Jump to content
  • Join SingaporeBikes.com today! Where Singapore Bikers Unite!

    Thank you for visiting SingaporeBikes.com - the largest website in Singapore dedicated to all things related to motorcycles and biking in general.

    Join us today as a member to enjoy all the features of the website such as:

    • Forums
    • Blogs
    • Picture/Video Gallery
    • Motorcycle Clubs
    • Event Calendar
    • and many more!

    Registering is free and takes less than 30 seconds! Join us today to share information, discuss about your modifications, and ask questions about your bike in general.

    Thank you for being a part of SingaporeBikes.com!

[General] Chit Chat Corner


Recommended Posts

  • Replies 18.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VidaK

    2561

  • kmax

    1776

  • Kevs

    1640

  • jtzx

    1027

Top Posters In This Topic

Posted Images

realise u and me e diff in e day we join sbf is only 2mths....but den ur post already 8K+.... :faint:

This shows clearly she anyhow also can talk wan.

Such as "oh.. I see" also consider 1 post.

okie, thanks also 1 post.

 

This thread will definately benefit her. Heh heh heh

 

Ah boy ar.... kpoi 1 cup, 2 half boil egg and double toast.

Uncle also wanna sit kopi tiam here talk till 6pm

 

Cheers!

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them.

Link to post
Share on other sites

think LaoDa then clock post le...

 

I only post icon nia.. hahaha...

 

Ah di ar... KopI 1 cuP , dun put too much sugar... hardboiled eggs 2 and well-spreaded butter and kaya bread plz... on credit to Laoda..

 

I also need to tahan till 5.30 lo

 

bring my pillow as well..

Link to post
Share on other sites

hello here no owe tang one, and didn't i mention no kopi provided???go pantry and get one urself lah....FOC some more....wah lau eh...pah tor yiew liaoz ah....

Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see farther.

J. P. Morgan

Link to post
Share on other sites
think LaoDa then clock post le...

 

I only post icon nia.. hahaha...

 

Ah di ar... KopI 1 cuP , dun put too much sugar... hardboiled eggs 2 and well-spreaded butter and kaya bread plz... on credit to Laoda..

 

I also need to tahan till 5.30 lo

Eh... the kopi kia look like 50+ and you cann him Ah Di ar.. His name really call Ah Di or is it he younger than you a bit and you call him Ah Di?

 

Here where got ATM ar... I go press money to pay for your food. But I wanna share 1 pc of your well-spreaded butter + kaya bread.

 

Psss.. at least 50 character used ar.. not anyhow post wan hor..

heh heh heh

 

Cheers!

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them.

Link to post
Share on other sites
Eh... the kopi kia look like 50+ and you cann him Ah Di ar.. His name really call Ah Di or is it he younger than you a bit and you call him Ah Di?

 

Here where got ATM ar... I go press money to pay for your food. But I wanna share 1 pc of your well-spreaded butter + kaya bread.

 

Psss.. at least 50 character used ar.. not anyhow post wan hor..

heh heh heh

 

Cheers!

 

of cos... that y , i said, 70% i posted are geninue posts... hehe

 

:btw: i nv see the kopi guy b4, hw i koe he is old or young...

 

unless i more interested to knoe he is yandao or not lo.. hehehe

Link to post
Share on other sites
hello here no owe tang one, and didn't i mention no kopi provided???go pantry and get one urself lah....FOC some more....wah lau eh...pah tor yiew liaoz ah....

ar bo next time we bring our own water bottle. Or the 2 litre bottle coke also can. Can drink 5 or 6 person I think.

 

Eh... anybody got feel the Indonesia Calls Off Third Tsunami Warning After New Earthquakes or not?

 

I really hope it'll shake a bit more lar.. Then office close for the day.. go back early.. then can go bike shop tickle the mechanic and bull sh_it him..

 

Cheers!

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them.

Link to post
Share on other sites

wah piang....my dog juz **** behind me...nb....vince ah...ask u ah...scsi hdd and sata hdd which would u choose if both are of same price???

Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see farther.

J. P. Morgan

Link to post
Share on other sites
Hi all

FOC kopi, i want leh... (me cheapo) hahahhaa :p

order from summerlove^_^ lor.

She also buah lu place order nia.

 

But the kopi ah kor hamsterwhale say here no kopi allow. We drink ice-milo or milo-ice.

 

Cheers!

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them.

Link to post
Share on other sites

no lah, not say not allowed its juz not provided nia...

 

now my dog has juz pulled out my tissue paper from my bag and blitz thru it...think she today abit kaput liao...maybe my poodle dun wanna give her....hehehe

Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see farther.

J. P. Morgan

Link to post
Share on other sites
This shows clearly she anyhow also can talk wan.

Such as "oh.. I see" also consider 1 post.

okie, thanks also 1 post.

 

This thread will definately benefit her. Heh heh heh

 

Ah boy ar.... kpoi 1 cup, 2 half boil egg and double toast.

Uncle also wanna sit kopi tiam here talk till 6pm

 

Cheers!

 

I understand what vince means liao :D

:smile: Say Hi to me if you see me on the Road.....

*********

Slow & Steady

迟到总比ä¸åˆ°å¥½ :cool:

Link to post
Share on other sites

like dat ah...lunchtime lim poh siew lor...buy wateva largest size of beverage u can find and lim lah....but den i very hungry leh...stomach kept growling....

Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see farther.

J. P. Morgan

Link to post
Share on other sites

goot morleng

My Rides:

LuLu, Piaggio Gilera Runner FXR 180 (Feb05-Aug05)

PhanPhan, Honda Phantom TA 200 (Aug05-July07)

Leyley, HD Sportster XL1200R (Jul07-July09)

TiTi, Yamaha Majesty YP250 (Jul07-Oct09)

DyNaNa, HD FXDX Dyna SGS (Jul09-Dec10)

LanPaPa, Vespa Excel PX150XE (Oct09-Jul10)

PiaSekSek, Piaggio X8 (Aug10-Dec10)

Stixie, Honda ST1300A (Jan11-Nov15)

Giogio, Piaggio MP3 400IE (Nov15-??)

Link to post
Share on other sites
wah piang....my dog juz **** behind me...nb....vince ah...ask u ah...scsi hdd and sata hdd which would u choose if both are of same price???

hamsterwhale,

I would choose SATA HDD coz most mobo comes with 2 SATA clot.

Unless your mobo got SCSI slot ar? You running a home server?

 

I think SCSI is faster and more stable tio bo?

 

Cheers!

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them.

Link to post
Share on other sites
Now i target my posts to be 10,000 ... so.... hope can achieved :D

 

aiya one day post 100, 1mth u 10000 liaoz lor....u wanna clock so much for wat???i think muz ask Andy to reserve 10GB of space on server juz for u....

 

today on diet le... not eating.... learn from me le... KopI boy

 

bey sai leh...i no eat i hungry...as the saying goes, a hungry man is an angry man....

Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see farther.

J. P. Morgan

Link to post
Share on other sites
goot morleng

eh... where you go last night lar..

MSN chat somebody looking for you.. Cannot remember who leow..

 

Keep yelling and yelling and you never respond...

Oh yar.. goot morling to you too.

 

Cheers!

Women will never be as successful as men because they have no wives to advise them.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...