Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
GBM ni da lama bubar, sekarang da ada geng baru ~ The SG boys :bounce:

 

sila tanya Doinkie Woinkie aka Fauzi Gauzi aka Chip Gay :thumb:

 

Banyak betul Chip2 part sini... Bila ada battle of the Chip.:angel:

 

well.. if u wanna believe the manufacturer, yes it will. But if u think about it.. a big enuff stone at the right angle will also crack the plactic cover and the headlight...the plastic is not exactly bulletproof. I find it similar to the screen protector on your phone vs a crystal case. Pros and cons I guess.. i know at least two people who have installed over the headlights. So far so good but again, this is personal preference...:angel:

 

Aku pasang raceshield pun pasal dah 2 kali hilang aku nya screen protector:angry:. Don wanna spend some more for it to get stolen again.

 

ada raceshield, saje aje nak tambah2 headlight protector.

 

Kau betul nya kiasu siak, semua nak

 

nak pergi tapi kerja lah hari tu.. :cry:

 

Aku confirm by this week. Kena tgk schedule

 

SG Boys.......... dah mcm SPB===> Sarong Party Boys

 

Doink jadi chip! :thumb:

 

Dah chip untuk SG boys cukup lah...:sian:

 

errr......SGB so far ada 2 members - Chip Gay & 2nd Chip Gay.....tapi aku ada smell something 'fishy' ~ ada chance ada 3rd member in days to come :p

 

Tak salah SGB ada 3 org. Lagi dua kan Ash dan kau :angel:

 

Selamat Pagi FMC!

 

Hari ini hari rabu

lagi 3 hari kita kan bertemu

 

Tak sabar nampak jumpa budak2 sini :cheeky:

Posted
Benda ni.. tu apeeer ???:confused:

 

Tak salah aku 'drive-shaft' nye. :angel:

Ko nak join dia skali kepa??? :cheeky:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
Salam kepada semua...

 

Wa'alaikumsalam...... :smile:

 

Tak salah aku 'drive-shaft' nye. :angel:

Ko nak join dia skali kepa??? :cheeky:

 

Woooo nak join tapi tak mampu...

Hmmm nanti takut salah thread pulak kita masuk :sweat:

Posted
Ke kau nak cakap yg aku dah salah thread... :angry:

 

Jangan marah bang, aku gurau2 je :sweat:

Go-shaft-go :angel:

Posted

geng, ni nk share dgn korang suatu peristiwa.

 

lain kali gi pumpet berhati2 lah terutama sekali kalau nampak burung berterbangan.

 

tadi lunchtime aku pumpet dgn member aku, ntah camne pulak burung leh termasok dalam ferring dia. Tamatlah riwayat burung tu.

 

http://images.aaronazmi.multiply.com/image/2/photos/101/500x500/2/051120081077.jpg?et=vAjJthrO%2BmOs43QfD%2Bufgw&nmid=130537999

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
geng, ni nk share dgn korang suatu peristiwa.

 

lain kali gi pumpet berhati2 lah terutama sekali kalau nampak burung berterbangan.

 

tadi lunchtime aku pumpet dgn member aku, ntah camne pulak burung leh termasok dalam ferring dia. Tamatlah riwayat burung tu.

 

http://images.aaronazmi.multiply.com/image/2/photos/101/500x500/2/051120081077.jpg?et=vAjJthrO%2BmOs43QfD%2Bufgw&nmid=130537999

 

:eek: Dasyat mcm mana burung tu leh masuk sampai ferring dia ni :confused:

 

Kau dah bilang keluarga dia lum??:p

 

Sikit hari si Nicky pun ada langgar kucing pat 2nd link... tak nampak pulak kucing tu pat dlm ferring busa dia :lol:

Posted
[/color]

tak sala kat jln besar ade satu tempat, along regina nye kedai2

 

 

 

Regina punya deret? kat main rd pe?

 

 

 

 

 

barang baik punya..... tak ley bilang kat sini.. takut kena ban..

 

 

 

 

Klu tak bole bilang jgn post pat sini lah...... Nanti kena elbow to the head mcm last fri baru tahu

 

:angel:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted

aiseyman.......Doink dapat page 195 plak :slapforehead:

 

:lol: :lol:

 

cuaca mcm gini membuat aku nak tido aje pat opis http://www.2wheelers.sg/forums/images/smilies/bored.gif

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

Klu tak bole bilang jgn post pat sini lah...... Nanti kena elbow to the head mcm last fri baru tahu

 

nasib kau elbow dressing kat si bOtzZ.....kalau kena si Bonz, konsperm kau duduk atas pokok lepas tu :goodluck:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
errr......SGB so far ada 2 members - Chip Gay & 2nd Chip Gay.....tapi aku ada smell something 'fishy' ~ ada chance ada 3rd member in days to come :p

 

 

patut lah tiba2 aje aku tersedak bila nga makan....:sweat:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

 

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Kedai Kopi opposite West Coast Esso. Park bike at Taman Mas Merah. Map courtesy of GoogleMaps

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4. DOINK1

5. Nicky

6. Yatz86 50/50:cheeky:

7. SaRasta

8. Bonz

9. syt07 (datang lambat)

10. ikan_tongkol

 

 

Yg nak pumpet!

1. Nicky

2.

3.

4.

5.

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

Escort gerak kul 1230

So jumpa pat venue TBA @ 1130

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

National Motorcycle Convoy

 

No matter what you ride, join the convoy!!! Slated to be the largest ever done in Singapore. Sign up now!

 

http://www.nbw.com.sg/registration.htm

 

ader eh kat sana.. hmmm..macam nak anodise benda ni....

 

Regina punya deret? kat main rd pe?

 

yup kat main rd near the bus stop. tak sala ade metal shop there yg provide this but I could be mistaken..next time ko kat sane ko jenguk jap ar.. other than there kat AMK near SengKwang pon ade kalo tak sala..

tak sala aku ade nampak dis metal shop

Posted
aiseyman.......Doink dapat page 195 plak :slapforehead:

 

:lol: :lol:

 

cuaca mcm gini membuat aku nak tido aje pat opis http://www.2wheelers.sg/forums/images/smilies/bored.gif

 

Wohoooo amcm korang nak belanja aku pe Friday ni :deal:

 

nasib kau elbow dressing kat si bOtzZ.....kalau kena si Bonz, konsperm kau duduk atas pokok lepas tu :goodluck:

 

:lol::lol::lol: ke pat bawah bontoad dia :lol:

 

patut lah tiba2 aje aku tersedak bila nga makan....:sweat:

 

Cam kau pun nak masuk kumpulan SGB pe :deal:

Ada kau punya best bunkmate Ash

Posted
patut lah tiba2 aje aku tersedak bila nga makan....:sweat:

 

kau tercekik tulang tu.... :cheeky:

 

Wohoooo amcm korang nak belanja aku pe Friday ni :deal:

 

 

Cam kau pun nak masuk kumpulan SGB pe :deal:

Ada kau punya best bunkmate Ash

 

dua malam tido sekatil....konsperm best bunkmate :cheer:

 

:btw: kalau page 195, tak important aje......kita tunggu page 200

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Cam kau pun nak masuk kumpulan SGB pe :deal:

Ada kau punya best bunkmate Ash

 

BEST bunkmate? wat d u mean... aku ada bunkmate lain ke... so far Ash je yg pernah sebilik & sekalit... ehem:angel: ... ngan aku... tapi pasal joinin SGB, aku pikir masak2 dulu....:confused: ...aku takmo naik motor berdiri... hehehehe.... :cheeky:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
kau tercekik tulang tu.... :cheeky:

 

aku tak rasa ah.... smlm aku tak makan ikan pe.... hmmm.... something fishy ni...:confused:

 

 

[dua malam tido sekatil....konsperm best bunkmate :cheer:

 

 

ish... jgn ler direct sangat... :shy:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
kau tercekik tulang tu.... :cheeky:

Tercekik tulang tu tak pasal jgn tercekik batang tu .....Oops:eek:

 

 

:btw: kalau page 195, tak important aje......kita tunggu page 200

 

Bingitsss pat aki selalu tak important :angry:

 

Ok takpe kita tunggu sampai pg 200 :rolleyes:

 

BEST bunkmate? wat d u mean... aku ada bunkmate lain ke... so far Ash je yg pernah sebilik & sekalit... ehem:angel: ... ngan aku... tapi pasal joinin SGB, aku pikir masak2 dulu....:confused: ...aku takmo naik motor berdiri... hehehehe.... :cheeky:

 

Ada ramai org lagi pe nak pilih untuk bunkmate, tapi nak Abg ASH jugak. :thumb: Kau ni betul nya one man man lah..... bukan one woman man eh.:lol:

 

Masuk SGB kan bagus, leh naik motor berdiri- automatic buat stunt sendiri :lol:

Posted
Ada ramai org lagi pe nak pilih untuk bunkmate, tapi nak Abg ASH jugak. :thumb: Kau ni betul nya one man man lah..... bukan one woman man eh.:lol:

 

ramai tu memang lah tapi yg lain kan ber couple... takan nak selit daun kan... nanti org ingat 3some pulak... :help: ...anyway aku tak pilih bunkmate pe masa tu, aku g lobby je Abg Ash bilang aku rm kite... hehehe... sapa yg pilih sapa ni skarang...

 

 

Masuk SGB kan bagus, leh naik motor berdiri- automatic buat stunt sendiri :lol:

 

hahaha... takpe ah.. skali salah stunt, nanti berdiri pun takleh... :(

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
geng, ni nk share dgn korang suatu peristiwa.

 

lain kali gi pumpet berhati2 lah terutama sekali kalau nampak burung berterbangan.

 

tadi lunchtime aku pumpet dgn member aku, ntah camne pulak burung leh termasok dalam ferring dia. Tamatlah riwayat burung tu.

 

http://images.aaronazmi.multiply.com/image/2/photos/101/500x500/2/051120081077.jpg?et=vAjJthrO%2BmOs43QfD%2Bufgw&nmid=130537999

 

kawan aku pernah kena macam ni.. riding malam... sumwhere after Tangkak, dia rasa macam langgar benda.. tapi dia buat bodoh je lah.. sampai Ayer Keroh baru perasan ader kelawar tersangkut kat dianya handguard... dah kojol kelawar tu..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...