Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
mcm da pernah kena aje dgn geng SGB...... o_O

 

 

.....abih tak ajak. rabakz!! :lol:

 

Kalau nak, jangan lupa turun LKS je friday ni.. :slurp:

 

Nothin much....tak memuaskan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Ohhh aku tahu asal, kita pakai lidi je. Patut lah tak memuaskan. Tapi hari kau mcm dah ngagis je walaupun kena dgn lidi o_O :lol:

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Tapi hari kau mcm dah ngagis je walaupun kena dgn lidi o_O :lol:

 

ngagis tu adik beradik manggis eh? :lol:

 

 

sesungguhnya aku kurang paham dgn ayat kau ni.... :faint:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
sik muker dia je.... o_O

 

nanti tak nampak ko rindu pulak..o_O

 

bonz, si TUA tu memang......da nyanyok agaknya :lol:

 

Nothin much....tak memuaskan

 

uh oh...how come? setaku SGB ada Customer Satisfied Guarantee policy :p

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Ohhh aku tahu asal, kita pakai lidi je. Patut lah tak memuaskan. Tapi hari kau mcm dah ngagis je walaupun kena dgn lidi o_O :lol:

 

apekan tidak.......Aku mintak MANGGIS korang tak kasi :angry: :gun:

:gun: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ :bouncefire:
Posted
uh oh...how come? setaku SGB ada Customer Satisfied Guarantee policy :p

 

EEEEEEE YEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Dang!!! klau gini aku kene repot kat CASE :angry: :angry: :angry:

:gun: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ :bouncefire:
Posted
ngagis tu adik beradik manggis eh? :lol:

 

 

sesungguhnya aku kurang paham dgn ayat kau ni.... :faint:

 

Sori babe jari aku asyik terkehel je.. takmo marah eh?

 

 

Aku tahu ayat apa yg kau paham... doa Qunut (nak yg panjang ke nak yg pendek) :lol:

 

bonz, si TUA tu memang......da nyanyok agaknya :lol:

 

Awak pun sama perrr. Nak step muda jerrrro_O

 

uh oh...how come? setaku SGB ada Customer Satisfied Guarantee policy :p

 

EEEEEEE YEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Dang!!! klau gini aku kene repot kat CASE :angry: :angry: :angry:

Sori babe, policy ni masih ada. Sila kena rolling dgn

budak SGB lagi... Make sure ur satisfied :p

Posted
Awak pun sama perrr. Nak step muda jerrrro_O

 

backing nampak!

backing nampak!

 

:bounce:

 

 

saya tak step muda.....saya memang geng 30sen.....tapi ada orang tu da 30 posen setengah :lol:

 

awak masih boboi....harap je muka tua tapi bila tgk IC, memang tak percaye awak masih setahun jagung lagi :lol:

 

 

jgn mare ye..... :angel:

 

 

 

 

 

 

.....kalau marah, nanti saya kasi Suvespa pat awak FOC :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

geng 30sen ni cakap pelan2 sikit.

 

geng 30sen pon sama klub dgn geng tua-ring.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
geng 30sen ni cakap pelan2 sikit.

 

geng 30sen pon sama klub dgn geng tua-ring.

 

eerrr.....geng TUA-ring pun ada member kelab 20sen.....malah ada yang baru recce CT pat Cherating :angel:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

:bouncefire: FMC FRIDAY KNIGHTZ - BOWLING :bouncefire:

 

 

Date: 21 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Gather: Al-Insaf @ Jln Mas Puteh(park at Taman Mas Merah) MAP

BOWLING Venue:West Bowl @10:30pm

 

Yg nak makan+Bowl!!

1. DOINK1

2. Bonz - wa tak bowl, cheerleader je :D

3. TLK24

4. SaRasta

5. bOtzZ ( tak tau nak bowl ke tak nak.. pumpet pon 50-50 )

6.

7.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:cheer: Open invitation:cheer: (retirement of JS)

 

Aku(Nicky) ingin menjemput kesemua org2 kampong yg berada di dlm benang ini, ke majlis persandingan ku. Harap hadirlah beramai2 ye.

 

Lokasi : Blk 213 Tampines St 23

Time : 1930 - 2200 hrs

Date : 22-11-08

 

Its official JS finally retired

 

Wanna meet up 1st den go 2gether?

Meet at: Simpang Bedok

Time: 7.30pm

 

Attending

1. Bonz

2. TLK24 (jumpa pat rumah JS aje.....aku turun ard 8.30pm)

3. bOtzZ (jumpa pat rumah JS aje.....aku turun ard 8.30pm)

4. Yatz86 (jumpa pat rumah JS aje...ETA : 2000HRS)

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

National Motorcycle Convoy 29th Nov 2008

 

No matter what you ride, join the convoy!!! Slated to be the largest ever done in Singapore. Sign up now!

 

http://www.nbw.com.sg/registration.htm

 

There'll be a SBF contingent in the convoy. Open to anyone and ade chan takya register, last minit pon bley but do list your name in your interested. Tell your fellow bikers not in SBF!

 

Interested to Join Convoy

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NBW on 29/30th?? Nov 2008

Sape nak gi same same? Meet up somewhere 1st

 

Place: TBD

TIme: TBA

 

Interested (Open to any CC/Any bike)

1.

2.

3.

4.

5.

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

Posted
lu nye pasal bley.. 4000baht meh sini..:angel:

 

 

 

 

 

Kau bayar aku pon aku tak nak tengok! :puke:

 

 

 

 

 

 

bonz, si TUA tu memang......da nyanyok agaknya :lol:

 

 

 

 

 

 

Pot calling kettle black nampak! :gun:

 

 

 

 

 

 

 

Awak pun sama perrr. Nak step muda jerrrro_O

 

 

 

 

 

Lain kali org senior berbual jgn nak menyampuk

 

 

:cheeky:

 

 

 

 

 

 

 

 

backing nampak!

backing nampak!

 

:bounce:

 

 

saya tak step muda.....saya memang geng 30sen.....tapi ada orang tu da 30 posen setengah :lol:

 

 

 

 

 

Emo nampak! Emo nampak! :angel: :cheeky:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted

awak masih boboi....harap je muka tua tapi bila tgk IC, memang tak percaye awak masih setahun jagung lagi :lol:

 

 

jgn mare ye..... :angel:

 

.....kalau marah, nanti saya kasi Suvespa pat awak FOC :lol:

 

Muka tua tak pasal, janji hati muda tu lah important.:thumb:

Kalau muka tua yg bagus senang nak cari MILF :angel:

Yg penting rambut kerinting jgn di gunting. :cheeky:

 

 

Tak marah sayang , asal i tak nak si Suvespa dia boring sangat. I nak u jugak, u ni challenging .:thumb:

 

Jgn marah eh abg Suvespa

 

eerrr.....geng TUA-ring pun ada member kelab 20sen.....malah ada yang baru recce CT pat Cherating :angel:

 

Tul tul. Tak mesti nya kelab 30sen je leh jadi geng TUA-ring,

budak2 18tahun aru ada license nak gi touring pun boleh...:p

 

Kelab 20sen tak jumpa CT pat Cherating. Ada pun satu

chickie nama ADAH :lol: Itu pun 2 member SGB yg dapat.

Chip dia tak dapat apa2 :sian:

 

Kau bayar aku pon aku tak nak tengok! :puke:

 

Kalau kau bayar aku, aku consperm tgk kau :cheeky:

 

Lain kali org senior berbual jgn nak menyampuk

 

:sorry: senior lain kali boboy diam diam je..:bow:

Posted

Pot calling kettle black nampak! :gun:

 

jgn cakap black aje, da dusty pun.....bila mau cuci motor lagi? :p

 

Lain kali org senior berbual jgn nak menyampuk

 

kan da kena......

 

:lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Muka tua tak pasal, janji hati muda tu lah important

Kalau muka tua yg bagus senang nak cari MILF

 

MILF?!?! :slapforehead: :faint: :nono:

 

 

 

 

 

 

 

aku pun nak jugak...... :slurp:

 

Yg penting rambut kerinting jgn di gunting.

 

:lol: :lol: :lol:

 

lagi satu.....takkan nak pakai 'helmet' all the way kan? time LKS pakai, time nak tido pakai, time nak mandi pun pakai! :lol:

 

Tak marah sayang , asal i tak nak si Suvespa dia boring sangat. I nak u jugak, u ni challenging .

 

U tak try yang 'ribbed' punya kat Suvespa ke? konsperm mata tengok langit....mcm hari tu U kena dgn I :slurp:

 

Tul tul. Tak mesti nya kelab 30sen je leh jadi geng TUA-ring,

budak2 18tahun aru ada license nak gi touring pun boleh...

 

betul tu.....siap dgn P-plate lagi! :thumb:

 

Kelab 20sen tak jumpa CT pat Cherating. Ada pun satu

chickie nama ADAH :lol: Itu pun 2 member SGB yg dapat.

Chip dia tak dapat apa2

 

bukan ke Chip dia kena handcuffed dgn JSJ......tak bole lari.....aauuoooo aauuuuuooooo :lol:

 

 

:sorry: senior lain kali boboy diam diam je..

 

diam aje, diam aje...meh sini masuk bawak meja....kasi yang senior kopek skit, boboy diam diam aje tau.... :slurp:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Muka tua tak pasal, janji hati muda tu lah important.:thumb:

Kalau muka tua yg bagus senang nak cari MILF :angel:

Yg penting rambut kerinting jgn di gunting. :cheeky:

 

 

betul tu. rambut kerinting jgn di gunting.

simpan panjang, cukup masa rebonding lah.

 

:angel:

 

Kelab 20sen tak jumpa CT pat Cherating. Ada pun satu

chickie nama ADAH :lol: Itu pun 2 member SGB yg dapat.

Chip dia tak dapat apa2 :sian:

 

Abang Zamani dari KJL pon nak kenal2 dgn Adah lah.

Kalau dapat kenal dgn CT lagi bez.

 

MILF?!?! :slapforehead: :faint: :nono:

 

aku pun nak jugak...... :slurp:

 

 

wooohooo! MILF! MILF! MILF!

 

Tuesday nite consfem banyak bersepah kat Movida 2nd anniversary.

nak ajak nicky tapi dia ade private party kat Samui lak.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
Kelab 20sen tak jumpa CT pat Cherating. Ada pun satu

chickie nama ADAH :lol: Itu pun 2 member SGB yg dapat.

Chip dia tak dapat apa2 :sian:

 

ADAH-ada aje... hehehe... tapi kan dlm diam2 aku ingat kan aku sorang je yg scan si dia tu.... rupa2 nya SGB 2IC pun sama... :cheeky: :cheeky:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
Kau bayar aku pon aku tak nak tengok!

 

jual mahal konon.. skit ari takde org pandai ko manje2 dgn aku eh :angry:

 

:lol:

 

Chip dia tak dapat apa2 :sian:

bab ko dah booking abg suvespa pe...

Kalau kau bayar aku, aku consperm tgk kau :cheeky:

 

*coff**coff* jgn lupe bluetooth*coff**coff*

 

 

cari MILF :angel:

 

MILF?!?!

 

aku dah ade!! aku dah ade!! tapi kalo nak tambah bole?:angel:

 

diam aje, diam aje...meh sini masuk bawak meja....kasi yang senior kopek skit, boboy diam diam aje tau.... :slurp:

 

*coff**coff* jgn lupe bluetooth*coff**coff*

 

nak ajak nicky tapi dia ade private party kat Samui lak.

 

takpe ko ajak je..ade silap dia onz jugak :lol:

Posted

lagi satu.....takkan nak pakai 'helmet' all the way kan? time LKS pakai, time nak tido pakai, time nak mandi pun pakai! :lol:

 

Kan jiwa motor... Kalau motor rosak, naik bus/bus pun

dia pakai "helmet" :faint:

 

 

Siapa eh org tu??o_O

 

U tak try yang 'ribbed' punya kat Suvespa ke? konsperm mata tengok langit....mcm hari tu U kena dgn I :slurp:

 

Alamak yg ni 'ribbed' ni mcm very the kinky je :p

Org experience mcm u aje boleh think of this idea... Patut lah i tak nak lepas kan u. :cheeky:

 

bukan ke Chip dia kena handcuffed dgn JSJ......tak bole lari.....aauuoooo aauuuuuooooo :lol:

 

Chip bukan kena handcuffed.... Tapi kena duduk kan :faint:

 

diam aje, diam aje...meh sini masuk bawak meja....kasi yang senior kopek skit, boboy diam diam aje tau.... :slurp:

 

Nak kopek apa senior :confused:

Sakit tak... Jgn bully boboy tau.

 

MILF?!?! :slapforehead: :faint: :nono:

 

aku pun nak jugak...... :slurp:

wooohooo! MILF! MILF! MILF!

 

Pantang geng 30sen ni dgr word ni .:sweat:

 

ADAH-ada aje... hehehe... tapi kan dlm diam2 aku ingat kan aku sorang je yg scan si dia tu.... rupa2 nya SGB 2IC pun sama... :cheeky: :cheeky:

 

Si SGB 2IC ni aku tak faham sangat..

Dia ni kadang2 nak chicks , kadang2 cari d***s. Confused betul aku ni??

Posted
err..kirekan korang ni da threesome?!! :eek:

 

*coff**coff* jgn lupe bluetooth*coff**coff*

 

:angel:

 

3some?! ...ish... better not... nanti lain org pulak yg teraba aku... SGB beb... jgn lupa aku pun dah terbabit gara-gara beberapa mlm sebilik dgn 2IC:cry:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
Si SGB 2IC ni aku tak faham sangat..

Dia ni kadang2 nak chicks , kadang2 cari d***s. Confused betul aku ni??

 

senang cakap kadang2 nak chicks, kadang2 nak d*** = doink1... hehehe :D

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted

Salam Semua...Apa khabar ? Dah lama tak masuk halaman ini..Malam ini, insyallah aku turun lepas keja nanti ard 11pm..relax2 dgn korang...kalau nak bowling tu..tak payah lah..jadi cheerleader sudah..ok lah..C U WHEN I C U.

Posted
wooohooo! MILF! MILF! MILF!

 

Tuesday nite consfem banyak bersepah kat Movida 2nd anniversary.

nak ajak nicky tapi dia ade private party kat Samui lak.

 

nicky akan makan bulan dgn madu minggu depan......aper kata aku ikut kau pancing MILFs minggu depan :bounce: :bounce: :bounce:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
jual mahal konon.. skit ari takde org pandai ko manje2 dgn aku eh :angry:

 

:lol:

 

Wak Man nya taste adal ain skit....suka yang fleshy, meaty dan juicy :angel:

 

aku plak suka yang.....ermm.....erm.....suka yang....erm....erm...pat Jalan Suka tu la :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Siapa eh org tu??o_O

 

Chip bukan kena handcuffed.... Tapi kena duduk kan :faint:

 

orang TU yang duduk kat kau kan? :lol:

 

lain mcm aje... o_O

 

aper lagi, send pat kita le...*coff* bluetooth *coff*

 

Nak kopek apa senior

Sakit tak... Jgn bully boboy tau.

 

diam aje, jgn banyak tanya. dan jgn takut, dik....abang ada bawak KY..... :slurp:

 

baru2 sakit sikit je, da lama asyik..... :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...