Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
Kau memang tak betul takde apa2 pun nak sengeh.

Kau kena sampok dgn badut ke???

 

KAU tu yg JS, nak tipu chickies muda yg kau ni TOMOK dari Newboyz :lol::lol::lol:

 

Aku nak terketawa...tapi aku menten...sebab tu = tersengeh...

 

Kau yg badot!amcm brader kau Dink? masih main bawah meja?hehe

 

Mark cow!! Chickies muda tu ape seh? :confused:

Kalau Chickies Tua? = Makchicks? o_O

July 04 - June 05: Krr 150

Sept 05 - Apr 07: CBR400RRR

Apr 07 - Apr 10: R1

June 10 - July 11: X1

Mar 11 - ???: 1198

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
ni part gue takleh angz!!! :faint::faint::faint: :lol::lol::lol::lol::lol:

 

wah wah wah Labi bukan main suka lagi yer... :gun: :gun:

July 04 - June 05: Krr 150

Sept 05 - Apr 07: CBR400RRR

Apr 07 - Apr 10: R1

June 10 - July 11: X1

Mar 11 - ???: 1198

Posted
wah wah wah Labi bukan main suka lagi yer... :gun: :gun:

 

ape tak, gue terkenang kisah dulu, mcm si tlk juga teringat zaman dulu, ketika bersarapn ngan si mat yg pakai singlet berkaca hitam, tak leh angz :faint:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
Aku nak terketawa...tapi aku menten...sebab tu = tersengeh...

 

Kau yg badot!amcm brader kau Dink? masih main bawah meja?hehe

 

Mark cow!! Chickies muda tu ape seh? :confused:

Kalau Chickies Tua? = Makchicks? o_O

 

Ohhh itu makna tersengeh..

Kalau nak berak...tapi menten = terkenchet :cheeky:

 

Dink ada pat bawah meja aku...kau nak tengok pe??

 

Chickies muda tu budak kecik lah TOMOK:slapforehead:

 

ape tak, gue terkenang kisah dulu, mcm si tlk juga teringat zaman dulu, ketika bersarapn ngan si mat yg pakai singlet berkaca hitam, tak leh angz :faint:

 

Ada gambar dia tak??:angel:

Posted

 

Mcm rabak je.. lagi2 dgn cuaca gini :thumb:

 

Ini aje pergi?? Dgr2 kau bawak matair kau, asal tak post??:confused:

fasal tak perlu...

 

memang rabak cos tak cukup marshallers.. tapi lawak tu budak2 skola makes the time go a bit faster :lol:

 

takya post bawak skali next LKS..bley kiter interview ramei2:angel:

 

tak nak nanti korang buli :cheeky:

http://i19.photobucket.com/albums/b189/sarasta/SarastaR.jpg
Posted

pagi semua :p

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
tak nak nanti korang buli :cheeky:

 

Takut Dabonz pijak dia kan :p

Ke takut dia tahu kau ni JSJ :cheeky:

 

Good Mohneng Kepada Abg BP... and sumuer :angel:

 

pagi semua :p

 

Camat petang TOMOK dan CHIP JS... Dah mummum..

 

Kluarkan Lidah nampak :p

 

Nak suap lidah dgn kau lah...:slurp:

 

Kluar lidah takpe........jgn kluar anginn!!!! :cheeky:

 

puutt puttt. ...hehe.. kluar angin tak pasal jgn kena angin ahmar sudah :eek:

Posted

FMC Friday Nite LKS

Date: 24th April Friday

Time: 9.30pm

Venue: TBA (suggestions?)

Park:

 

Yg Confirm gi LKS

 

1. Dabonz [autoadd]

2.BlackPhoenix [autoadd]

3.DOINK1(Tgk tempat dulu)

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Posted
Takut Dabonz pijak dia kan :p

Ke takut dia tahu kau ni JSJ :cheeky:

 

kau ni.....mana bole cakap mcm tu :slapforehead:

 

JSJ baik, JS baik, GBM baik, SGB pun baik ~ ni semua kan side line :thumb:

 

yang penting,

 

One Satisfied Customer :lol: :lol:

 

 

 

 

 

:btw: ingatkan LKS kat 89.7 yang kau suggest tu? sampai sekarang belum ada yang kasi idea o_O

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

FMC Friday Nite LKS

Date: 24th April Friday

Time: 9.30pm

Venue: TBA (suggestions?)

Park:

 

Yg Confirm gi LKS

 

1. Dabonz [autoadd]

2. BlackPhoenix [autoadd]

3. DOINK1 (Tgk tempat dulu)

4. BO (Tgk DOINK dulu)

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Posted
Ni macam Teh-O-Ais-Limau dah stand-by kat meja je??? :cheeky:

 

Tunggu orangnye sampai aje.. :cheeky:

Regardless Of Bike Class, Colour, Make Or Model

Live To Ride Bike While We Still Can

 

Always Ride A Honda :thumb:

Posted
kau ni.....mana bole cakap mcm tu :slapforehead:

 

JSJ baik, JS baik, GBM baik, SGB pun baik ~ ni semua kan side line :thumb:

 

yang penting,

 

One Satisfied Customer :lol: :lol:

 

 

:btw: ingatkan LKS kat 89.7 yang kau suggest tu? sampai sekarang belum ada yang kasi idea o_O

 

Yeap sideline...hehe.

 

Ok as per request 89.7 :bounce:

 

:btw: kau turun tak???

 

Ni macam Teh-O-Ais-Limau dah stand-by kat meja je??? :cheeky:

 

Mcm tak biasa pulak BP :shy:

 

 

4. BO (Tgk DOINK dulu)

 

Kau GAY pe :help:

 

:btw: Aku sentiasa ada pat rumah, nak turun je :slurp:

Posted

FMC Friday Nite LKS

Date: 24th April Friday

Time: 9.30pm

Venue: 89.7 GEYLANG

Park: Pavement

 

Yg Confirm gi LKS

 

1. Dabonz [autoadd]

2. BlackPhoenix [autoadd]

3. DOINK1

4. BO (Tgk DOINK dulu)

5.AshYamahaR6 [autoadd]

6.

7.

8.

9.

10.

Posted

3. DOINK1 (Tgk tempat dulu)

4. BO (Tgk DOINK dulu)

 

doink kena king-control nampak ...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

kau turun tak???

 

tengok pukul berapa aku abis kerja.... :deal:

 

......kalau lambat sangat,jumpa korang kat Movida aje :D

 

Kau GAY pe :help:

 

Aku sentiasa ada pat rumah, nak turun je

 

korang ni tak abis2 gurauan berkasih la....sungguhromantik.com.sgb :p

 

:btw: nak turun kan aper tu, Chip SGB? :slurp:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

 

......kalau lambat sangat,jumpa korang kat Movida aje :D

 

 

korang nak gi ronggeng kat M eh? :D

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted

Hoi pegi ronggeng kat M tak ajak members pun!!! :angry:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted

FMC Friday Nite LKS

Date: 24th April Friday

Time: 9.30pm

Venue: 89.7 GEYLANG

Park: Pavement

 

Yg Confirm gi LKS

 

1. Dabonz [autoadd]

2. BlackPhoenix [autoadd]

3. DOINK1

4. BO (Tgk DOINK dulu)

5.AshYamahaR6 [autoadd]

6. Nicky (tngk doink, bo, ash dulu)

7.

8.

9.

10.

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...