Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted
tapi nama kau tetap top-of-the-list.......kau kan founder persatuan tu :lol:

.....kira mcm Senior Mentor gitu :faint:

 

Alamak pat sini dah ada Chip Kons dan Chip Jansun :slapforehead: :bow:

 

Waahh sejak bila gue jadi mentor n chip??? :confused:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Ni pat Eastside pe pat westside??:confused

 

Siapa pulak ni... Last week ingat Awie turun tapi tak.

Haiz aku rasa ni Guest Appearance ni paggil dorang BB (brother bubble) baik :lol:

 

sori, aku tak perasan plak tu word Eastside pat header tu....nanti aku tukar ye, Chip :p

 

pasal guest appearance tu, kita da kena BUBBLE dua kali.....yang pertama si Gadis Misteri (Sarah's guest) dan yang kedua, Awie (bOtzZ's guest)....semoga kali ini, aku punya guest tak main buih jugak :lol:

 

hint ~ guest appearance aku da bersuara pun.....kau tak nampak jugak ke? :faint:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

alamak ... dah mcm pressure cooker lah

 

pinggan tk retak nasi tak dingin

kalau TLK dah ajak, hamba pasti ingin

 

lagipon, siapalah aku ini untuk memintal buih yang memutih ......

 

Insya-ALlah hamba turun, pon tgh carik touring kaki nie.

Jgn suruh nyanyi sudah, kalau suruh isap rokok hamba join sekaki.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: TBA

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3.

4.

5.

 

 

Yg nak pumpet!

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

 

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: TBA

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4.

5.

 

 

Yg nak pumpet!

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

 

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
alamak ... dah mcm pressure cooker lah

 

pinggan tk retak nasi tak dingin

kalau TLK dah ajak, hamba pasti ingin

 

lagipon, siapalah aku ini untuk memintal buih yang memutih ......

 

Insya-ALlah hamba turun, pon tgh carik touring kaki nie.

Jgn suruh nyanyi sudah, kalau suruh isap rokok hamba join sekaki.

 

hehe....jgn mare ye kalau terasa mcm pressure cooker..... :sorry:

 

diberi salam, dikasi kapak

itulah adegan cerita Keluarga 69

kat west ada lagi tak tempat best untuk melepak?

yang senang utk park motor dan ada sedap2 untuk dimakan :hungry:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
kau banyak main bawah tempurung dgn......dgn.......dgn........ http://www.2wheelers.sg/forums/images/smilies/tapedmouth.gif

 

Ni siapa pulak :sian:

 

 

aku bukan Chip, cuma TeamLeaderKons aje.....tapi tu pun tak lama pasal aku nak join the SG boys!! :bounce:

 

.....yang diketuai oleh Chip Gay - Doinkie Woinkie http://www.2wheelers.sg/forums/images/smilies/diss.gif

 

Ha ha yeah sesiapa lagi nak join SG boys :lol:

Tak glamour siak nama----- Chip Gay

 

Waahh sejak bila gue jadi mentor n chip??? :confused:

 

Sejak kau beranak agaknya :lol:

 

sori, aku tak perasan plak tu word Eastside pat header tu....nanti aku tukar ye, Chip :p

 

pasal guest appearance tu, kita da kena BUBBLE dua kali.....yang pertama si Gadis Misteri (Sarah's guest) dan yang kedua, Awie (bOtzZ's guest)....semoga kali ini, aku punya guest tak main buih jugak :lol:

 

hint ~ guest appearance aku da bersuara pun.....kau tak nampak jugak ke? :faint:

 

Aye aye Chip Kons...

 

Mintak2 ni SLAM vocalist tak dissapoint.. Nanti SHEMUA guest star kena banned pat FMC pulak :cheeky:

 

selamat pagi semua......

 

Camat pagi bOtzZ :bounce:

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: TBA

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4. DOINK1

5.

 

 

Yg nak pumpet!

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

Escort gerak kul 1230

So jumpa pat venue TBA @ 1130

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

Posted

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

 

kalau ikut resmi aTok Siput, ni tips dia ~ jolok buah kedondong dlm tekak ni ala deepthroat :lol:

 

Ha ha yeah sesiapa lagi nak join SG boys

Tak glamour siak nama----- Chip Gay

 

Mintak2 ni SLAM vocalist tak dissapoint.. Nanti SHEMUA guest star kena banned pat FMC pulak :cheeky:

 

kalau nama Chip Gay tak glamor, kau tukar le.....aku pun tengok mcm lain gitu. sekali sebut da mcm Chingay plak :lol:

 

aku rasa vokalis SLAM tak akan menghampakan kita SHEMUA.....aku ada rase2 dia bawak the whole band (SLAM) sekali :thumb:

 

.....tapi the whole band datang tak bawak gitar atau drum tapi FJR :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: TBA

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4. DOINK1

5. Nicky

 

 

Yg nak pumpet!

1. Nicky

2.

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

Escort gerak kul 1230

So jumpa pat venue TBA @ 1130

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
Wah siang betul dah plan untuk next punye LKS...

 

Aku ade bau yang ade org pakai corbin seat, sape eh??? :thumb:

 

plan memang plan....tapi tempat belum decide lagi. ada tempat yang gerek2 utk LKS tak, pakcik? :confused:

 

wow, corbin seat! saper tu? kaya kaya kaya! :cheer:

 

pada yang baru beli corbin seat tu, share la gambar dgn kita semua! :clap:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: TBA

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4. DOINK1

5. Nicky

 

 

Yg nak pumpet!

1. Nicky

2. bOtzZ

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

Escort gerak kul 1230

So jumpa pat venue TBA @ 1130

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

Posted
kalau ikut resmi aTok Siput, ni tips dia ~ jolok buah kedondong dlm tekak ni ala deepthroat :lol:

[/color]

 

tu aku rasa tips old skool zaman 60's nya.. maklumlah, dia kan berpangkat ATOK

Posted
tu aku rasa tips old skool zaman 60's nya.. maklumlah, dia kan berpangkat ATOK

 

dari zaman 60's lah orang TUA kita tgh planning pasal production.....aTok plak time tu tgh main goli, gasing dan masak2 :p

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

diberi salam, dikasi kapak

itulah adegan cerita Keluarga 69

kat west ada lagi tak tempat best untuk melepak?

yang senang utk park motor dan ada sedap2 untuk dimakan :hungry:

 

bukit batok takde ke?

 

How about Clementi Road Fong Seng? Parking ader sket leceh ah..

 

Last but not least is West Coast depan Esso jugak ah...

Posted
bukit batok takde ke?

 

How about Clementi Road Fong Seng? Parking ader sket leceh ah..

 

Last but not least is West Coast depan Esso jugak ah...

 

ada kedai makan Aliff pat bt gombak....tapi park motor atas pavement aje. tu tempat 'hot' - selalu ada MP datang.... (MP tu mat/minah parking) :lol:

 

begitu jugak Fong Seng Nasi Lemak..... :nono:

 

.....West Coast depan Esso memang bagus tapi takut guest star kita sesat plak ~ maklum la sekali sekala masuk ke Singapura :lol:

 

kau ada link utk map kedai tu tak? aku nak forward tu map kat penyanyi SLAM :p

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: TBA

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4. DOINK1

5. Nicky

6. Yatz86 50/50:cheeky:

 

Yg nak pumpet!

1. Nicky

2.

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

Escort gerak kul 1230

So jumpa pat venue TBA @ 1130

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

Posted

hehehe .... terima kasih lah wahai buluh perindu ku.

bab daerah West Coast nie hamba sungguh-blur.com.

tapi kalau bilang camne nak smpai sana, exit mana, mungkin hamba leh carik.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted

:hungry: Friday KnightZ @ WEST side!!! :hungry:

Date: 7 November (Friday)

Time: As per normal (9pm onwards)

Venue: Kedai Kopi opposite West Coast Esso. Park bike at Taman Mas Merah. Map courtesy of GoogleMaps

Guest Appearance : Slam Vocalist (he will demonstrate how to prevent rain by singing "Gerimis tak Diundang)

 

 

Yg nak makan!

1. TLK24 (minggu ni kat west side kan? :angel: )

2. bOtzZ ( tak sabar ni nak jumpa penyanyi kumpulan Slam, nak mintak dia tips jaga suara )

3. zamani (ku sahut permintaan hati dari TLK)

4. DOINK1

5. Nicky

6. Yatz86 50/50:cheeky:

 

Yg nak pumpet!

1. Nicky

2.

3.

4.

5.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

09TH NOVEMBER 2008

 

TO CONVOY FROM PETIR RD - YISHUN

Convoy dengan kawan2 SHAM

Escort gerak kul 1230

So jumpa pat venue TBA @ 1130

 

Riders who are joining the convoy

 

1. Doink1

2. SaRasta

3. Bonz (pending)

4. TLK24 (pending)

5. Yan_Jepun

6. MoJoerossi (pending, schedule keje tgh beserak!)

7.

8.

9.

10.

 

 

Geng jangan malu2 , sila lah letak nama

-----------------------------------------------------------------------------

National Bikers Weekend & SBF Anniversary 2008 : 28 to 30 Nov 2008

 

Volunteers still wanted. Interested pls go to here

Posted
hehehe .... terima kasih lah wahai buluh perindu ku.

bab daerah West Coast nie hamba sungguh-blur.com.

tapi kalau bilang camne nak smpai sana, exit mana, mungkin hamba leh carik.

 

ko tinggal mana? Mebbe aku ley kasi directions..anyway, kalau kau need a map, aku dah attach

Posted
hehehe .... terima kasih lah wahai buluh perindu ku.

bab daerah West Coast nie hamba sungguh-blur.com.

tapi kalau bilang camne nak smpai sana, exit mana, mungkin hamba leh carik.

 

saya bukan buluh perindu, sekadar besi buruk aje.... :lol:

 

ok ni link kepada map ~ CoffeeShop@JalanMasPuteh (beside the bikeshop) MAP

 

dari AYE, exit Clementi Ave 2 > Uturn at 1st traffic light > Right turn at 1st traffic light > lookout for Esso petrol kiosk, the coffeshop is directly opposite.

 

sila tanya band members SLAM yang lain, kalau2 mereka pernah pergi ke sana :thumb:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
ko tinggal mana? Mebbe aku ley kasi directions..anyway, kalau kau need a map, aku dah attach

 

wow, dgn pantas abg bOtzZ da kasi map.....mcm tak sabar nak minta tips aje :thumb:

 

bila plak budak2 FMC mau jejak kaki ke Cash Studio plak? :p

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
saya bukan buluh perindu, sekadar besi buruk aje.... :lol:

 

ok ni link kepada map ~ CoffeeShop@JalanMasPuteh (beside the bikeshop) MAP

 

dari AYE, exit Clementi Ave 2 > Uturn at 1st traffic light > Right turn at 1st traffic light > lookout for Esso petrol kiosk, the coffeshop is directly opposite.

 

sila tanya band members SLAM yang lain, kalau2 mereka pernah pergi ke sana :thumb:

 

fuyoh! sungguh touching your heart.com kasi panduan lagi.

nanti gue ajak band members yang lain nak join in the fun tak eh.

 

wow, dgn pantas abg bOtzZ da kasi map.....mcm tak sabar nak minta tips aje :thumb:

 

bila budak2 FMC mau jejak kaki ke Cash Studio plak?

 

atas permintaan ramai, kami akan mengadakan sesi melalak lagi pada 14hb Nov di Cashbox Ming Arcade bersebelahan Hard Rock Cafe.

Pada siapa yang berminat, sila daftar diri di Deklamasi Sajak thread.

Sekian terima kasih.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...