Jump to content
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Wad 2B bike will u get once u pass?


Wad 2B bike will u get once u pass?  

342 members have voted

  1. 1. Wad 2B bike will u get once u pass?



Recommended Posts

Originally posted by Eeleenz@Dec 29 2006, 11:10 AM

haha... where's my spark 135?

parking near the pillar at suntec city

during the motorshow

一路å‘北 4 EVER , my friend

 

 

http://i117.photobucket.com/albums/o41/wait4them/Food%20onli/Spgroup3.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Originally posted by wait4me@Dec 29 2006, 11:29 AM

parking near the pillar at suntec city

during the motorshow

wahaha... wah lau.. how many in SBF saw mi parkin there sia~ how come i nv see u all b4 but u all noe where i park. -scare-

:help:

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Man V.1@Dec 29 2006, 11:56 AM

she dunno ar her bike go for motorshow?? hahah! :lol:

:giddy: dun anyhow say say wor~ later i OTR ppl jip mi ar.. lolx...

i wan motorshow transport. e Lexus! chio chio.. :lovestruck:

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Eeleenz@Dec 29 2006, 12:03 PM

wahaha... wah lau.. how many in SBF saw mi parkin there sia~ how come i nv see u all b4 but u all noe where i park. -scare-

:help:

many many

 

block the road some more haiz ............

一路å‘北 4 EVER , my friend

 

 

http://i117.photobucket.com/albums/o41/wait4them/Food%20onli/Spgroup3.jpg

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Eeleenz@Dec 29 2006, 12:04 PM

:giddy: dun anyhow say say wor~ later i OTR ppl jip mi ar.. lolx...

i wan motorshow transport. e Lexus! chio chio.. :lovestruck:

u mean this

 

http://i117.photobucket.com/albums/o41/wait4them/motorshow023.jpg

一路å‘北 4 EVER , my friend

 

 

http://i117.photobucket.com/albums/o41/wait4them/Food%20onli/Spgroup3.jpg

Link to post
Share on other sites
Originally posted by wait4me@Dec 29 2006, 04:43 PM

many many

 

block the road some more haiz ............

lolx... coz tat time no space to park liao mah.. so i juz park there lor. lolx... anyway, someone told mi tat he shifted my bike. :lol:

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by wait4me@Dec 29 2006, 04:47 PM

u mean this

tis is e one Lexus high class model stood? haha...

 

anyway, as long as its Lexus, im lovin it~! haha..

:lovestruck:

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Eeleenz@Dec 29 2006, 04:47 PM

lolx... coz tat time no space to park liao mah.. so i juz park there lor. lolx... anyway, someone told mi tat he shifted my bike. :lol:

comfirm not me ....

 

onli babydevil making noise and then call u some more

一路å‘北 4 EVER , my friend

 

 

http://i117.photobucket.com/albums/o41/wait4them/Food%20onli/Spgroup3.jpg

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Eeleenz@Dec 29 2006, 04:49 PM

tis is e one Lexus high class model stood? haha...

 

anyway, as long as its Lexus, im lovin it~! haha..

:lovestruck:

yeah ......

 

 

 

 

lexus ah .. wa....... :thumb:

一路å‘北 4 EVER , my friend

 

 

http://i117.photobucket.com/albums/o41/wait4them/Food%20onli/Spgroup3.jpg

Link to post
Share on other sites
Originally posted by wait4me@Dec 29 2006, 05:46 PM

comfirm not me ....

 

onli babydevil making noise and then call u some more

ya lor... she called mi tat day. haha..

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by alice@Dec 27 2006, 07:37 PM

hmm u get aprillia if only u don wan upgrade to class 2. hahaha. i got fren riding rs 125 and is already complaining waste of money. those parts is super expensive. HAHHAHA :cheeky:

when really spoil it's expensive.. upgrade class 2 sure will one la.. but aprilia/mito bikes u buy ex ur resale value nt there.. unlike krr,sp..

Lousy Noob Rider

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Jengo@January 05, 2007 12:42 am

rxz for me!!! wee~ itz wat dey call, d "cradle" bike.. n it definitely has d most 'garing' sound..

power lar bro!! RXZ!! tot of buying rxz but end up riding spark 135... :sweat:

http://i18.photobucket.com/albums/b108/Ayirock/spankers/1234.png

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Man V.1@January 05, 2007 11:22 am

power lar bro!! RXZ!! tot of buying rxz but end up riding spark 135... :sweat:

haha.. spark 135 gd mah.. relax. 4 strokes no 2T smell. :thumb:

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Man V.1@January 05, 2007 11:56 am

yeah easier to maintain also...but i still like Rxz! hehe! :cheeky:

coz u wan to blind other ppl's vision wif ur 2T smoke..? haha... jokin.

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by kurarensu@January 05, 2007 12:00 pm

spark nice.. i like also.. i like those racing sparks ^^, or veri modified, fierce looking ones.. :cheer:

hmm~ it looks nice. but if u mod till fierce but ride not fierce oso not very gd idea wor~ :sweat:

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Eeleenz@January 05, 2007 04:17 pm

coz u wan to blind other ppl's vision wif ur 2T smoke..? haha... jokin.

haha...blind the vision of the TP/ROV better...they want to catch me i disappear already... :lol:

http://i18.photobucket.com/albums/b108/Ayirock/spankers/1234.png

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Originally posted by Man V.1@January 05, 2007 04:25 pm

haha...blind the vision of the TP/ROV better...they want to catch me i disappear already... :lol:

if u wanna blind them like dat, its kinda like haze le sia..

haha.. :cheeky:

I don't suffer from insanity,I enjoy every minute of it.

Burn Rubber not Your Soul !

 

Previous : Magma 125 , Krr150 , Spark Z 110 , RVF NC35 , R1 2003 , X1-R , Wave S , Subaru TS , Jazz GD1 , Z1000 , Kawasaki Ninja 250R , Kawasaki Ninja Zx10R

Current : Suzuki Swift :cheeky:

Link to post
Share on other sites
Originally posted by Gomo@December 14, 2006 11:30 am

poll only allow a max of 10.

im sure everyone who is taking 2b sure got a bike they wanna get :cheer:

for me is Pulsar :lovestruck: :lovestruck: :lovestruck:

pulsar is quite expensive..$5000 plus i heard from my friend..OTR i mean..

mitsubishi van

KR proton

fiat panorama

wave R special edition

RXZ

125Z

TZM

Link to post
Share on other sites
Originally posted by krazyfist@February 01, 2007 12:56 am

pulsar is quite expensive..$5000 plus i heard from my friend..OTR i mean..

hmm~ but u can save more $ in future wor~

Selling E61i...

 

FoRgeT bouT ytD's saDDnEsS! LoOk FoRwaRd fOr toDay'S haPPinEsS!

 

u left mi w/o a word.. i love you.

u left tis world out of sudden.. i realli miz u alot.

Life's ShorT.. PlaY TiLL e CorE...

 

先走了 去了好远的地方

ä¸èƒ½åœ¨é™ªä½ çœ‹æ—¥å‡º ç­‰ä¸åˆ°å¤©äº®

所有回忆模去å´å¹¶ä¸å®¹å·²

生死有天ç»å®š ä¸è¦å¤ªä¼¤å¿ƒ

 

在我最åŽä¸€æ¬¡ 闭上眼ç›ä¹‹å‰

我想对你说声我爱你

在你怀里 èˆä¸å¾—放弃

心里有åƒè¨€ä¸‡è¯­è¿˜æ²¡è¯´ç»™ä½ å¬

我死劲全力 ä¸æƒ³é—­ä¸Šçœ¼ç›

暂时告别就ä¸èƒ½å†å‘é‡

ä¸èƒ½å†é™ªä½  但ä¸è¦å¿˜è®°

你曾ç»ç­”应我你会好好活下去

 

 

EeleeNz aKa SuZuKi BeLL BloG Latest Update On 24 Nov 2006

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • DAIS_1MONTHFREE_SingaporeBikes banner_Motorcycle_300X250.jpg

×
×
  • Create New...