Jump to content
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

[Discussion] Exhaust Systems - GPR


Recommended Posts

internet down... bored... ZZzzzzz im so jealous lei XB!! so nice... haiz.. of only u go nearer.....

 

haha... if i go nearer hor.... not nice already.... i really think its a waste u guys no go sia.... The scenery really damn beautiful under the sun rise.... imagine.... u are playing corner up the mountain, the cool cool wind blowing at u.....in front of u, u can see the whole scenery of all the mountains like there's no end one... its really like those u see in photos, tv, or watever one... the feeling is.... really dun know how to describe lah....haha

I miss my voom voom.....

Gonna hit the road back real soon with my dream "Xiao^Bai"..... :cool: heh heh.... hopefully....:)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

haha... if i go nearer hor.... not nice already.... i really think its a waste u guys no go sia.... The scenery really damn beautiful under the sun rise.... imagine.... u are playing corner up the mountain, the cool cool wind blowing at u.....in front of u, u can see the whole scenery of all the mountains like there's no end one... its really like those u see in photos, tv, or watever one... the feeling is.... really dun know how to describe lah....haha

 

i know tat kind of feeling!!

 

cause i go genting before and the corners are like initial D movie sia....

 

:thumb:

2006 - 2009 Super 4 spec II (FV **43 first ride)

2009 - 2010(jan) FZ1 08 (FBD3***)

2010 - 2013 Hayabusa 06 (FBA****)

2013 - ???? Tmax 2013 (FBH****)

http://i97.photobucket.com/albums/l212/shadowles85/sign1.jpg

Link to post
Share on other sites
got glass of water on ur bike or not??

cannot spill a drop of it.. initial D.. :cheeky:

 

Shadowles one more power ar.... Initial D onli one cup of water, Shadowles' one was one fuel tank of petrol ar!!!!! u open up the fuel tank u see petrol having tyhoon inside...... hahahaha.... :lol:

I miss my voom voom.....

Gonna hit the road back real soon with my dream "Xiao^Bai"..... :cool: heh heh.... hopefully....:)

Link to post
Share on other sites
got glass of water on ur bike or not??

cannot spill a drop of it.. initial D.. :cheeky:

 

actually i did have a cup of water ...but too thirsty liao so it end up in my stomach :thirsty:... lol :D

2006 - 2009 Super 4 spec II (FV **43 first ride)

2009 - 2010(jan) FZ1 08 (FBD3***)

2010 - 2013 Hayabusa 06 (FBA****)

2013 - ???? Tmax 2013 (FBH****)

http://i97.photobucket.com/albums/l212/shadowles85/sign1.jpg

Link to post
Share on other sites
Shadowles one more power ar.... Initial D onli one cup of water, Shadowles' one was one fuel tank of petrol ar!!!!! u open up the fuel tank u see petrol having tyhoon inside...... hahahaha.... :lol:

 

whahaha tats si bei funny!! :clapping:

2006 - 2009 Super 4 spec II (FV **43 first ride)

2009 - 2010(jan) FZ1 08 (FBD3***)

2010 - 2013 Hayabusa 06 (FBA****)

2013 - ???? Tmax 2013 (FBH****)

http://i97.photobucket.com/albums/l212/shadowles85/sign1.jpg

Link to post
Share on other sites
gd aftrnn GPR..

any1 went fr inspection w/o putting back in the cone?

kinda lazy to put bck mine.. haha..

 

ohh ya har, alamak, lucky.. my inspection in nov.. soon, soon.. :bounce:

 

hello brader wat do u mean huh?????????

 

ahh, see! who make ladyboss angry??

June 05 - Dec 05 FQ Gilera Runner FXR180

Oct 07 - May 09 FS Honda CB400 VTEC Spec 1

June 09 - Mar 11 FX Yamaha RXZ 135

Mar 11 - Jan 14 FBC Gilera Runner ST200

Jan 14 - Current FBJ Honda CB400X

Link to post
Share on other sites
gd aftrnn GPR..

any1 went fr inspection w/o putting back in the cone?

kinda lazy to put bck mine.. haha..

 

ME!!!! me nv put the cone ever since the first day i bought my GPR and went for inspection and pass with flying colour leh... haha... Wanna go try without the silencer ( or buffle some call it ) leh... see wat actually fail.... wahahahaha... :lol:

I miss my voom voom.....

Gonna hit the road back real soon with my dream "Xiao^Bai"..... :cool: heh heh.... hopefully....:)

Link to post
Share on other sites
ME!!!! me nv put the cone ever since the first day i bought my GPR and went for inspection and pass with flying colour leh... haha... Wanna go try without the silencer ( or buffle some call it ) leh... see wat actually fail.... wahahahaha... :lol:

 

Ya lor. Actually our GPRs are not loud during idling w/o cone. ;)

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites
roger that.. shall try that on monday, inspection.. LOL..

 

Keep us posted bro. Good Luck!

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites
Good luck.... btw i dun weather my inspection will pass or not with my header sia....

 

Or else, removing & installing in & out just for that inspection yearly is a b**ch... :giddy:

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites
hahaha.. exactly.. altho it's jus 3 screws to remove.. LOL.. heck, we r becoming bummers! HAHA

 

How's your inspection, Bro?

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites
fully legal bike now..

stock headlight..

baffle fixed back..

shall b a law abiding road commuter from now on..

HAHA..

 

U mean u put back the baffle for inspection? Inspection ok liaoz?

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites

XB... looking for me ?

 

hahaha.... Working ahh.....

 

Highlands.... so nice to have you back....

thank your XB for bringing you up and back...:thumb: :thumb:

dun use liao... complain... LOL !

http://www.singaporebikes.com/forums/attachment.php?attachmentid=67030&d=1214533391

 

Phantom TA150 ----- Gone

CB400 Spec2---------Gone

Yamaha X-1----------Gone

CB400 Spec1.||| -------- Gone

 

Honda Silverwing 400 - FOR SALE

Link to post
Share on other sites
yup put back le...

my bumblebee so quiet!

 

Aiyo... can get use to the quietness meh...? :p

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites
haha... my xb oso very quiet.... wan 'her' to shut up.... hahaha

 

Shut up? Be nice to a lady ok? :lol:

How time flies...

 

Big is certainly a warning but small can be downright scary! Never underestimate the effectiveness of small.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • Shell BAU_Motorcycle_Version 2_SingaporeBikes Banner_300x250 (static).jpg

×
×
  • Create New...