Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
jukak tu ape? Jubo tebukak?

 

jgn mare eh? pls? pls? jgn mare?!

 

Tak yah takut dia marah...

 

Kalau dia marah kita ramai2 jubs dia pun baik....:lol:

 

sumpah tidak.. mane bley Gen2 fite dgn moto legend!

 

Moto legend tak lama lagi kena scrap, Gen2 tak yah nak fight pun :sweat:

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
yan.....aper maksud tu ayam belajar berenang....cuma kau cerita sikit :lol:

 

mentang mentang aku cakap ayam .. . . .

 

aku skrg da kemarok tgk army daze lah . . . .

 

aku tengok si kenny tu teringat doink. . . hahah

 

aku tengok si sheik haikel tu pulak macam seseorang lah. . .

hahaha

Posted
Slam pagi FMC.

 

Nampaknya gerimis mengundang di pagi ini.

 

traffic report: sebiji Busa kaler biru accident di SLE sebelum exit ke BKE yang mengakibatkan jam.

Kalau tawu aku bawak roti leh sapu dgn jam tu.

 

:cheeky:

 

Tul! Season hujan ni memang banyak accident

 

Smlm member aku nya member aru kena accident pat SLE

jugak...dia meninggal on the spot. :weep:

 

So ride safely guys, especially time hujan mcm gini..

Posted
Tak MF tapi NF(Nak Faham):smile:

 

 

 

Kau jgn MF pat sini, kau masih utang aku 1 cawan air :deal:

 

 

La ungkit eh, k tgk camne next LKS=p

 

mentang mentang aku cakap ayam .. . . .

 

aku skrg da kemarok tgk army daze lah . . . .

 

aku tengok si kenny tu teringat doink. . . hahah

 

aku tengok si sheik haikel tu pulak macam seseorang lah. . .

hahaha

 

hm, bilang aje sheik haikel cam sape, kurang2 nanti kene kroyok dari orang 2:cheer:

 

Tul! Season hujan ni memang banyak accident

 

Smlm member aku nya member aru kena accident pat SLE

jugak...dia meninggal on the spot. :weep:

 

So ride safely guys, especially time hujan mcm gini..

 

yea safety 1st. biar lambat asalkan slamat, n bawak raincoat, kalau tak stuck la kamu bawah bridge.

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

Posted
mentang mentang aku cakap ayam .. . . .

 

aku skrg da kemarok tgk army daze lah . . . .

 

aku tengok si kenny tu teringat doink. . . hahah

 

aku tengok si sheik haikel tu pulak macam seseorang lah. . .

hahaha

 

Hmmmm ayam :slurp:

 

Oi kau nak kena pe!!! Cakap Kenny mcm aku....:mad:

 

Jangan kau ckp sheik haikel mcm seseorang tu :nono:

 

aik?? ade sebab nak tukar log card! :cheer:

 

Kalau kau sponsor apa salah dia :sweat:

Posted
mentang mentang aku cakap ayam .. . . .

 

aku skrg da kemarok tgk army daze lah . . . .

 

aku tengok si kenny tu teringat doink. . . hahah

 

aku tengok si sheik haikel tu pulak macam seseorang lah. . .

hahaha

 

Hmmmm ayam :slurp:

 

Oi kau nak kena pe!!! Cakap Kenny mcm aku....:mad:

 

 

wakakakakaka! :lol: :lol:

 

tu pasal arh.....dari dulu aku tengok si Doink mcm familiar gitu.... :p

 

army daze.....cerita berzaman tu :faint:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

hello, tumpang lalu! saya nak update ini list aje yerrr :D

 

Sesi Lepak Malam Jumaat & Perayaan FMC Sempena Mukasurat 200

 

 

Date: 14 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Belum vote lagi

Guest Appearance : Valentino Rossi & Sete Gibernau in Celebrity Deathmatch

 

 

Yg nak makan!!

1. TLK24 (vote for Simpang Bedok)

2. bOtzZ ( mana2 boley )

3. nicky (hentam sajelah, mlm terakhir gue dapat melepak sebagai seorg bujang)

4. Bonz (wa tak cnferm)

5. WingZer0 (Aku turun after werk)

6. Yatz86 (kalau cuaca mengizin)

 

Plan #1: Yg nak pumpet dan clear carbon!

1.

2.

3.

4.

5.

 

Plan #2: Yg nak melalak! Tentative time: 12am~3am (KIV)

1. Zamani

2. TLK24

3. Nicky69Hayden

4. Ikan Tongkol

5. fireshamie

6.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

National Motorcycle Convoy 29th Nov 2008

 

No matter what you ride, join the convoy!!! Slated to be the largest ever done in Singapore. Sign up now!

 

http://www.nbw.com.sg/registration.htm

 

There'll be a SBF contingent in the convoy. Open to anyone and ade chan takya register, last minit pon bley but do list your name in your interested. Tell your fellow bikers not in SBF!

 

Interested to Join Convoy

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hi all fazer bros in here...wanna find out are u guys interested to become part of Team Fazer Marshal in the NBW CONVOY on 29th nov 2008?i am uniting,criteria is must be 1000 cc...cause it's the traffic police's requirement..

pm me for more details..:)

cheers,

racingter

Interested to be SBF contingent marshall (1K bike n above only)

1.

2.

3.

4.

5.

Posted

yan.....kau hari2 pe tgk Army Daze....sampai hafal semua dialogue tu :lol:

 

aper kata kita buat re-enactment pat FMC ni....

 

sila update list seperti berikut: :deal:

 

Kenny ~ Doink.....

 

 

:bounce: :bounce:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Sesi Lepak Malam Jumaat & Perayaan FMC Sempena Mukasurat 200

 

 

Date: 14 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Belum vote lagi

Guest Appearance : Valentino Rossi & Sete Gibernau in Celebrity Deathmatch

 

 

Yg nak makan!!

1. TLK24 (vote for Simpang Bedok)

2. bOtzZ ( mana2 boley )

3. nicky (hentam sajelah, mlm terakhir gue dapat melepak sebagai seorg bujang)

4. Bonz (wa tak cnferm)

5. WingZer0 (Aku turun after werk)

6. Yatz86 (kalau cuaca mengizin)

 

Plan #1: Yg nak pumpet dan clear carbon!

1.

2.

3.

4.

5.

 

Plan #2: Yg nak melalak! Tentative time: 12am~3am (KIV)

1. Zamani

2. TLK24

3. Nicky69Hayden

4. Ikan Tongkol

5. FIRESHAMIE

6.

 

shamie....i have inserted ur name already......

:: a NAKED B*I*K*E must be LOW-SLUNG , NARROW , FOWARD LEANING , FRONT SECTION must b HEAVY for easy SHIFTING ::

:: Class 2 - XRV ::

Posted
hello, tumpang lalu! saya nak update ini list aje yerrr :D

 

 

wow, kak shamie aka Ziana Zain da letak nama la :thumb:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

shamie aka ziana zain & byma aka Shima & The Boyz akan memeriahkan lagi sesi melalak kami.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
shamie aka ziana zain & byma aka Shima & The Boyz akan memeriahkan lagi sesi melalak kami.

 

......takde yang Lela Anjani atau Masnie ke? :sweat:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
shamie....i have inserted ur name already......

 

huh? i already put ma? and yg ko post tu macam makin berserakk je..heheh

 

wow, kak shamie aka Ziana Zain da letak nama la :thumb:

 

siapa ziana zain?

 

shamie aka ziana zain & byma aka Shima & The Boyz akan memeriahkan lagi sesi melalak kami.

 

shima & the boys?:confused:

:lol:

Posted
nampaknya ko dah diberi title:cheer:

 

muahahax..my face and her face totally different lorhh..

 

anyways..ade org pat sini suara macam anuar zain! tak ley angs~! bukan saja macam anuar zain, tapi macam2 suara pon ada..hehe~

Posted
muahahax..my face and her face totally different lorhh..

 

anyways..ade org pat sini suara macam anuar zain! tak ley angs~! bukan saja macam anuar zain, tapi macam2 suara pon ada..hehe~

 

elaborate sikit:lol:

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

Posted
La ungkit eh, k tgk camne next LKS=p

 

Next LKS aku takde..... Nak pun next next LKS.

 

Jgn peng story eh ..:lol:

 

hm, bilang aje sheik haikel cam sape, kurang2 nanti kene kroyok dari orang 2:cheer:

 

Apa2 pun, dgn kau skali kena kroyok :lol:

 

wakakakakaka! :lol: :lol:

 

tu pasal arh.....dari dulu aku tengok si Doink mcm familiar gitu.... :p

 

army daze.....cerita berzaman tu :faint:

 

Ni cita ol skool, tapi ada kena mengena dgn time aku NS jugak.

 

Aku BUKAN KENNY lah :mad:

 

yan.....kau hari2 pe tgk Army Daze....sampai hafal semua dialogue tu :lol:

 

aper kata kita buat re-enactment pat FMC ni....

 

sila update list seperti berikut: :deal:

 

Kenny ~ Doink.....

 

Mcm aku sorang je.....:mad:

 

Aku BUKAN KENNY

 

shamie aka ziana zain & byma aka Shima & The Boyz akan memeriahkan lagi sesi melalak kami.

 

bukan tak nak elaborate..terlupa..kalau curious nak tahu..sila la join untuk sesi melalak..kekekeke..

 

Alamak habis :slapforehead:

 

FMC nya Aligator Buaya Crocodile semua dah keluar ......auoooooo(mcm dugong je):p

 

 

:nobuaya:

Posted

Sesi Lepak Malam Jumaat & Perayaan FMC Sempena Mukasurat 200

 

 

Date: 14 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Belum vote lagi

Guest Appearance : Valentino Rossi & Sete Gibernau in Celebrity Deathmatch

 

 

Yg nak makan!!

1. TLK24 (vote for Simpang Bedok)

2. bOtzZ ( mana2 boley )

3. nicky (hentam sajelah, mlm terakhir gue dapat melepak sebagai seorg bujang)

4. Bonz (wa tak cnferm)

5. WingZer0 (Aku turun after werk)

6. Yatz86 (kalau cuaca mengizin)

 

Plan #1: Yg nak pumpet dan clear carbon!

1.

2.

3.

4.

5.

 

Plan #2: Yg nak melalak! Tentative time: 12am~3am (KIV)

1. Zamani

2. TLK24

3. Nicky69Hayden

4. Ikan Tongkol

5. fireshamie

6. Byma ( tengok - jengok dan lihat sahaja )

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

National Motorcycle Convoy 29th Nov 2008

 

No matter what you ride, join the convoy!!! Slated to be the largest ever done in Singapore. Sign up now!

 

http://www.nbw.com.sg/registration.htm

 

There'll be a SBF contingent in the convoy. Open to anyone and ade chan takya register, last minit pon bley but do list your name in your interested. Tell your fellow bikers not in SBF!

 

Interested to Join Convoy

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hi all fazer bros in here...wanna find out are u guys interested to become part of Team Fazer Marshal in the NBW CONVOY on 29th nov 2008?i am uniting,criteria is must be 1000 cc...cause it's the traffic police's requirement..

pm me for more details..:)

cheers,

racingter

 

Interested to be SBF contingent marshall (1K bike n above only)

1.

2.

3.

4.

5.

Posted

Sesi Lepak Malam Jumaat & Perayaan FMC Sempena Mukasurat 200

 

 

Date: 14 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Belum vote lagi

Guest Appearance : Valentino Rossi & Sete Gibernau in Celebrity Deathmatch

 

 

Yg nak makan!!

1. TLK24 (vote for Simpang Bedok)

2. bOtzZ ( mana2 boley )

3. nicky (hentam sajelah, mlm terakhir gue dapat melepak sebagai seorg bujang)

4. Bonz (wa tak cnferm)

5. WingZer0 (Aku turun after werk)

6. Yatz86 (kalau cuaca mengizin)

7.

 

Plan #1: Yg nak pumpet dan clear carbon!

1.

2.

3.

4.

5.

 

Plan #2: Yg nak melalak! Tentative time: 12am~3am (KIV)

1. Zamani

2. TLK24

3. Nicky69Hayden

4. Ikan Tongkol

5. fireshamie

6. Byma (tengok - jengok dan lihat sahaja )

7.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

National Motorcycle Convoy 29th Nov 2008

 

No matter what you ride, join the convoy!!! Slated to be the largest ever done in Singapore. Sign up now!

 

http://www.nbw.com.sg/registration.htm

 

There'll be a SBF contingent in the convoy. Open to anyone and ade chan takya register, last minit pon bley but do list your name in your interested. Tell your fellow bikers not in SBF!

 

Interested to Join Convoy

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hi all fazer bros in here...wanna find out are u guys interested to become part of Team Fazer Marshal in the NBW CONVOY on 29th nov 2008?i am uniting,criteria is must be 1000 cc...cause it's the traffic police's requirement..

pm me for more details..:)

cheers,

racingter

Interested to be SBF contingent marshall (1K bike n above only)

1.

2.

3.

4.

5.

Posted

dua2 update sama timing...??!! :slapforehead:

 

come'on Chips (satu GBM, satu SGB)..... :deal:

 

aper kata besok meetup pat Simpang Bedok?? :hungry:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...