Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
orait jugak.....lagi berapa bulan da masuk 2010 :bounce:

 

kuning ke biru, aku tak cerewet....motor keluar je terus tukar paintwork ala Ben Spies :p

 

....dan akan aku namakan dia Ben Spice :lol:

 

kalau nak murah sket, beli kaler biru... save the paintwork cost, tinggal nak go 219 or juzzwheels je pasang decals...

 

tapi kalau nak Ben Spies Replica, kena tambah many more things as mentioned before..

 

tak mahal upgrade dia... cuma makan ribu aje.. :angel:

 

FYI .. tadi kita mam.. Pat Cahaya Hotplate Jimba Mee :slurps:

 

Jimba mee macam makanan org africa aje...

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
speaking of which.........bila kita nak makan ayam goreng pat Sadao lagi? :hungry: :hungry: :hungry:

 

hari jumaat tu, sesi LKS di KTM disambung kembali di GP R&R (pasal ada orang da gian nak minum kopi jans)....dan antara topik2 hal ehwal semasa yang diketengahkan adalah hajat nak pumpet di Sadao/Hatyai :thumb:

 

Ni plan cantik!! Amcm gi time aku nya school vacation,

between 24 dec - 02 Jan :deal:

 

yok, kita MO ni R4! :deal:

 

tapikan.....aa chance jejak belasan ribu....tengok aje R125 ~ 12K+++ :eek:

 

:faint: motor ni lagi mahal dari motor aku siak...

 

FYI .. tadi kita mam.. Pat Cahaya Hotplate Jimba Mee :slurps:

 

Mmmmm dah lama tak makan mee ni pat cahaya dasyat :slurp:

 

tapi kalau nak Ben Spies Replica, kena tambah many more things as mentioned before..

 

tak mahal upgrade dia... cuma makan ribu aje.. :angel:

 

Ben spies mcm dah hot je nama dia...

Si Ben Johnson makin outdated lah nama dia :lol:

Edited by DOINK1
Posted
Ni plan cantik!! Amcm gi time aku nya school vacation,

between 24 dec - 02 Jan :deal:

 

lambat nah tunggu dec???

 

apakata kita pegi 17 - 19 October? :angel:

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted

Ben spies mcm dah hot je nama dia...

Si Ben Johnson makan outdated lah nama dia :lol:

 

teka-teki hari isnin..

 

 

 

dalam banyak-banyak BEN....Ben apa paling kuat?

Posted
teka-teki hari isnin..

 

 

 

dalam banyak-banyak BEN....Ben apa paling kuat?

 

Benayon, Youssi!

 

YNWA.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
lambat nah tunggu dec???

 

apakata kita pegi 17 - 19 October? :angel:

 

Itu terlampau siang sangat...

 

teka-teki hari isnin..

 

 

dalam banyak-banyak BEN....Ben apa paling kuat?

 

Ni mesti BENedict Goh :lol:

Posted (edited)
GAY SAK DEKNI!!

 

:lol::lol::lol:

 

teka-teki hari Isnin pt.2

 

 

dalam banyak banyak Ben...Ben apa boleh makan?

 

Banyak nya teka-teki dia ni :confused:

 

Ni consperm BENgawan solo....atau Ben & Jerry...kan kan kan :cheeky:

Edited by DOINK1
Posted
teka-teki hari Isnin pt.2

 

 

dalam banyak banyak Ben...Ben apa boleh makan?

Tom & Jerry.....eh......Ben & Jerry Dark Chocolate Ice Cream.......Yum......yum.......

~**To have other's respect.......U shall respect others!!!**~

Posted
Tom & Jerry.....eh......Ben & Jerry Dark Chocolate Ice Cream.......Yum......yum.......

Ben & Jerry: Chocolate Fudge Browny Icecream pun SssOOOdaaap :cheeky:

http://i19.photobucket.com/albums/b189/sarasta/SarastaR.jpg
Posted

dia punyer calorie intake pon sungguh-sedap.com ........ :p

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
Ni plan cantik!! Amcm gi time aku nya school vacation, between 24 dec - 02 Jan

 

errr....idea bagus but NO THANKS, aku konfem kena cover utk kawan aku yang akan celebrate Hari Gatal....eh salah, Hari Natal :(

 

motor ni lagi mahal dari motor aku siak...

 

tau takpe.....motor kau tu tgh tunggu nak kena scrap aje :p

 

motor aku pun sama juga!

 

Ben spies mcm dah hot je nama dia...

Si Ben Johnson makin outdated lah nama dia

 

banyak2 Ben......Ben apa yang lagi outdated dari Ben Johnson? :deal:

 

Ni mesti BENedict Goh

 

GAY SAK DEKNI!!

 

kalau nak tau, si BG ni lah idola sepenuh masa si Doink...... :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Selamat Pagi MR!!!

 

 

Aku pon ade teka-teki untuk hari selasa.

 

Benda apa yang hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih lepas tu MERAH??? :D

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
Selamat Pagi MR!!!

 

 

Aku pon ade teka-teki untuk hari selasa.

 

Benda apa yang hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih lepas tu MERAH??? :D

 

aku tahu!..aku tahu!.... penguin dalam blender!

 

slamat pagi FMC.

http://i51.photobucket.com/albums/f388/hairisg76/DSCF1195a-2.jpg
Posted
aku tahu!..aku tahu!.... penguin dalam blender!

 

slamat pagi FMC.

 

o_O

 

bole jugak lah ......... jawapannyer;

 

penguin jatuh tergolek-golek2 dari gunung lepas tu terhempap dgn batu besar! Adoi!

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
Selamat Pagi MR!!!

 

 

Aku pon ade teka-teki untuk hari selasa.

 

Benda apa yang hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih-hitam-putih lepas tu MERAH??? :D

 

o_O

 

bole jugak lah ......... jawapannyer;

 

penguin jatuh tergolek-golek2 dari gunung lepas tu terhempap dgn batu besar! Adoi!

 

Ingatkan Zebra yg bontoad berdarah...:angel:

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Posted
Ingatkan Zebra yg bontoad berdarah...:angel:

 

lain mcm aje fikir pasal bontoad ... :cheeky:

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...