

:cheers::cheers:

Healthier Lifestyle, Healthier You.

Posted
at least kalau dgn members, dapat jugak makan Canadian Pizza :D

 

betul ckp! tapi dgn family takde org giat aku (see directly below) :angel:

 

hahaha.. fikiran tak pernah buruk.. cuma suka sangat giat kau... kalau tersinggung perasaan emo, tunggu dulu.. hold the feeling.. kul 12malam nanti baru boleh kluarkan ok.....

 

aawww ur so sweet.. :puke:

 

 

Ada sample.......tu ari Reza pon ada bilang kau pe....

 

err.. takpe ler.. da settle pon..next time bebeh!:thumb:

 

kalau bole hold the feeling sampai 20 Sep.....baru bole settle 0-0... :angel:

 

And I cant fight this feeling anymore

Ive forgotten what I started fighting for

Its time to bring this ship into the shore

And throw away the oars, forever

 

Cause I cant fight this feeling anymore

Ive forgotten what I started fighting for

And if I have to crawl upon the floor

Come crashing through your door

Baby, I cant fight this feeling anymore

 

abes ler ni lagu stuck sampei besok..:faint:

Posted
betul ckp! tapi dgn family takde org giat aku (see directly below) :angel:

 

And I cant fight this feeling anymore

Ive forgotten what I started fighting for

Its time to bring this ship into the shore

And throw away the oars, forever

 

Cause I cant fight this feeling anymore

Ive forgotten what I started fighting for

And if I have to crawl upon the floor

Come crashing through your door

Baby, I cant fight this feeling anymore

 

abes ler ni lagu stuck sampei besok..:faint:

 

no joke, no fun pe.... :angel:

 

:btw: lagu old skool seh......feeling tapi memang sedap didengar esp bila tgh emo :thumb:

 

enjoy the song ~

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
tul tul.. den later at nite can poke poke, more fun!

 

alamak, gayboy alert! :eek: :eek:

:help: :help:

 

MainTain KeSiHaTaN BeB..ByK GeNteL..Nnt aDDicTeD

 

jgn lupe tegur kita orang kalau da sampai....nak2 kalau nampak mascot FMC (abg dabonz) :thumb:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
aku lambat dar.. ade hal skit..kasi number ko ke botz ler..

 

kalo taknak, nanti bila ko sampai, cari je moto2 fazer, ketuk je yg mane satu ko suka, mesti alarm berbunyi :cheeky: :lol:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
aku lambat dar.. ade hal skit..kasi number ko ke botz ler..

 

kau lambat takpe....yang lagi 8 ekor tu tak bole lambat :deal:

 

:btw: aku cuma suruh dia tegur....bukan talipon atau sms... :p

 

aku takmo member duduk one corner aje nanti :angel:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
kalo taknak, nanti bila ko sampai, cari je moto2 fazer, ketuk je yg mane satu ko suka, mesti alarm berbunyi :cheeky: :lol:

 

tu cara lama!!! :lol:

 

kau lambat takpe....yang lagi 8 ekor tu tak bole lambat :deal:

 

:btw: aku cuma suruh dia tegur....bukan talipon atau sms... :p

 

aku takmo member duduk one corner aje nanti :angel:

 

oh yeah.. nak kena pass nombor kat kwm gue.. err.. sape nye nak pass?

 

takpe..kasi dia duk.. nanti aku dtg aku duk sebelah..bley kenal2 :lovestruck:

Posted
Sebelom gentelan ramadhan nak LKS part.1 dulu?

 

nak LKS kat bazaar geylang kapes?

 

cuci mata dahulu sampai meleleh sebelom korang main gentel bola masing2. :cheeky:

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...