Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
:offtopic:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
No worries geng, gue masih ok.... cuma minor injuries je.

 

geng turun geng jgn tak turun... aku ni kira turun ni mlm "at my own risk"... hehehhe... bsk ada PLAN bagusnya.... ni mlm aku power nap dulu lepas keje sblum g MELALAK ngan korang tau... :sweat: :sweat: :sweat:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
geng turun geng jgn tak turun... aku ni kira turun ni mlm "at my own risk"... hehehhe... bsk ada PLAN bagusnya.... ni mlm aku power nap dulu lepas keje sblum g MELALAK ngan korang tau... :sweat: :sweat: :sweat:

 

keupayaan kau tak sikit pun aku ragui......pasal mulut kau tak sekecoh si Fauzie Gauzie aka Kenny Army Daze :lol:

 

orang makin penat makin diam, dia makin penat makin bising plak.... :faint:

 

bagus idea kau tu powernap.....aku rase kau bawak barang2 sekali jadi aku temankan kau sampai kul 4am :lovestruck:

 

yang lain takmo jeles eh..... :cheeky:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
keupayaan kau tak sikit pun aku ragui......pasal mulut kau tak sekecoh si Fauzie Gauzie aka Kenny Army Daze :lol:

 

orang makin penat makin diam, dia makin penat makin bising plak.... :faint:

 

bagus idea kau tu powernap.....aku rase kau bawak barang2 sekali jadi aku temankan kau sampai kul 4am :lovestruck:

 

yang lain takmo jeles eh..... :cheeky:

 

aku pun baru nak tanya sapa yg sudi nak teman aku sampai kul 4.... hehehe... ada juga yg sayang pada ku eh...:weep: :weep:

 

 

btw... helo 206:angel: :angel:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
ok set.....nanti aku suruh penyanyi SLAM gerbangkan rambut dia sambil karaoke kan kau :thumb:

 

tunggu ar besok guwe mau rebonding rambut selepas hantar fazilah servicing.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
geng turun geng jgn tak turun... aku ni kira turun ni mlm "at my own risk"... hehehhe... bsk ada PLAN bagusnya.... ni mlm aku power nap dulu lepas keje sblum g MELALAK ngan korang tau... :sweat: :sweat: :sweat:

 

Bsk plan bagus??? Plan ape huh?

 

Walaupun badan gue sana sini dah luka, bila ade plan je gue sihat dok :sweat:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
aku pun baru nak tanya sapa yg sudi nak teman aku sampai kul 4.... hehehe... ada juga yg sayang pada ku eh...

 

 

btw... helo 206:angel: :angel:

 

wah, kau pun da pandai kejar page eh..... :thumb:

 

jangan cakap teman....nak concoy pun bole.....tapi aku jalan terus gi Tuas sementara kau belok kanan :deal:

 

tunggu ar besok guwe mau rebonding rambut selepas hantar fazilah servicing.

 

rebonding eh, kak.....eh salah, abang......konfem sachok! :thumb:

 

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
wah, kau pun da pandai kejar page eh..... :thumb:

 

jangan cakap teman....nak concoy pun bole.....tapi aku jalan terus gi Tuas sementara kau belok kanan :deal:

 

lepas sesi melalak gi 2nd Link eh? OK GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

rebonding eh, kak.....eh salah, abang......konfem sachok! :thumb:

 

 

akak kau!

 

:lol:

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
lepas sesi melalak gi 2nd Link eh? OK GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

akak kau!

 

:lol:

 

 

konsperm kappa......OK GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:

 

akak aku? set ah! yipee aku ada kakak sekarang.....nak minta manja bole? :slurp:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Sesi Lepak Malam Jumaat & Perayaan FMC Sempena Mukasurat 200

 

 

Date: 14 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Simpang Bedok @ Spize (biasa kat depan opp Shell) MAP

 

Kalo ujan, plan B,

 

Venue: 89.7 Eating House, No 55 Changi Road MAP

Guest Appearance : Valentino Rossi & Sete Gibernau in Celebrity Deathmatch

 

 

Yg nak makan!!

1. TLK24 (vote for Simpang Bedok)

2. bOtzZ ( mana2 boley )

3. nicky (Lum conferm, smlm minor accident)

4. Bonz (wa tak cnferm)

5. WingZer0 (Aku turun after werk)

6. Yatz86 (kalau cuaca mengizin)

7.

 

Plan #1: Yg nak pumpet dan clear carbon!

1.

2.

3.

4.

5.

 

Plan #2: Yg nak melalak! Tentative time: 12am~3am (CONFIRMED & BOOKED!!!)

1. Zamani

2. TLK24

3. Nicky69Hayden (lum confirm, badan sakit)

4. Ikan Tongkol

5. fireshamie

6. Byma (belum pasti hadir )

7. MJ & tuns

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

National Motorcycle Convoy 29th Nov 2008

 

No matter what you ride, join the convoy!!! Slated to be the largest ever done in Singapore. Sign up now!

 

http://www.nbw.com.sg/registration.htm

 

There'll be a SBF contingent in the convoy. Open to anyone and ade chan takya register, last minit pon bley but do list your name in your interested. Tell your fellow bikers not in SBF!

 

Interested to Join Convoy

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hi all fazer bros in here...wanna find out are u guys interested to become part of Team Fazer Marshal in the NBW CONVOY on 29th nov 2008?i am uniting,criteria is must be 1000 cc...cause it's the traffic police's requirement..

pm me for more details..:)

cheers,

racingter

 

Interested to be SBF contingent marshall (Open to any CC)

1.

2.

3.

4.

5.

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
konsperm kappa......OK GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:

 

akak aku? set ah! yipee aku ada kakak sekarang.....nak minta manja bole? :slurp:

 

Nak join jugak.... Jgn lupa picit aku kalau onz :)

 

Aku nak kahwin dgn akak ni boleh, boleh panggil aku akak punya laki :lol:

Posted

boleh panggil aku akak punya laki :lol:

 

mau start klub baru nampak! :lol:

 

klub KDPL

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
keupayaan kau tak sikit pun aku ragui......pasal mulut kau tak sekecoh si Fauzie Gauzie aka Kenny Army Daze :lol:

 

orang makin penat makin diam, dia makin penat makin bising plak.... :faint:

 

OI aku kecoh pasal aku lapar lah!! Kan an angry man is a hungry man :sweat:

 

 

:btw: AKU BUKAN KENNY LAH

 

geng turun geng jgn tak turun... aku ni kira turun ni mlm "at my own risk"... hehehhe... bsk ada PLAN bagusnya.... ni mlm aku power nap dulu lepas keje sblum g MELALAK ngan korang tau... :sweat: :sweat: :sweat:

 

Rabak ada plan bagus shiok sendiri...

 

Bsk plan bagus??? Plan ape huh?

 

Walaupun badan gue sana sini dah luka, bila ade plan je gue sihat dok :sweat:

 

Pantang dgr ada plan bagusss punya..

 

JS tetap JS :bow:

Posted
mau start klub baru nampak! :lol:

 

klub KDPL

 

Sini nya klub dah cukup babe...

 

Dah ada JS/JSJ , GBM , SGB , KJL & TLK :p .

 

Jgn nak tambah2 lagi :faint:

Posted
wah, kau pun da pandai kejar page eh..... :thumb:

 

jangan cakap teman....nak concoy pun bole.....tapi aku jalan terus gi Tuas sementara kau belok kanan :deal:

 

:cheeky: ni tak sengaje nya pasal....

 

"concoy" apa benda? hehehehe... :smile: ... mcm cute-cute je bunyi nye.... :lol: :lol:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
Nak join jugak.... Jgn lupa picit aku kalau onz :)

 

 

OI aku kecoh pasal aku lapar lah!! Kan an angry man is a hungry man :sweat:

 

:btw: AKU BUKAN KENNY LAH

 

Rabak ada plan bagus shiok sendiri...

 

Kenny! Kenny! Kenny!

 

kau nak pumpet kul 4am? MF aje.....aku nak tgk saper yang lambat nanti :deal:

 

angry man baik hungry man pun baik tapi kau nya ngomel mengalahkan perempuan.... :lol:

 

plan bagus mesti sendiri-sendiri.....kalau kau ader, bari bagus terus jadi tak bagus :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Sini nya klub dah cukup babe...

 

Dah ada JS/JSJ , GBM , SGB , KJL & TLK :p .

 

Jgn nak tambah2 lagi :faint:

 

TLK - klub? :confused: :giddy:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Sini nya klub dah cukup babe...

 

Dah ada JS/JSJ , GBM , SGB , KJL & TLK :p .

 

Jgn nak tambah2 lagi :faint:

 

TLK - klub? :confused: :giddy:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

"concoy" apa benda? hehehehe... :smile: ... mcm cute-cute je bunyi nye....

 

"concoy" ni mcm brand condom baru lah :sweat:

 

TLK jari dah nak start terkehel nampak...... :lol:

LKS...pelan bagus...melalak...haizzzz time gini yg tak shiok keje mlm :cry:

 

Malam ni nanti suara dia terkehel jugak :lol:

 

Mlm ni tak leh turun tak pasal, every week kita ada plan punya :thumb:

 

kau nak pumpet kul 4am? MF aje.....aku nak tgk saper yang lambat nanti :deal:

 

angry man baik hungry man pun baik tapi kau nya ngomel mengalahkan perempuan.... :lol:

 

plan bagus mesti sendiri-sendiri.....kalau kau ader, bari bagus terus jadi tak bagus :lol:

 

Kalau aku lambat pun dgn aku nya SGB sidekick.

Asal mlm ni aku tidur rumah dia :lovestruck: :slurp:

 

Kalau ada plan bagus tanpa aku, plan tu stakat OK OK je.:lol:

 

TLK - klub? :confused: :giddy:

 

Lupa ke Team Leader Kons :lol:

 

Kau kan one man army mcm si JS tu. :lol:

 

Unless kau nak masuk klub SGB jugak :deal:

Posted

 

Lupa ke Team Leader Kons :lol:

 

Kau kan one man army mcm si JS tu. :lol:

 

Unless kau nak masuk klub SGB jugak :deal:

 

ko kasik aje application form SGB pat dia.:sweat:

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

Posted

Aku ngah buat research and development, weighing the pros and Kons, profit margin and loss, benefits and restraints.....Agak2 klub mane aku harus join???? :sweat:

 

Atau terus jadik innocent bystander....hmmmmm :rolleyes: :confused:

:gun: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ :bouncefire:
Posted
Aku ngah buat research and development, weighing the pros and Kons, profit margin and loss, benefits and restraints.....Agak2 klub mane aku harus join???? :sweat:

 

Atau terus jadik innocent bystander....hmmmmm :rolleyes: :confused:

 

any team leader nak recruit orang baru, sini ada orang atas itu

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

Posted

Sape2 interested gi TUAring near to end of Nov(ngan m'sian counterpart dari seremban).....

Satu gi...from seremban-mersing-kotabahru-penang(thru tasik banding n kulim)-otot.....abt 4d3n

 

Lagik satu gi kanchanaburi

:gun: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ :bouncefire:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...