Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
besok malam aku berangkat gi Hatyai.

 

but dun worri. Aku planning nak celebrate New Year Countdown kat Thailang.

dekat2 je mayb Songkhla or Betong.

Kalau dah consfem nanti sapa2 interested leh join aku lah.

 

tak sabar besok malam nak sawadeekup lompat tingkap. :smile:

 

bestnya... kirim nasi kuning ayam goreng 1 bungkus pls...

 

SAWADEEEE i miss you alredy!

 

the magic word has been spoken.....

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
da ajak naik motor pe....kau jugak yang reject :p

 

mcm2 cobaan kita tempuh hari tu....hujan lebat, panas terik, jadi mat rempit pat KL, tunggu orang hantar orang naik haji.....tapi yang bestnya ~ FMC da ada banyak members yang 200-all-the-way :bow:

 

......aku yang lead bike terus jadi sweeper :help:

memang pon.. muka semua decent decent... tapi kalau dah nampak highway, macam pelesit satu-satu..

Posted

nari cuaca nampak macam baik sket... sesaper nak go cuci motor kat Guillemard?..

dah tak bley cuci sendiri pasal dorang dah lock pipe air underground kat rumah aku... bingitz

Posted
aku suggest gi kulai on saturday night ah... aku pon nak ikut jugak.. kalau friday night aku tak ley pasal saturday aku keje pagi....

 

pls, pls, pls...

 

hmmm kalo sat ade chan bley join...

 

bestnya... kirim nasi kuning ayam goreng 1 bungkus pls...

 

aku pon nak!! aku pon nak!!

 

memang pon.. muka semua decent decent... tapi kalau dah nampak highway, macam pelesit satu-satu..

 

pasal kat highway da pakai full face da tak nampak muke decent.. :lol:

 

nari cuaca nampak macam baik sket... sesaper nak go cuci motor kat Guillemard?..

dah tak bley cuci sendiri pasal dorang dah lock pipe air underground kat rumah aku... bingitz

 

err lupekan ler bro..sini ujan cam smlm..skit skit tapi constant..

Posted
nari cuaca nampak macam baik sket... sesaper nak go cuci motor kat Guillemard?..

dah tak bley cuci sendiri pasal dorang dah lock pipe air underground kat rumah aku... bingitz

 

Ko gi lah kallang river, masuk berendam lepas mesti kilat punye :thumb: :faint:

 

Okay lah kita letak sat nite gi kulai makan nasi lemak, sebab aku pun sat pagi keja. Nanti pat keja :dozed:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
hahaha... tapi amik gambar tempat yang terang k.. kalau gelap, mungkin tak nampak...

 

Bukannye ambil gambar dari jauh2 , takut tak dapat masuk frame :faint: :angel: :cheeky:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
aku suggest gi kulai on saturday night ah... aku pon nak ikut jugak.. kalau friday night aku tak ley pasal saturday aku keje pagi....

 

pls, pls, pls...

 

aper kata kau update tu list..... :hungry: :hungry:

 

.....biarlah si Nicky masuk mlm ni dgn special guest :p

 

nari cuaca nampak macam baik sket... sesaper nak go cuci motor kat Guillemard?..

dah tak bley cuci sendiri pasal dorang dah lock pipe air underground kat rumah aku... bingitz

 

kalau jadi cuci malam ni, picit aku.....terima kasih....

 

.....tapi agak2 kul brape gitu? 10pm onwards? :bounce:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

hmmm kalo sat ade chan bley join...

 

- yup... kesian kan lah aku..

 

aku pon nak!! aku pon nak!!

 

- sibuk je lah dekni... sedapkan?

 

 

 

pasal kat highway da pakai full face da tak nampak muke decent.. :lol:

 

- betul jugak.. dah pakai mask...

 

err lupekan ler bro..sini ujan cam smlm..skit skit tapi constant..

 

 

* sigh *... cancel lah ni macam..

Posted

:cool:

~ FMC da ada banyak members yang 200-all-the-way :bow:

......aku yang lead bike terus jadi sweeper :help:

terima kasih, kerana kasi muka utk overtake..

jgn jadi mcm tu anak...

dah give way dia action TAK NAK overtake! *binget*

dah tu kilas orang.. :sian:

 

aku suggest gi kulai on saturday night ah... aku pon nak ikut jugak.. kalau friday night aku tak ley pasal saturday aku keje pagi....

 

pls, pls, pls...

aku pun nak pi kulai tapi.... tak tahu hari bila

 

bestnya... kirim nasi kuning ayam goreng 1 bungkus pls...

the magic word has been spoken.....

:bounce: nak ikot... nak ikot.... i miss it too..

 

memang pon.. muka semua decent decent... tapi kalau dah nampak highway, macam pelesit satu-satu..

does that includes me :confused: :p

hmmm kalo sat ade chan bley join...

aku pon nak!! aku pon nak!!

pasal kat highway da pakai full face da tak nampak muke decent.. :lol:

err lupekan ler bro..sini ujan cam smlm..skit skit tapi constant..

betol! ada kuar tanduk kechick...pun tak nampak

lagi kalau pakai fullface baru.. bertambah horsepower :cool:

http://i19.photobucket.com/albums/b189/sarasta/SarastaR.jpg
Posted
Ko gi lah kallang river, masuk berendam lepas mesti kilat punye :thumb: :faint:

 

Okay lah kita letak sat nite gi kulai makan nasi lemak, sebab aku pun sat pagi keja. Nanti pat keja :dozed:

 

buat kasi jahanam motor ajer...

 

1st tak ley start pasal banyak air.. den lepas 2 minggu, besi pon mula karat..

 

dah TERPAKSA kena tukar log card.... hehehe

 

 

 

 

kalau jadi cuci malam ni, picit aku.....terima kasih....

 

.....tapi agak2 kul brape gitu? 10pm onwards? :bounce:

 

 

tapi Bonz kata eastside hujan.. nanti aper2 aku contact kau.. pasal area aku rumah pon skrang tgh grimis..

Posted

betol! ada kuar tanduk kechick...pun tak nampak

lagi kalau pakai fullface baru.. bertambah horsepower :cool:

 

not forgetting matching jacket... esp kalau jaket yang dah lama di idam-idamkan.. tanduk kechik grow 10mm longer.

Posted
:cool:

terima kasih, kerana kasi muka utk overtake..

jgn jadi mcm tu anak...

dah give way dia action TAK NAK overtake! *binget*

dah tu kilas orang.. :sian:

 

saper tu ANAK? saper tu ANAK? :nono:

 

tapi Bonz kata eastside hujan.. nanti aper2 aku contact kau.. pasal area aku rumah pon skrang tgh grimis..

 

kalau tak jadi pun ok....lagipun malam ni malam jumaat....best kalau lepak pat rumah. tak bagus keluar malam2 gini....nanti fatimah rockerz minta teman :help:

 

anyway, aku free after 10pm....lepaskan conference call & masuk JB dgn 4-roda aku :thumb:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
not forgetting matching jacket... esp kalau jaket yang dah lama di idam-idamkan.. tanduk kechik grow 10mm longer.

 

....dan kekuatan kuda bertambah 10hp :bow:

 

 

....agak2 nya gara jacket baru tu yang buat dia stop pat jembatan waktu hujan lebat :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Post Sepang MotoGP 2008 LKS

 

The Stories Unfold - Episode III.....

 

 

When : Friday

Where: Al-Ameen Bukit Timah as requested by TLK24

Time : After 830pm

 

note: pls do bring parking coupons if u come early...

 

The Attendees :

1. SaRasta (X payah nak auto add :p)

2. DOINK1

3. bOTzZ

4. din37

5. TLK24 (tempat TBC kan? bole aku suggest a place - Al Ameen Bt Timah.... :p)

6. Nicky

7.

 

 

The 50/50 Gang :

1. yatz86 (tgk camne)

2. Bonz

3.

4.

5.

6.

 

Pumpet show (takde kena mengena dgn Muppet Show)

1. Nicky (ajak makan nasi lemak Kulai)

2.

3.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Saturday Night Fever - Nasi Lemak Power Kulai

 

 

When - Saturday

Place - Nasi Lemak Power Kulai

Time - 930pm ( cashcard top-up area before Tuas Checkpoint )

 

 

Pls don't forget to bring

 

- passport with white card

- RM$

- rain gear

 

Attire

 

- anything u'r comfortable with as long as not berms and slippers.

 

 

 

The Go-ers

 

1. botzz

2.

3.

4.

5.

6.

 

The Procastinater (betul kan spelling aku?)

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Posted

 

......aku yang lead bike terus jadi sweeper :help:

 

Banyak kau punye sweeper, padahal aku den botak yg jadi sweeper. :faint:

 

Aku kena bau asap je den korang... :cry:

 

Faedap suil motor besar kena tinggal den 900 and 600... :angry:

Posted

Post Sepang MotoGP 2008 LKS

 

The Stories Unfold - Episode III.....

 

 

When : Friday

Where: Al-Ameen Bukit Timah as requested by TLK24

Time : After 830pm

 

note: pls do bring parking coupons if u come early...

 

The Attendees :

1. SaRasta (X payah nak auto add :p)

2. DOINK1

3. bOTzZ

4. din37

5. TLK24

6. Nicky

7.

 

 

The 50/50 Gang :

1. yatz86 (tgk camne)

2. Bonz

3.

4.

5.

6.

 

Pumpet show (takde kena mengena dgn Muppet Show)

1. Nicky

2.

3.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Saturday Night Fever - Nasi Lemak Power Kulai

 

 

When - Saturday

Place - Nasi Lemak Power Kulai

Time - 930pm ( cashcard top-up area before Tuas Checkpoint )

 

 

Pls don't forget to bring

 

- passport with white card

- RM$

- rain gear

 

Attire

 

- anything u'r comfortable with as long as not berms and slippers.

 

 

 

The Go-ers

 

1. botzz

2. TLK24 (ONz ~ ni mcm KONSperm makan 2 pinggan :bounce:)

3.

4.

5.

6.

 

The Procastinater/Posptponer/Cunctator

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Banyak kau punye sweeper, padahal aku den botak yg jadi sweeper. :faint:

 

Aku kena bau asap je den korang... :cry:

 

Faedap suil motor besar kena tinggal den 900 and 600... :angry:

 

kau kasi kita chance pe hari tu.....lagipun kau kena asap belen2 punya. aku kena bila asap2 tu masih garing dan panas!!! :help:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Banyak kau punye sweeper, padahal aku den botak yg jadi sweeper. :faint:

 

Aku kena bau asap je den korang... :cry:

 

Faedap suil motor besar kena tinggal den 900 and 600... :angry:

 

kau sweeper?.. aku rasa aku sweeper sweeper...aku sampai pagoh Doink1 dah bukak jacket tgh relek... hehehe

 

bOtzZ, timing lambatkan skit to 10pm bole? aku mungkin ada meetup dgn moderator SBF....pasal tu NBW :help:

 

pls pls pls.... :angel:

 

:btw: tu word sungguh chim la....pakailah word ni - postponer.....kan lagi senang :lol:

 

 

Bonz, kau pun dijemput bertemu dgn geng2 SBF yang lain kan?

 

timing postpone untuk hari aper?.. the kulai nasi lemak eh?

Posted
kau kasi kita chance pe hari tu.....lagipun kau kena asap belen2 punya. aku kena bila asap2 tu masih garing dan panas!!! :help:

 

Sape tu budak cuba kau cakap sikit... :angry:

 

Nanti kena point den Wak Misai aru tahu...

Posted
timing postpone untuk hari aper?.. the kulai nasi lemak eh?

 

jgn mare ye.....aku da edit post aku....jom, proceed as plan :bounce:

 

tu mit up 31st kan? ckp ar date aku sala.. bro favor, sms aku tempat n time kalo betul mlm ni.. thx

 

nope....kau betul, aku salah.....tu cuma date for RSVP....my bad :sorry:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
kau sweeper?.. aku rasa aku sweeper sweeper...aku sampai pagoh Doink1 dah bukak jacket tgh relek... hehehe

 

BP lagi classic.....dia da lepak pat kedai makan Pagoh time kita sampai sana :bow:

 

sesungguhnya rider2 FMC makin lama makin ganas!!!! :thumb:

 

busa 08, CBR1000, R1, R6.....semua kena kilas pat NSH :bow:P

 

Sape tu budak cuba kau cakap sikit... :angry:

 

Nanti kena point den Wak Misai aru tahu...

 

Wak Misai tunjuk hand-signal, satu2 terus corner mcm pat BBDC..... :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Aku kena bau asap je den korang... :cry:

Faedap suil motor besar kena tinggal den 900 and 600... :angry:

 

bab ni aku tak caya.. silap throttle ko maseh baru jadi stiff skit.. ko pusing kuat kuat mesti bley gi nye!

 

kau sweeper?.. aku rasa aku sweeper sweeper...aku sampai pagoh Doink1 dah bukak jacket tgh relek... hehehe

 

fwah..nasib tak ikot. ade chan aku aru sampai dorang da nak jln...:faint:

 

nope....kau betul, aku salah.....tu cuma date for RSVP....my bad :sorry:

 

hehehe.. OK roger!:angel:

 

Btw.. 31st tu gi dgn aku eh? I segan lar dgn ramei tak kenal.. :cheeky:

Posted
BP lagi classic.....dia da lepak pat kedai makan Pagoh time kita sampai sana :bow:

 

sesungguhnya rider2 FMC makin lama makin ganas!!!! :thumb:

 

busa 08, CBR1000, R1, R6.....semua kena kilas pat NSH :bow:P

 

 

 

Wak Misai tunjuk hand-signal, satu2 terus corner mcm pat BBDC..... :lol:

 

tsk..tsk..tsk.. ganas betul rider2 ni...

 

BBDC? wakakaakkakaakakaka :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...