Jump to content
SingaporeBikes.com Telegram Now LIVE! Join NOW for the Last Reviews, News, Promotions & Offers in Singapore! ×
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website for FREE such as:

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

Recommended Posts

Posted

 

 

Kalau macam gini semua tak post bila dah Page 199 :help: :lol:

 

 

takde uh, nie hadiah untuk sesiapa p page 200. kirekan "untung". :cheeky:

 

Nampak mcm gue sorang je main pumpet show............. :faint:

 

ko apa character?big bird:cheeky:

 

AKU TAKDE KENA MENGENA DENGAN NI CERITA LAHHHHHHHHH!!!!!!!! o_O :faint: :faint: :faint: :faint:

 

 

 

 

 

 

 

Btw salah kira tu anak aku 4 lah bukan 3 o_O

 

Nie PAKAI TEROPONG nampak

:cheeky:

YAMAHA FZ1S ABS 2K12

  • Replies 21.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DaBonz

    4293

  • TLK24

    2917

  • bOtzZ

    1709

  • DOINK1

    1347

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Eh bro, 1st of all, upz to you for picking up the short discussion on your product!

 

Thanks for the info, greatly appreciated! :thumb:

 

good write-up on your product, dude. with great results, i'm sure you'll get more satisfied customers :thumb:

 

UPz for your sale!! :bounce:

 

You are very most welcome DaBonz & TLK24. It is our pleasure to find time admist the thousands of threads, to provide a more down-to-earth review on practical usage of products. May it be good or bad, we provide an alternative to the norm. :angel:

Thank You.

 

Regards,

AR2 Performance

 

http://www.raceshield.com/images/raceshieldmotorbikekits.jpg

 

RACEshield URL - > http://www.raceshield.com

RACEshield FACEbook - > http://www.facebook.com/pages/RACEshield/119281238033

 

http://www.facebook.com/badge.php?id=119281238033&bid=5427&key=171556654&format=png&z=1394638

Posted
tak payah nak letak font besar2 pe.....kau ingat aku ni potek mcm kau ke :nono: :faint:

 

 

 

 

 

o_O ooohhhh aku potek eh? takpe lah at least aku mengaku pe aku potek....... :gun:

 

 

 

 

 

 

Plan bagus on sat nite. Wakakakaka :angel:

 

 

 

 

Tak ajak pon! :cheeky:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

takde uh, nie hadiah untuk sesiapa p page 200. kirekan "untung". :cheeky:

 

 

 

 

Nak present eh? Nanti LKS kite bagi lah :angel:

 

Hadiah dia ada pat bawah bontoad king!

 

:lol:

 

 

 

 

 

ko apa character?big bird:cheeky:

 

 

 

 

Big bird eh? Bukan Cookie Monster? :cheeky:

I loike!!!!!!

 

 

:lol:

 

 

 

 

 

Nie PAKAI TEROPONG nampak

:cheeky:

 

 

 

 

Kenapa kau tak pakai Hubble Telescope sekali? :cheeky:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted
Sat Nite gi Movida kapa dok?

 

:cheeky:

 

Gi movida lum tahu, tapi kalo takde plan lain, mungkin ke sana. Ko nak join kepa???

 

da ku agak da...... :thumb:

 

JS back in action!! :angel:

 

JS dah nak retire lah........ countin down the time :angel:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
JS dah nak retire lah........ countin down the time :angel:

 

counting down sebelum masuk kandang..... :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Tak ajak pon! :cheeky:

 

ko da same category dgn aku.. not single and not hapening... :lol:

 

Nak present eh? Nanti LKS kite bagi lah :angel:

 

Hadiah dia ada pat bawah bontoad king!

 

:lol:

 

ehem..ehem..*quote Wakman*

 

AKU TAKDE KENA MENGENA DENGAN NI CERITA LAHHHHHHHHH!!!!!!!! o_O :faint: :faint: :faint: :faint:

 

 

Kenapa kau tak pakai Hubble Telescope sekali? :cheeky:

 

Hubble busy tngah cari alien...:angel:

Posted
Gi movida lum tahu, tapi kalo takde plan lain, mungkin ke sana. Ko nak join kepa???

 

fuyoh! sungguh-tempting.com

 

dah lama aku tk pi ronggeng kat sana.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
Nampak mcm gue sorang je main pumpet show............. :faint:

 

aku bawak je passport aku just in case... :cheers:

"doN makE pRomiSEs whEn u R iN jOY, dOn rEply WheN U r sAd, DoN taKE dECIsioN wHEn u r anGRy... tHinK twICe, Act WIse.."

Posted
counting down sebelum masuk kandang..... :lol:

 

 

 

 

 

msk kandang takpe jgn kena cable tie pat katil sudah! :lol: :angel:

 

 

 

 

 

[/color]

 

ko da same category dgn aku.. not single and not hapening... :lol:

 

 

 

Excuse me? Speaking abt urself eh? :gun:

 

 

 

 

 

ehem..ehem..*quote Wakman*

 

AKU TAKDE KENA MENGENA DENGAN NI CERITA LAHHHHHHHHH!!!!!!!! o_O :faint: :faint: :faint: :faint:

 

 

 

Woi! ni quote jgn sembarang quote ah......nanti kena bayar royalty fees tau! :cheeky:

 

 

 

 

 

Hubble busy tngah cari alien...:angel:

 

 

 

 

Tak payah.....suruh dia org point Hubble back to earth each every fri nite during LKS sudah Konsperm bole nampak Alien BESAU naik Fazer1k merah

:angel:

 

 

 

 

 

aku bawak je passport aku just in case... :cheers:

 

 

 

 

Apa dah? Lain kali jln mana2 bawak je passport kan senang

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted
msk kandang takpe jgn kena cable tie pat katil sudah! :lol: :angel:

 

:giddy: cable tie lak..furry hancuffs ler aku kinky! [ATTACH]80095[/ATTACH]

 

 

Excuse me? Speaking abt urself eh? :gun:

 

dey, wake up n smell the diapers da dey!

 

 

Woi! ni quote jgn sembarang quote ah......nanti kena bayar royalty fees tau! :cheeky:

 

lum copyright pe :angel:

 

 

Tak payah.....suruh dia org point Hubble back to earth each every fri nite during LKS sudah Konsperm bole nampak Alien BESAU naik Fazer1k merah

:angel:

 

SHHH!!! jgn ckp kuat2! nanti cover aku blown!

 

 

 

Apa dah? Lain kali jln mana2 bawak je passport kan senang

 

hehehe..cam time dulu sak.. ari2 bawak passport dgn ringgit standby :angel:

Posted
fuyoh! sungguh-tempting.com

 

dah lama aku tk pi ronggeng kat sana.

 

Ronggeng jgn tak ronggeng....

ko nak joget zapin pun boleh :angel:

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
aku bawak je passport aku just in case... :cheers:

 

hehehe..cam time dulu sak.. ari2 bawak passport dgn ringgit standby :angel:

n

 

mungkin aku pon join hayden gi pumpet lah.

 

Ronggeng jgn tak ronggeng....

ko nak joget zapin pun boleh :angel:

 

smlm dah puas zapin, tonggan terbalek dgn Team Leader Kons.

 

:cheeky:

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
n

 

mungkin aku pon join hayden gi pumpet lah.

 

 

 

smlm dah puas zapin, tonggan terbalek dgn Team Leader Kons.

 

:cheeky:

 

Rabakz smlm tak picit gue......

:(

1999 - 2001: GasGas 2001 - 2002: Super4

2002 - 2005: Wave 2004 - 2006: Fazer1000 (Stolen on 1/4/2006)

2007 - 2008: X-1 2006 - 2009: HayaBusa Gen1

2009 - 2011: Gilera 2010 - 2013: Hayabusa Gen 2

2012 - 2013: FZ16

2010 - 2013: Ducati S-Fighter

2013 - Present: BMW F800GS

Posted
:giddy: cable tie lak..furry hancuffs ler aku kinky! [ATTACH]80095[/ATTACH]

 

 

 

:nono: I don't loike.....I prefer shaven! :cheeky:

 

 

 

 

 

 

dey, wake up n smell the diapers da dey!

 

 

Diapers? Kau nak diapers anak aku pe? :cheeky: Klu diapers anak aku kau nak cover muker kau pon tak muat! :lol:

 

 

 

 

lum copyright pe :angel:

 

 

 

 

dah kau tgk betul2 kat bawah meja aku

 

 

 

 

 

SHHH!!! jgn ckp kuat2! nanti cover aku blown!

 

 

 

even the amazon jungle tak bole give u enuff cover :angel:

 

 

 

 

 

n

 

mungkin aku pon join hayden gi pumpet lah.

 

 

 

smlm dah puas zapin, tonggan terbalek dgn Team Leader Kons.

 

:cheeky:

 

 

 

 

Tak ajak pon! :cheeky:

 

 

 

 

Rabakz smlm tak picit gue......

:(

 

 

 

Tu ah rabak gi romen 2 org je..... bkn nak bikin mass orgy :cheeky:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted

Apelah...pasal diapers pun boel jadi gadoh ke..ish..sh..ish..

My orgasm starts at 299km/h.....

Personal ride -

1st ride - TRZ 125

2nd ride - GSXR-K

3rd ride - CBR400RN

3rd ride - Super 4(S)

4th ride - R1

5th ride - CBRXX1100:thumb:

Posted

 

Tak ajak pon! :cheeky:

 

siapalah aku ini untuk memintal buih yang memutih, menjadi permaidani sepertimana yang tertulis dalam novel cinta.

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted
Diapers? Kau nak diapers anak aku pe? :cheeky: Klu diapers anak aku kau nak cover muker kau pon tak muat! :lol:

 

even the amazon jungle tak bole give u enuff cover :angel:

 

:cheeky:

 

Eh eh.. ko nye temberang pon bley tahan jugak eh? Aku yg darah india pon tak takle fight! :faint:

 

:lol:

 

Apelah...pasal diapers pun boel jadi gadoh ke..ish..sh..ish..

 

jgn cakap banyak! ko pon same jugak! geng atas30posen ade anak! :lol: :lol:

Posted
geng atas30posen ade anak! :lol: :lol:

 

geng atas 30posen cakap pelan2 dok. :o

The Road less Travelled

 

http://multiply.com/mu/aaronazmi/image/1/photos/177/600x600/51/PIC-0105-1.JPG?et=EPg%2B7KSmSyqSCJnhbA%2C62w&nmid=309411908

Posted

ehem....ehem....aku mcm terdengar geng 30sen :p

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Apelah...pasal diapers pun boel jadi gadoh ke..ish..sh..ish..

 

Angkat Buang Cuci aje la.....korang gadoh2 ni mcm tu adegan dalam cerita Seniman Bujang Lapok la..... :lol:

 

jangan-jangan ni dua orang batu juga ada duduk dekat kepala :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Rabakz smlm tak picit gue......

 

apakan daya semalam plan secara spontan......aku pula diheret masuk :help:

 

Tak ajak pon!

 

Tu ah rabak gi romen 2 org je..... bkn nak bikin mass orgy :cheeky:

malam ni I ajak U....amcm? amcm? :deal:

 

nanti kita jalan2 survey TU mass orgy.....amcm? amcm? :deal:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted

mungkin aku pon join hayden gi pumpet lah.

 

smlm dah puas zapin, tonggan terbalek dgn Team Leader Kons.

 

wow, dua beast 1300cc mau pumpet malam ni......pakcik2212 takmo join ke?

 

semalam kita zapin eh? aku ingatkan head-banging......sempat abg zamani melalak lagu Dream Theather :bow:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Posted
Apelah...pasal diapers pun boel jadi gadoh ke..ish..sh..ish..

 

 

 

 

Eh Atuk.....kau jgn eh....

 

Nanti rahsia lama pecah ah....

 

:angel:

 

 

 

 

siapalah aku ini untuk memintal buih yang memutih, menjadi permaidani sepertimana yang tertulis dalam novel cinta.

 

 

 

 

:slapforehead: Mampos! Apa siak dekni berbual? o_O :faint:

 

 

 

 

 

 

Eh eh.. ko nye temberang pon bley tahan jugak eh? Aku yg darah india pon tak takle fight! :faint:

 

:lol:

 

 

 

jgn cakap banyak! ko pon same jugak! geng atas30posen ade anak! :lol: :lol:

 

 

 

 

Ni semua bedek aku blajar dari kau jgk pe? :cheeky:

 

 

 

 

geng atas 30posen cakap pelan2 dok. :o

 

ehem....ehem....aku mcm terdengar geng 30sen :p

 

 

 

 

Tu ah....tu King mcm nak kena je :angel:

 

 

 

 

 

apakan daya semalam plan secara spontan......aku pula diheret masuk :help:

 

 

malam ni I ajak U....amcm? amcm? :deal:

 

nanti kita jalan2 survey TU mass orgy.....amcm? amcm? :deal:

 

 

 

 

 

Jgn ckp je....picit je lah :cheeky:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted
wow, dua beast 1300cc mau pumpet malam ni......pakcik2212 takmo join ke?

 

semalam kita zapin eh? aku ingatkan head-banging......sempat abg zamani melalak lagu Dream Theather :bow:

 

 

 

 

WoW! 1300 mengganas lah ni mlm...... tu pakcik2212 aku rasa tak bole sampai coz takde kad putih! :lol:

 

 

 

 

Head mana yg banging?

 

:angel:

http://i6.photobucket.com/albums/y227/WingZer0/Interceptor/TailLight-1.jpg
Posted

Apa dah? Lain kali jln mana2 bawak je passport kan senang

 

kau lupa ke.....dia tu ikan tongkol....kalau hari2 bawak passport, alamat basah passport dia nanti :lol:

<span style=\'color:darkblue\'>It's always helpful to learn from your mistakes because then your mistakes seem worthwhile.

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/TLK24-Siggy-HeroKampung-Edited2.jpg

 

<span style=\'color:darkblue\'>"... this is love... you keep looking for a better one, but when later you realise, you have already missed the person...." .

 

<span style=\'color:darkblue\'>" ... you look for one that is just nice, and you have faith and believe this is the best one you get.... this is marriage" .

 

http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/76007bb9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/17aff7c9.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/68643a58.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/810edb40.gifhttp://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/Words%20Icon/4ff56bea.gif

 

<span style=\'color:darkblue\'>In loving memory of fellow MSR - http://i15.photobucket.com/albums/a396/TLK24/mantol27.jpg Mantol27

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...